Volgers

maandag 4 juni 2012

Bugaboo digi Theodore voor de Berenuitdaging bij DCZ. En Card of the week bij KD.

Hallo blogmaatjes,

Daar ben ik weer, deze keer met mijn DT kaartje voor de nieuwe uitdaging van de Creatieve Zebra, team wit is weer aan de beurt vandaag, maar dit kaartje was al eerder gemaakt natuurlijk,voordat jullie je afvragen of ik mijn bed wel heb bezocht hihihihi.
De uitdaging gaat vandaag van start en we hopen met de sponsor van Bugaboo Stamps op een grotere deelname dan de uitdaging dan die vandaag afloopt, dus hop nog vlug even naar de Creatieve Zebra voor de mooie sketch en de creaties van mijn collega DT's van team zwart.

De nieuwe uitdaging waar ik deze bijdrage voor heb gemaakt komt vandaag wat later op het blog omdat er wat internetproblemen zijn,maar hou het blog in de gaten om te kijken wat mijn DT maatjes gemaakt hebben.
De stempel is Theodore van onze sponsor Bugaboo Stamps, ingekleurd met distress.
En ze hebber er daar zoveel en ze zijn allemaal even schattig en leuk om te verwerken op een kaartje.
Sketch is van Stampin for the weekend, papier Pink Paisley met kraft en colorcore zalmkleur.
Mallen van Marianne Design voor Sprietjes en bloemen, en Memorybox de springborder.
De liefheersbeestjes zitten op een tag met een lintje, koordje en bedel van een vogeltje, verder een wondgaasje en roosjes van WOC behandeld met distress net als al de randen van het papier.
De rand heb ik deze keer geborduurd met de hand en de festoneersteek, geeft weer eens een heel ander effect.
Dus ik hoop dat het jullie wat inspiratie geeft om mee te doen, bedankt voor jullie bezoek en wederom voor de vele lieve bezoekjes, jullie zouden mijn gezicht moeten zien als ik die lieve reacties allemaal lees.
Ik zit te blozen en lachen van trots (lol).

Liefs Liesbeth

Ik ben nog trotser nu ik zie dat ik weer Card of the week ben bij Karens Doodles Challengeblog met dit kaartje.

Mag ik weer 3 digi's uitzoeken om mee te werken, jammergenoeg niet meer op het challengeblog van Karensdoodles want daar is de laatste final challenge ingegaan, erg jammer.

25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Liesbeth! Mooi voorbeeld!
    Wel een hele schattige Digie! En leuke details!
    Groetjes Jacomin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth, watheb je weer een mooie kaart gemaakt.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jacomijn moest dat zijn natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk weer je kaartje
    alleen die feston steek
    bah ik moest gelijk aan de handwerkjuf denken
    dit moesten we leren
    ik wilde niet dus ik had geen goed cijfer maar de juf was niet zo lief vandaar bah

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Liesbeth,

    ja, die reacties zijn ook zo leuk om te lezen!
    En weet je wat ik ook frappant vind? Soms heb ik iets gemaakt en ben ik niet zo tevreden (dat schrijf ik dan niet, hoor,of het moet héél erg zijn. Ik krijg daar dan soms de meeste reacties op! En als ik ergens helemaal tevreden over ben en er uren aan gezeten heb, loopt het niet storm.
    Maar dat maakt allemaal niet uit, elke reactie is leuk: betekent dat iemand naar je creatie heeft gekeken.
    Ik vind jouw kaartje heel erg lief!! Die tag met de lieveheersbeestjes...super!
    Fijne dag en ik ga zeker weer kijken hoor! Ik heb de digi's gewonnen de vorige keer van Bugaboo. Moet ze nog wel krijgen, maar ik wacht geduldig af.

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. P. S.
    Ik zie dat de challenge gisteravond gesloten is van de vorige wek, de sketch....Dus helaas kunnen we niet meer plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een lieffie is dit zeg ..

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi liesbeth
    ziet er beregezellig uit jou mooie kaart:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Liesbeth
    gefeliciteerd met je kaart van de week

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schattige kaart Liesbeth, wat een snoepie van een digi!!!! Proficiat met je ereplaatsje bij Karen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ahhh wat een schattig kaartje en gefeliciteerd met je gewonnen challenge. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Liesbeth en proficiat met je gewonnen kaart !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Liesbeth,leuk zoalsje de rand geborduurd hebt!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je top 3 plaats!!! Wat laat je een geweldige, bijzondere mooie, aparte kaart zien, met super leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatjes zijn het geworden zeg. Hele leuke stempels ook.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd wat leuk dat je kaart van de week bent geworden!
    Deze kaart is overigens ook onwijs schattig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je kaart van de week!
    Ook deze kaart is weer geweldig mooi geworden Liesbeth.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Card of the week, wat leuk! Gefeliciteerd! Hij was dan ook prachtig.
    Wat een mooi en schattig kaartje heb je als voorbeeld gemaakt. Prachtig toch, die stansen van Memory Box, die staat ook nog op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Liesbeth, gefeliciteerd met je kaart van de week. Maar hier bovenaan staat wel een hele mooie kaart te pronken,prachtig wat heb je dat erg mooi gemaakt. Groetjes en een fijne avond,Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je kaart van de week, hij is erg mooi,
    En ook de andere kaart, wat een lieffie.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Two wonderful creations Liesbeth...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ach wat een schatje, erg lief beertje!! En zo leuk de lievenheersbeestjes erbij! Gefeliciteerd met card of the week.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte met je Card of the week. Geweldig leuk!! Net als je kaart. Helemaal top. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Liesbeth,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je kaart van de week.
    Deze kaart is ook weer super mooi,leuke digi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth