Volgers

woensdag 27 juni 2012

Twee kaartjes met Wellington Bear stempels.

Hallo blogmaatjes,

Leuk dat jullie weer een bezoekje komen brengen aan mijn kaartjesblog, ik hoop dat jullie mijn nieuwe beren ook leuk vinden, ik heb er nl. twee om jullie te showen.
De eerste die ik gisteren gemaakt heb.
Ik heb clearstempels van de Wellington Bear gebruikt, nou geeft de verpakking een vertekend beeld want heel veel lijnen zijn op de stempekl niet terug te vinden dus vond ik het erg lastig om in te kleuren, dat heb ik gedaan met de distress inkt. Met name aan de haren van het meisje vind ik iets missen, dus ik blijf gewoon dooroefenen.
Het papier is van Prima Marketing Fairy Belle samen met color core- en kraft- papier.
De sketch die ik gebruikt heb is sketch 30 van Sketch and Stash, je mag deze keer zelf een leuke sketch uit het album kiezen, en deze vond ik heel bruikbaar.

Mallen gebruikt van Spellbinders, double do, Cheery Lynn en MD, het onderste randje heb ik met een zigzag steek geborduurd met de hand, de andere delen met een stiksteek, het hart heb ik met crackle paint behandeld, de tekst erop geplakt en afgewerkt met hotfix-steentjes, verder een wondgaasje, en 3 roosjes uit het rozenlint van MD.

De tweede heb ik vandaag gemaakt.

De beer komt uit hetzelfde stempelsetje, er zitten er 4 op en een mooie tekst, weer ingekleurd met distress, ook kraft en colorcorepapier, en dit is ook Prima Marketing papier maar een andere lijn met de naam Nature Garden.
Mallen gebruikt van Spellbinders ( ik heb de vierkant wat verlengd tot een rechthoek) Cheery Lynn, één kant gebruikt met daarover een rand van nellie Snellen, de randen heb ik hier met de distresser behandeld en weer afgewerkt met een stiksteek borduursel, de tekst op de pc gemaakt, een lintje, wondgaasje, en de hotfixsteentjes, verder een bloem gehaakt afgewerkt met een bloem van geschep papier en een roosjes van WOC.
De sketch van deze is van Twisted Sketches. Helaas is dit de laatste sketch op dit blog en is er geen challenge meer aan verbonden, erg jammer want ze hadden erg leuke sketches om mee te werken die je nog wel kunt bekijken op het blog.

Ik ben uiteraard nieuwsgierig wat jullie hier van vinden, toch een beetje nostagie vind ik deze teddybeer.
En als iemand een tip heeft die ik mag gebruiken ivm. bijv. de haren van het meiske dan hoor ik het graag, hier is het weer bijna donker dus blijf ik maar lekker freubelen, wat jullie?

Fijne dag verder en tot het volgende bericht.,

Liefs Liesbeth

Ik post de kaartjes nog bij de volgende uitdagingen:
Craft Your Days Away: Teddybears
Craft room Challenge, friendship.

33 opmerkingen:

  1. your card is beautiful. The image is delightful and I love the colours and all the pretty detailing.
    Thank you for joining us in the Sketch n Stash challenge
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,

    er leuke kaartje weer! Mooie kleuren. Dacht eerst dat je mee deed met het kleurenkaartenteam, maar zag toen dat er ook een boel roze in zat.
    De haren van het meisje: ik snap dat je iets vindt missen. Ik denk dat ik de 'scheiding' donkerder aan zou zetten en er wat streepjes in zou tekenen vanaf de scheiding naar de zijkanten...snap je?

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello, your cards are beautiful. I love the use of kraft card and the subtle tones of blue and pink. Truly gorgeous! thank you for sharing with us at the Craft Room "friendship" challenge this fortnight. Suzanne :

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 prachtige kaartjes, Liesbeth...de onderste is mijn favoriet...de haren zijn idd een beetje saai...misschien iets meer 'streperig' werken???
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,
    Prachtige kaartjes weer meis! Ik vind het best moeilijk om zo'n groye beer in te kleuren.
    Maar jou is het heel mooi gelukt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOOO wauwwwwwww Liesbeth, ben jij ook al zo verslaafd aan de wellington?? Je kaarten zijn prachtig gemaakt. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn dit toch weer schitterende kaarten Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leike kaartjes ....wat is die beer leuk!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige berenfamilie leuke stempels zijn het de onderste beer is mijn favoriet .
    Je heb ze leuk verwerkt op de kaarten erg mooi gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi liesbeth
    twee erg mooie kaarten en denk dat als je gaat oefenen op een kladje met de haren dat het je steeds beter gaat lukken,kan je geen raad of tip geven want ik ben zelf nog in de leerfase:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten Liesbeth
    ik vind die beertjes zo schattig

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liesbeth wat heb twee mooie berenkaarten gemaakt. Vind het zelf ook moeilijk om haren in te kleuren, misschien een wat donkere aanzet op de scheiding. Persoonlijk is het onderste kaartje mijn favoriet!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allebei de kaarten zijn prachtig. Ik hoop dat je de uitdagingen win. de kaarten hebben leuke details en zijn prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieffies allebei!!!! Je kaartje van gister is ook heel leuk!!! Loop een beetje achter.... druk druk druk...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig wat een snoezige beesten!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beide stempels zijn erg leuk. Prachtige kaartjes heb je ermee gemaakt.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve kaartje Liesbeth! Ik vind ze allebei erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat superleuk zijn deze berenkaarten!! Leuke stempels. Ik heb ze niet dus kan je hierin ook geen tips geven.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Liesbeth,

    Wat een mooie schattige kaarten.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt weer twee prachtige en nostalgische kaarten gemaakt. Heel lief die stempels. je zou met een witte gelpen wat lijnen kunnen trekken voor een schaduw effect of met donkere distress inkt, bijv, walnut stain voor schaduw. Suc. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allereerst dank je wel voor je woorden op mijn blog.
    De kaartjes zijn heel erg leuk geworden. Ik had deze stempels al eerder langs zien komen en ze doen me denken aan tekeningen uit mijn eigen kindertijd toen ik in de boeken van mijn oma zat te snuffelen.
    Ik snap wat je bedoelt met de haren, en ben gaan zoeken waar ik deze stempel al eerder had gezien.
    Hier is een kaart met dezelfde stempel en hier zijn de haren of ingetekend of ze staan wel op de stempel.
    http://grethabakker.blogspot.nl/2012/05/wellington.html
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaarten, hele mooi stijl dit.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. both cards are equally lovely I love all the little details you have added. Thank you for joining in the fun with us at Sketch n Stash, good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Twee prachtige berenkaarten, leuke stempels zijn dit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat heb je mooi gedaan zeg!! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een onwijs supermooie kaarten weer maar ja.....jij gaat niet voor minder hè!!!! Top gedaan weer Liesbeth!
    Lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het zijn twee hele mooie kaarten Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooooo wat zijn het weer leuke kaartjes geworden Liesbeth.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card...

    Thanks for joining us at sketch n stash & good luck :o)

    hugs and xxx
    Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. your card is so lovely! I love your delicate colouring thanks for sharing at craft room challenge, debi x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Two beautiful cards..lovely colour combination and sweet images...Thanks so much for joining our 'Friendship' Challenge at Craft-Room...Esther xx.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth