Volgers

vrijdag 1 juni 2012

De beloofde foto's van de workshop-resultaten.

Hallo blogmaatjes.

Hier even een heel kort verslag van vandaag, de workshop op school.
Ik zal er heel kort over zijn, het eindresultaat valt me niet tegen als je je bedenkt dat 90% van de pubers geen idee had wat ze kwamen doen, "scrappen" nooit van gehoord.
Dit was er ook de reden van dat bijna de helft van de leerlingen jongens waren, zien jullie het al voor je, van die stoere kereltjes die dan met bloemetjes enz. aan de slag gaan.
Ik moet zeggen dat ze goed hebben meegedaan maar het is echt leuker om met leerlingen te werken die het leuk vinden om te freubelen, ze wilden dan ook niet op de foto, maar wel hun werkjes even geposeerd.
Het eerste groepje van 6, waarvan 4 meisjes en 2 jongens, niet gek toch?
Het tweede groepje van 4 jongens en 1 meisje, ik heb zelf ook maar lekker meegedaan en het voorbeeld erbij gezet.

Ik ben benieuwd wat jullie van het eindresultaat vinden.
Ik hoop morgen zelf weer wat te kunnen maken voor mezelf, en vooral even bijkomen van de afgelopen week.
Fijn weekend allemaal.

Liefs Liesbeth

23 opmerkingen:

  1. Haha die arme jochies,met de bloemetjes,zie het al helemaal voor me!
    Ziet er wel goed uit hoor!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,

    Dat moet me wat geweest zijn zeg. Met die puberende knullen die gaan scrappen !! Ik vind de resultaten geweldig hoor ! Denk dat ze er zelf ook wel een beetje trots op waren. Al laten ze dat natuurlijk niet merken, want dat is niet 'cool' haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,
    Nou ik vind het zeker niet tegen vallen hoor,
    geweldig hoe ze het hebben gedaan zeker de jongens.

    Geniet nu maar lekker van het weekend.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel erg leuk geworden. En ook leuk dat er ook jongens mee deden. Dat hoor je niet vaak.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,

    dit is toch erg leuk!! Het ziet er top uit, vooral als je bedenkt dat er veel jongens bij waren! Want als ik denk aan mijn zonen van 17, die zouden zoiets hebben van: vrouwengedoe...
    Je hebt ze dus toch kunnen motiveren.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig dat ziet er echt geweldig uit!
    groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk uit zeg!! Ik vind dat die jongens dat heel goed hebben gedaan hoor, valt me mee dat ze zo goed hebben meegedaan eerlijk gezegd....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er heerlijk ongecompliceerd uit Liesbeth. Wij kunnen zo tobbeb met een blaadje, moet het hier komen of toch 3mm lager. Daar hadden deze jongeren geen last van.
    Ga je het nog eens doen?
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi liesbeth
    het is toch heerlijk om te zien dat de kids gezellig meededen en dan ook nog allemaal van die fleurige doosjes gemaakt,nou van mij krijgen ze echt een PLUIM!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou nou dat ziet er super uit wel leuk dat ze allemaal mee deden

    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth,
    dat de jongens niet op de foto wilde snap ik wel, hihi. Maar hun freubels zien er stuk voor stuk heel leuk uit! Miss. gaan ze stiekem aan een nieuwe hobby! Hihi. Ik weet zeker dat ze het leuk hebben gevonden.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik je verhaal zo lees, dan verdienen ze van mij een ruime voldoende:)!! Het ziet er toch prachtig uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaa, ik kan me goed voorstellen dat de jongens er best moeite mee hadden maar de resultaten zijn maar wat leuk!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het resultaat ziet er supers uit. maar ik kan me voorstellen dat de jongens niet echt blij waren. LOL!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi resultaat maar of de jongens nu zo blij waren?.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohh dat ziet er toppie uit ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het ziet er allemaal prima uit hoor:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je workshop is geslaagd
    wat een super mooie resultaten

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha, ziet er goed uit...
    Zie me de jochies al voor me met al die bloemetjes en swirls...hahaha...

    Resultaat is super en de moeders zullen trots geweest zijn.

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het echt geweldig Liesbeth.
    Super van je om de jeugd dit te laten doen.

    Liefs Riet,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het ziet er toch allemaal heel gaaf uit hoor Liesbeth, dapper dat je dit hebt aangedurfd.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooo wat super zeg, jongens aan de scrap hihihi.
    Maar wel stoer van ze hoor om toch mee te doen.
    En het resultaat is geweldig.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth