Volgers

maandag 11 juni 2012

Veel geluk kaartje voor 'n collega die afscheid neemt.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag weer een kaartje van mij, in het weekend komt er meestal niet zoveel van, en zeker niet met al die sportevenementen op tv.
Ik heb een kaartje gemaakt in vintagestijl met een afbeelding van een wandelaar die ik geprint heb in sepia, het is eigenlijk een beeld, maar de collega die afscheid neemt is ook een echte wandel-liefhebber.
Ik heb kraftpapier gebruikt in combinatie met Colorcore off-white en DP van Action, een vintageblokje.
Rand met de hand geborduurd met Joy Chrissie borduurgaren, stempels uit een setje van MD voor de achtergrond en ticket, spriet/plant-mallen ook van MD, de klok van Tim Holtz, en een rand met Crealies en Nellie Snellen. Bloem is een Crealies Creative Flower.
Er hangt eigenlijk teveel over heen op de foto zodat het nauwelijks zichtbaar is. De tekst heb ik eerst gestempeld met letterstempeltjes, een wondgaasje, een strikje van koord met daaraan een bedel van een klok, en de finishing touch met de hotfixsteentjes en een pareltje gemaakt in het hart van de bloem.
Ik ben weer benieuwd naar wat jullie ervan vinden, ik hoop dat hij door de keuring komt.
Vandaag geen maandag-knutselavond want we gaan naar theater, Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus, met Huub Stapel, en wat ik ervan gehoord heb wordt het lachen geblazen.
Spreek ik jullie hier waarschijnlijk morgen weer.
Liefs Liesbeth

34 opmerkingen:

  1. wauw, toepasselijk plaatje voor iemand die vertrekt, je kaartje is weer toppie. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi liesbeth
    vind je kaart buitengewoon mooi erg leuk met die wandelaar en die prachtige toef bloemen en voor vanavond heel veel plezier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Liesbeth !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk kaartje
    en veel plezier in het teater

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wow this is stunning, love the style of your card.. very elegant xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwwww wat is deze kaart prachtig geworden Liesbeth.
    En zo passend bij de persoon die hem krijgt.
    Ik ben benieuwd naar je kaart met de stans hihihi.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het weer een prachtige kaart!! Super in dat vintage!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf toepasselijk kaartje heb je gemaakt, toppie, veel plezier vanavond,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwwwww wat en prachtige kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Liesbeth! Erg leuk, de foto van de wandelaar, zo toepasselijk. Je hebt ook weer prachtige details verwerkt. Gezellige avond vanavond, ik heb ooit het echte boek gelezen, kan me voorstellen dat het leuk gaat worden. Maar we lezen het vast nog wel?

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, en inderdaad een heel toepasselijk plaatje voor een wandelaar!
    Veel plezier vanavond,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, mooie details! Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous Liesbeth...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje, Liesbeth.
    En een hele gezellige avond in het theater.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart!!!!!! Supergaaf gedaan. Heel veel plezier vanavond maar dat gaat vást lukken.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. superleuke kaart!!
    en veel plezier :)
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi vintagekaart en wat heb je een toepasselijk plaatje gebruikt! Enne veel plezier vanavond, geweldige voorstelling, veel dingen zijn herkenbaar:))))

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!
    Bedankt voor je lieve berichtje!
    Dikke XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Liesbeth,ik hoop dat je genoten hebt in het theater,ik heb wel genoten van je kaartje!Wat een hoop mooie details,ik vindt je bloem net op zo'n echt vetplantje lijken,heel knap gedaan! Deze kaart zal zeker in dank aangenomen worden,hij is zo persoonlijk,dat zijn toch de leukste vind je ook niet?Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart met de wandelaar!
    Mooie details allemaal.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal leuk Liesbeth! En natuurlijk een hele fijne avond!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend weer met zoveel mooie details. Heel stijlvol met prachtig papier!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt Liesbeth.
    heel leuk zo met die wandelaar.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje Liesbeth je hebt een heel mooi plaatje gebruikt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Liesbeth, (meisje)

    als het goed is, is het nu ongeveer afgelopen en krijg je het emailadres.....ik ben 1 juni samen met mijn man bij Huub geweest! Erg leuk, ik denk er nog vaak aan terug....dan zeggen we iets en dan snappen wij het alleen hier in huis....
    Je kaart is trouwens een beauty!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi kaartje, heel toepasselijk!!!
    Hoop dat je een leuke avond hebt gehad!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk kaartje met superleuke details ik ben veel meer aan het freubelen met al die voetbalwedstrijden bah ik hou niet van voetbal kijk wel naar het Nederlands elftal, doe ik ook een beetje voor mijn man ha ha .
    Gezellig naar het theater nou daar horen we nog wel meer van.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi gedaan Liesbeth.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterend kaartje Liesbeth!!
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauwww wat laat je een topper zien, super leuke details erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart, waar een boel op te zien is....je wandelaar zal hier niet snel op uitgekeken zijn!
    Fijne theateravond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wauw wat een leuke kaart zeg. Heel erg toepasselijk
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth