Volgers

zondag 3 juni 2012

Van Harte, dezelfde sketch nu met bloemen.

Hallo blogmaatjes,

Leuk om te lezen dat jullie dezelfde mening hebben mbt mijn laatste kaartje met de vlinders, dat jullie de bloemen ook niet hebben gemist.
Omdat ik toch een kaartje in wil zenden bij de club van Tiets heb ik een nieuwe poging ondernomen nu inclusief bloemen.
Dus de bingo is: bloemen pons stans.
Voor dit kaartje heb ik weer gebruik gemaakt van het mooie Pion Design Papier gecombineerd met cardstock gebroken-wit en grijs-blauw samen met parlemoer ook in gebroken-wit.
Stanzen gebruikt van Spellbinders, Nellie Snellen en Crealies, voor de achtergrond (blauw) een embossingmal. Voor de rand heb ik een bloemetjes/randpons gebruikt.
De randen van het papier bewerkt met Distress Weathered Wood evenals de delen die geembossed zijn. Als finishing touch weer de hot-fixsteentjes. De tekst van harte is ook uit het papier gesneden.
Ik hoop dat jullie hem weer mooi genoeg vinden, ik vind de kaartjes zo zonder stempel toch wel een chique uitstraling hebben met dit mooie papier, en er zijn nogal wat mensen die de stemkaarten toch zien als kinderkaartjes alhoewel ze dat zeker niet zijn vind ik!
Bedankt weer voor jullie bezoek en de lieve reacties.

Liefs Liesbeth


24 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,

    Deze heeft duidelijk meer bloem dan de vorige haha. Ik vind dit ook weer een supermooi kaartje !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful Liesbeth...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een schitterende kaart,heel mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Liesbeth
    je hebt er een prachtige kleuren combinatie van gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een schitterende kaart! Super kleuren ook!
    groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kleurencombinatie. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,

    deze is prachtig. Ik had de sketch nauwelijks herkend omdat het zo'n andere uitwerking is.
    En kaartjes zonder stempel hebben vaak ook iets, helemaal gelijk!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Liesbeth!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth

    Harstikke leuk je kaart idd heel anders maar zeker niet minder mooi , bedankt voor je lieve reatie op mijn blog ..groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hij is weer super leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart, ook prachtig papier dat blauw.

    Fijne week en groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan Liesbeth
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een super mooi kaartje heb je gemaakt Liesbeth!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook weer zo mooi.
    Ik denk hetzelfde als jij Liesbeth, maar deze kaarten zijn toch beter te versturen ter bemoedigimg, als die met een mooi stempel. Hoe leuk ze ook zijn.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Liesbeth!! Prachtige kleuren en het mooie DP komt goed tot zijn recht!!!
    grt Angela
    p.s. je vorige kaart is ook helemaal toppie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend kaartje. Die bloemen zijn heel mooi gemaakt.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is ook erg mooi geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi liesbeth
    een erg mooie kaart met die bloemen en dat prachtige papier zo is het echt een hele sjieke kaart geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige bloemen en heel mooi papier deze kaart is ook prachtig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooo, deze is ook geweldig hoor!!!!! Schitterend.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een pracht van een kaart Liesbeth!!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is ook een schitterende kaart,heel mooi papier en kleuren Liesbeth,

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth