Volgers

dinsdag 19 juni 2012

Nostalgisch trouwkaartje.

Hallo blogmaatjes.

Allereerst wil ik jullie danken voor al die lieve reacties die jullie zo trouw achterlaten, dat is nog extra genieten, en een welkom aan mijn nieuwe volgers, ik hoop dat jullie hier wat inspiratie opdoen, dat is tenslotte het doel van het delen van mijn creaties met jullie.

Het kaartje dat ik vandaag gemaakt heb is een nostalgisch trouwkaartje, ik heb dit kaartje gemaakt voor de uitdaging van Kreateja, ik vond het een leuke uitdaging en een trouwkaartje op voorraad kan ook geen kwaad.
Ik heb 2 foto's gemaakt die een beetje een beeld geven al is het moeilijk vastleggen dit model.

Een rond of halfrond kaartje voor een trouwerij met een vintageplaatje van internet geplukt.
Verder gebruik gemaakt van het mooie Pion Designpapier met kraft en basispapier in lavendelkleur.
Ik heb het hart om het plaatje gemaakt met een mal van Joy met board en dit behandeld met cracklepaint, alle randen behandeld met distress Walnut Stain, randen met de hand geborduurd met lavendel DMC garen, eerst heb ik er een mooie gehaakt rand tussen gemaakt. Verder mallen gebruikt van Marianne Design en Memorybox, en Crealies en bloemen Doohickey. Er zit ook nog een Cheery Lynn hart op maar dit staat niet op de foto helaas, misschien dat ik dat nog vast kan leggen.
Getrouwd letters uitgesneden uit het Pion Papier, parelbrad, en organzalint gestrikt, houten ornamentje van een vlinder behandeld met distress een nieuwe voorjaarskleur, geembossed en hotfixsteentjes, natuurlijk het wondgaasje niet vergeten.
Op de hartjes van de Memoryboxmal zitten nog wat glitters verwerkt.
Dit is weer een totaal ander kaartje dan mijn vorige, dat vind ik zelf zo leuk, om af te wisselen.
Mijn buurvrouw heeft de smaak ook helemaal te pakken, nog even en ze gaat ook bloggen denk ik want vandaag zijn we samen aan dit kaartje begonnen maar uiteindelijk gaan ze toch weer heel verschillend worden, al heb ik dat nog niet af gezien natuurlijk. 
Ik ben weer super nieuwsgierig wat jullie ervan vinden en lees het weer graag.

Liefs Liesbeth



32 opmerkingen:

  1. Beeldschoon Liesbeth en de foto's laten heel goed zien hoe het in elkaar steekt!! Wat leuk dat je buurvrouw ook al besmet is met het virus, lijkt me enig om iemand zo dichtbij te hebben die er ook dol op is!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een supergave kaart!!! Prachtig model en kleuren, ook gaaf papier!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtige trouwkaart!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi is je ronde trouwkaart! Prachtige details en een leuk model ook.
    Gezellig om samen met je buuf te freubelen. Als ze ook een blog heeft, horen we het wel van jou.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi liesbeth
    je kaart ziet er wonderschoon uit en erg mooi zo met op de ene helft dat kantje op dit mooie model!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart in dit model. Wat een verrassend effect als je hem openmaakt.
    Kleuren zijn prachtig. Leuk dat je je buurvrouw "besmet" hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf zeg! Leuk model! Mooie uitwerking en details!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,

    wat een leuk model kaart! En heel mooi hoe je hem hebt aangekleed'!
    Heel mooi.

    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig wat een schitterende trouwkaart heb je gemaakt! prachtig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie trouwkaart, prachtig modelletje en leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth,

    wat een mooi model kaart! Heel erg leuk! Ben benieuwd wat je buurvrouw gemaakt heeft en geef haar maar even dat duwtje. Sommige mensen hebben dat even nodig (including me, door Mirande enthousiast gemaakt en ik heb op mijn beurt Nelleke weer enthousiast gemaakt)

    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, leuk model en hele mooie kleuren.
    Dus je hebt hem erg mooi gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stijlvolle trouwkaar mooi papier en dat blauw er zo bij erg mooi.
    Het model is ook erg leuk .
    Ik moet ook nog een trouwkaart maken voor 50 jaar getrouwd zal er eens aan beginnen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwwwww Liesbeth, wat is dit een beauty geworden.
    En die kleurcombinatie, wat staat dat mooi bijelkaar.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Liesbeth, heel mooi gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goeiemorgen Liesbeth,wat een schitterende trouwkaart heb je gemaakt, leuk met dat kant en je kaartmodel is super met hele mooie kleuren.!!Fijne dag,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is een super mooie & stijlvolle trouwkaart Liesbeth:0)
    wat heb je prachtige mallen gebruikt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjonge wat is dit mooi!!!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WOW< Liesbeth, heeeel mooi. Romantisch en stijlvol. Echt schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje Liesbeth, heel stijlvol. En wat leuk dat je buurvrouw ook meedoet, zou ik ook wel willen, zo'n buurvrouw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart
    Geweldig leuk model

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi model kaart! Erg stijlvol en nostalgisch trouwkaartje! Vind de gehaakt rand echt heel erg ooi gedaan.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldig mooi trouwkaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Krea Teja!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend kaartje Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwwwwwww, wát een beautie!!!!!!!!!! Dit vind ik nou helemaal GEWELDIGGGG!!!! Complimenten, super gedaan.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een super mooie romantische vintage kaart! Ik ben er helemaal weg van!! Leuk dat je ook meedoet met de KreaTeja challenge groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat even movie kaart en leuk model.
    fijn dat je meedoet san de challenge bij krea teja
    Groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sorry voor de type fouten. het moet zijn:
    Wat een mooie kaart en leuk model. Fijn dat je
    meedoet aan de challenge bij krea teja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Liesbeth, wat heb je weer een geweldig mooi kaartje gemaakt. En wat een super leuk modelletje.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een geweldig leuk model heb je gemaakt als trouwkaart

    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij kreateja

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige trouwkaart Liesbeth! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth