Volgers

donderdag 14 juni 2012

Babykaartje in rose.

Hallo blogmaatjes,

Wat een leuke reacties heb ik mogen lezen op mijn condoleancekaartjes, ik was toch wel een beetje verbaasd dat ook deze kaartjes gewaardeerd worden door jullie, en hopelijk ook door de toekomstige ontvangers (niet te snel en te vaak).
Dan een warm welkom aan mijn nieuwe volgers......hoop dat jullie hier wat inspiratie opdoen, daar doen we het tenslotte voor, en voor mij werkt het goed hoor na een bezoek aan jullie blogs.
Dan felicitaties voor al de geslaagden die ik nog gemist heb.......

Mijn kaartje van vandaag is een babykaartje met alleen Marianne Design- papier en mallen, dus ben ik snel klaar met opsommen toch? De kinderwagen en de tekst baby heb ik van mijn buurvrouw mogen gebruiken, verder papier van een nostalgie-lijn met kraft en basispapier.
Voor de uitdaging van marianne Design was de bijkomende opdracht een ronde kaart.
Ook hier heb ik weer een embossingmal gebruikt met perkamentpapier, de randen met  de hand geborduurd en de randen met de disresser ruw gemaakt, met een wondgaasje heb ik plooitjes gemaakt in de kinderwagen-kap, afgewerkt met hotfixsteentjes.
De binnenkant heb ik ook afgewerkt met een mal, en een envelopstempel uitgesneden om nog wat op te schrijven.


Nog een leuk bericht, ik heb een top 3 gehaald met één van de twee tags ( Tilda with butterfly) van vorige week bij de PaperPlay Challenges, leuk toch.

Bedankt weer voor jullie bezoek, en ik vind het erg leuk als jullie je mening achterlaten.

Liefs Liesbeth

33 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Liesbeth!
    Ook je vorige kaartjes zijn geweldig mooi geworden, ik ben even je posten doorgelopen hihihi.
    Ik had de afgelopen dagen ons kleine mannetje te logeren, dus niet echt tijd gehad om bij de blogs langs te gaan.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Liesbeth!
    En gefeliciteerd!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Liesbeth
    wat heb je dat leuk gedaan zeg met al die verschillende stansen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty Liesbeth. Leuke combinatie van kleuren en materialen.
    Superleuk dat je meedoet aan onze challenge.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk kaartje
    en gefeliciteerd he

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Liesbeth, mooie kleuren heb je gebruikt!
    Leuk dat je mee doet met de challenge.

    Groetjes Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning and very cute Liesbeth...:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth , wat een mooie ronde kaart !! Mooie vintage kleuren heb je gebruikt. En gaaf is die kinderwagen .... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie babykaart met al die verschillende Marianne mallen.
    Echt heel leuk gedaan.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje Liesbeth.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverd is dit,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg lief rond babykaartje. Mooi ook de binnenkant. Gefeliciteerd met je top 3 plek!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goeiemorgen Liesbeth,wat een schat van een babykaart heb je gemaakt.Leuk dat wondgaas in de kap van de kinderwagen en gefeliciteerd dat je de top drie heb gehaald. Super.!!
    Fijne dag een groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer helemaal WAUWWWW!!!! Schitterend!
    Fijne dag en liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heerlijk ronde en romantische kaart. WOW!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtiggg!!! mooie mallen heb je gebruikt! handig zo'n buurvrouw:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje weer zeg! Leuk modelletje.
    Prachtige details.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap hoor, rond stikken met de hand. Het is een erg mooie kaart!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel schattig is je ronde babykaartje!
    Ideaal als je buurvrouw ook freubelt ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi liesbeth
    en weer een prachtige kaart en nog van harte gefeliciteerd met je behaalde plek!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel lief en fijntjes Liesbeth en proficiat met en winnende tag!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig babykaartje Liesbeth.
    Gefeliciteerd met je tweede plek.
    En net wat Tineke schrijft gemakkelijk als je buuf ook freubelt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw liesbeth wat mooi
    complimenten
    dank je voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    mdteam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje Liesbeth. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart, mooie kleuren
    Bedankt om mee te doen met MD challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dag Liesbeth,
    Dank voor het mee doen aan de MD challenge! Je kaart is een schatje! Mooie kleuren en details!
    Groetjes, Jen (MD CHallenge Blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Liesbeth,
    'n hele mooie kaart heb je gemaakt, hele mooie kleuren bijelkaar. En dan nog die aparte binnenkant. Je hebt er veel werk van gemaakt.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie prachtige kaart met de details erbij.
    Succes !
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lief kaartje, mooie kleuren !!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.

    Mieke MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi kaartje geworden, leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een mooi rond kaartje heb je gemaakt, leuke details!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DT MC challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth