Volgers

zondag 24 juni 2012

En nog een vintage kaartje met Ladies Diary.

Hallo blogmaatjes,

Wat een lieve leuke en aanmoedigende reacties heb ik mogen ontvangen op mijn vorige kaartje, dat is toch wel de aanleiding geweest om zo'n zelfde soort kaartje te maken.
Welkom aan mijn nieuwe volgers, ik hoop dat ik jullie wat van mijn inspiratie kan overbrengen.
Eerst nog even een leuke boodschap, ik heb gewonnen bij GeWe Challengeblog met uitdaging 4, en dat is nooit verkeerd natuurlijk ik kijk vol verwachting uit naar de postbode....

Nu even over mijn kaartje van vandaag.
Dit is 'm weer geworden:

Het papier is weer van Graphic 45, Ladies Diary samen met kraft en groen colorcore, en het plaatje heb ik van internet geplukt, veel gewerkt met de figuurschaar, en verschillende dingen uit het papierblokje zelf gebruikt zoals de Post card en de postzegels, daarbij een mooi kantje afgewerkt met een mooie rand ook uit het papier, het label dat rechts uitsteekt komt ook uit het blokje, afgewerktmet een stukje kant en een stukje touw met daaraan een bedel van een zomerjurk ( die blijven hier voorlopig nog in de kast, krijg al kippevel als ik er aan denk), de randen weer met de hand geborduurd en de bloemen afgewerkt met een meeldraadje en ze zijn gemaakt met een Crealiesmal, lekker met de distressinkt en water aan het kliederen geweest, dat geeft zo'n leuk effect (vind ik)
De tekst van harte heb ik weer met lettertje uit het Pion papier gemaakt.
Er zit weer een wondgaasje op deze keer, rechts bovenin.
Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties.
Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende blogpost.

Liefs Liesbeth

Ik wil dit kaartje ook inzenden bij de DT call bij Scrapkaart Challenge, waar je nu ook nog een leuke candy kunt winnen, zie zijkant.


26 opmerkingen:

  1. Schitterend Liesbeth, ik wou dat ik hier ook goed in was vintagekaarten maken. Ik vindt hem
    super gaaf om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer schitterend. Wat een werk heb je hiervan gemaakt zeg. Prachtig zoals je alles bijelkaar hebt gezocht.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Liesbeth, en proficiat met je gewonnen prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze vintage kaartje is ook schitterend. En wat is er veel moois op te zien, je blijft kijken. Gefelciteerd met je prijs.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, mooier, mooist dat vind ik van je kaart Liesbeth. Proficiat met je gewonnen kaart en prijs. liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Liesbeth,

    Allereerst gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    En wat je kaart betreft, hij is erg mooi.

    Fijne avond, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige vintage kaart zeg, en zulke mooie details, super liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je hier toch goed in, dit is ook weer een plaatje Liesbeth!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwww wat mooi!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Liesbeth!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig echt schitterend gemaakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh weer zo schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooohhhhh wat een plaatje zeg, schitterend mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart weer liesbeth de ene is nog niet af of de andere heb je alweer klaar.
    Is erg leuk gedaan ja de figuurschaar heb je inderdaad mooi gebruikt komt weer goed van pas ik heb hem ergens ver weg in een lade liggen ik zoek hem weer op.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw...en weer zo'n prachtig kaartje! Deze stijl gaat je ook goed af....groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Liesbeth, en gefeliciteerd met je gewonnen prijs!

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gedaan weer!!!!!!!!!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig! Wat een gave kaart!
    Heel mooi gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vintage is helemaal mijn ding, dus ik vind de kaart echt top!
    Proficiat met je prijs. Geniet ervan!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwwwww, chic-de-chic zeg!!!!!! Geweldig!
    Gefeliciteerd met je prijs, superverdiend!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super geweldig vintagekaartje weer meid!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat heb je dit prachtig gemaakt, erg mooi! Erg leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super.!!!! wat een hele mooie vintage kaart.En gefeliciteerd met je prijs meid. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 2 hele mooie kaartjes zijn 't geworden! Bedankt voor het meedoen bij ScrapKaartChallenge!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Vintage-kaartje. Succes met de DT-call.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gefeiliteerd met je plekje in het DT team ik ben meteen volger geworden ;)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth