Volgers

dinsdag 12 juni 2012

Een lach en een traan.

Hallo blogmaatjes,

Nee, hier geen tranen hoor al zou de titel van mijn bericht dit vermoeden, we hebben zo'n leuke theateravond gehad, we hebben echt zo gelachen, en wij niet alleen hoor.
En wat is het een waarheid als een koe hé, dat mannen van Mars en vrouwen van Venus komen, en Huub Stapel brengt het erg leuk, een aanrader voor mensen die zin hebben in een avondje lachen.
En wat een leuke reacties heb ik mogen ontvangen op mijn kaartje met wandelaar......heel erg bedankt allemaal, zo ontzettend leuk om ze gisteren bij thuiskomst nog even te lezen.

Heb ik vanmorgen mijn bloglayout weer veranderd, mooi hé!
Die Sieta maakt me toch mooie zodat ik van tijd tot tijd even moet veranderen omdat ik niet kan kiezen, heb dat verder nergens mee hoor (lol)

Ik vond de titel wel toepasselijk omdat ik vandaag 3 condoleancekaartjes gemaakt heb omdat ze gewoon wegvliegen, gelukkig niet voor mezelf, wij hebben ons portie al wel gehad eerder dit jaar.
Helaas heeft iedereen ze van tijd tot tijd nodig dus vandaar.....


Een kleine opsomming en iets dat ik niet eerder geprobeerd had.
Ik heb op al de kaartjes gewerkt met perkament dat ik geembossed heb, op de foto is het niet zo duidelijk als zodanig te zien maar het geeft een erg leuk effect vooral op dit soort kaartjes waar je toch niet alle toeters en bellen op kwijt kunt, papierblokjes van Action en Wibra samen met colorcore in verschillende kleuren, veel verschillende mallen, MD, Joy, Lea'billities, Nellie Snellen en Crealies.
Verder hotfixsteentjes en pareltjes gemaakt met de perlenpen, lintje en alle randen aangezet met distress Walnut Stain, De tekst Met Oprechte Deelneming is van Nicole Verkooijen en tweede lange heb ik op de computer gemaakt.
Ik hoop dat ik ze voorlopig niet nodig heb maar wel handig als ze voor het pakken liggen.
Ik ben er zelf wel redelijk tevreden over.
Ik hoop dat jullie ze ook kunnen waarderen als zodanig.

Liefs Liesbeth




32 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes Liesbeth! Ik vind het altijd moeilijk om zulke kaartjes te maken, dus ik koop ze meestal, maar deze vind ik eigenlijk mooier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten en je verhaal erbij geeft er toch nog een vrolijk tintje aan.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth!

    Wat een mooie stijlvolle kaartjes heb je gemaakt! Ik hoop ook dat je ze voorlopig niet hoeft te versturen. Maar wel fijn dat je wat in voorraad hebt, want meestal komt het onverwachts en heb je niet altijd gelegenheid om dan iets snel te maken!

    Groetjes enne....ligt er bij jou ook wel eens wat op de trap waar je man dan gewoon langs loopt omdat dat niet het doel is om naar boven te lopen?? Lachen , he?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Liesbeth! Je hebt me weer inspiratie gegeven!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn echt hele mooie kaartjes
    en echt jammer dat we ze wel eens nodig hebben
    maar helaas dat is de realiteit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi liesbeth
    nou dit zijn prachtige en stijlvolle kaarten en nu maar hopen dat ze lang in de doos blijven liggen!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer genoeg heb je idd. af en toe zo een kaart nodig .... Maar jij hebt er wel erg mooie en stijlvolle kaarten van gemaakt. Compliment. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,fijn dat je avondje uit zo'n succes was,wat kan lekker lachen toch goed doen he?Je kaarten zijn erg mooi en toch ingetogen.Ik vindt m.n. de groen-zwarte zo mooi omdat het papier en de uitgestanste delen zo mooi in elkaar overlopen,het lijkt wel of het achtergrondpapier uitvergroot is,mooi gedaan.Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Zeker weten dat de ontvanger ze erg kan waarderen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie condoleance kaartjes ikzelf heb een hekel om ze te maken dus ik koop ze , maar deze zijn wel heel sjiek.
    Leuk bloglay-out weer deze is heel fijntjes, ja Sieta maak hele mooie ik wissel elke maand van lay-out.
    Heerlijk zo'n avondje lachen he dan kun je er weer tegen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stijlvolle kaart Liesbeth.
    En ik hoop dat je hem voorlopig kan laten liggen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten, ik vind het ook altijd moeilijk om dit soort kaarten te maken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dat je zo'n geweldige avond heb gehad Liesbeth!
    En je kaartjes zijn prachtig,hoop ook voor je dat ze heel lang niet nodig hebt!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dergelijke kaarten heb ik nog nooit gemaakt (gelukkig ook nog niet nodig gehad!) maar deze zijn wel heel mooi Liesbeth. Misschien inderdaad wel handig om achter de hand te hebben, zeker gelet op het aantal hoog bejaarde ooms en tantes in de familie.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaarten zeg, en vooral de tekst op de tweede kaart vind ik erg mooi!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaartjes, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie stijlvolle kaarten zijn het zo.
    Ik hoop dat je ze voorlopig niet nodig hebt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie, passende kaarten. Gelukkig zijn ze heel anders als vroeger, niet meer de witte met de zwarte randjes, brrrrrr.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig stijlvolle kaarten Liesbeth!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. these are all gorgeous, great designs and fabulous embellies....hope you have a wonderful week!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Liesbeth,ook ik vind het moeilijk om dit soort kaarten te maken.Fijne dag,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi gedaan Liesbeth.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaartjes Liesbeth!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kom hier voor het eerst, maar ik wil toch even zeggen dat ik je condoleance kaartjes prachtig vind! Heel stijlvol, die ga ik zeker eens liften als het mag.
    Ik kom vast vaker kijken, enneh....Huub is geweldig hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zijn dit schitterende kaarten Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie bloglay-out heb je! De kaarten zijn ook erg mooi, ik begrijp het effect met het perkament, ziet er goed uit. Je hebt ook mooie teksten op de kaarten, doet de mensen goed.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Liesbeth,

    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. These are stunning Elizabeth, love the detail and colours, all so elegant xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie stijvolle kaarten. Het zijn niet altijd de leukste om te maken, maar ze moeten toch ook gemaakt worden.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow Liesbeth, ze zijn echt prachtig zeg!! Heel mooi gemaakt en zulke mooie kleuren. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Je hebt hele mooie en hele chique kaarten gemaakt! Prachtige details en heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth