Volgers

maandag 25 juni 2012

Een blauw babykaartje met mijn gewonnen kinderwagen.

Hallo blogmaatjes.

Vandaag heb ik een babykaartje voor jullie gemaakt met mijn kinderwagenmal van MD die ik oa. gewonnen heb bij de GEWE challenge.
En dit is het babykaartje geworden gemaakt in blauwtinten uit het mooie papier van Graphic 45 Little Darlings, Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt van Cards und more.
De kinderwagen heb ik met walnutstain distress bewerkt in de mal, gesneden uit Kraftpapier, en de kap en dekentje gesneden uit het designpappier, afgewerkt met hotfixsteentjes.
Ik heb de figuurschaar weer gebruikt, en op de achtergrond een Cheery Lynn mal, de bloemetjes zijn een combinatie van MD malletje en Joy, afgewerkt weer met hotfixsteentjes.
De randen heb ik met de hand geborduurd met een gemeleerd draadje dmc garen., het wondgaasje weer gebruikt, de afbeelding komt ook uit het mooie papier.
Ik ben weer benieuwd naar wat jullie ervan vinden, ik ben nog druk aan een ander kaartje aan het werken dat nog af moet vandaag. deze kan op de valreep meedoen met de sketchuitdaging, waarom toch altijd op de valreep zullen jullie denken........denk ik ook steeds hihih.
Als ik de andere af heb kom ik jullie weer bezoeken hoor, maar eerst aan de slag boven op mijn kamertje, jullie horen morgen wat het is geworden.

Liefs Liesbeth
Ik laat het kaartje verder meedoen bij de uitdagingen van de volgende challenges:
The Kraft Journal. use Kraft.
Great Impressions, die cuts or punches.


28 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Liesbeth,lief dat plaatje.
    Mooi papier super details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig en lieve babykaart.
    Heel mooi gemaakt.
    Ook toevallig, ik heb ook een kaart gemaakt met dat zelfde babyplaatje.
    Ik hoop hem deze week nog te laten zien.

    Fijne avond, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat prachtig, schitterend Liesbeth ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat een leive babyblue kaart en leuk de kinderwagen


    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh wat een lief baby kaartje!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Liesbeth,
    wat een leuk kaatje, met leuke details en z'on lief plaatje. succes met je sketchuitdaging.
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schatje zeg!!
    supermooi,
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,

    ja die valreep....ik denk dat veel mensen dat een lekkere reep vinden.Je wordt er niet dik van en je hebt er genoeg van!! En de voorraad wordt elke keer gratis aangevuld, met valrepen...hihihi.
    had je mijn post gezien? volgens mij 28 minuten voor de sluitingsdatum.
    Maar je kaart is helemaal top! Toch altijd weer leuk om in de tradiotionele kleuren te werken voor de babykaartjes.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Liesbeth!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier smelt ik helemaal van, super deze kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Liesbeth, wat een schitterende kaart met die mooie kinderwagen. Leuk dat je die gewonnen hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zier er heel mooi uit Liesbeth. Leuke prijs is dat die kinderwagen, dat zou mij ook wel lijken. Hier kun je vast nog veel leuke creaties mee maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief babykaartje!
    Ook de vintage hieronder is supermooi!
    Ik loop een beetje achter met blogs dus maar ff 1 reactie voor 2 kaarten...
    En gefeliciteerd met je prijs, super.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Liesbeth , wat staan er weer een aantal mooie kaarten hier op je blog !! Vooral de laatste 2 .... Ik houd heel erg van die vintage stijl. En wat een gaaf papier heb je !! Ook super die gewonnen kinderwagen .... Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig babykaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love that old fashion baby carriage and the vintage feel of your baby card! Thanks so much for joining us at Great Impressions Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooohhh wat een plaatje zeg, prachtig mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw liesbeth wat heb je dit erg mooi gedaan erg leuk de kinderwagen met kraft uitgesneden en het kapje weer mer geruit papier en dan dat babyplaatje wat een dotje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi liesbeth
    een geweldige babykaart, de kleur en uitwerking gewoon prachtig om naar te kijken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goeiemorgen Liesbeth,wat een prachtige kaart en de kinderwagen maakt het geheel mooi af. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er weer heel mooi uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A beautiful card, a great design and wonderful colors.
    Thank you for your participation at CARDS UND MORE
    Nice greeting from Austira
    Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een onwijs lief kaartje joh, super !! Prachtig papier heb je erbij gebruikt !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje!
    Heel mooi gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel mooi, lief babykaart! Leuke kinderwagen en wat een lief plaatje! Super gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Your baby card its really lovely!

    Thanks for joining us at Cards und More!

    Hugs
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is such a lovely card. That adorable carriage die cut is a perfect match for the vintage image. Thank you so much for sharing this beautiful creation with us this week at The Kraft Journal!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth