Volgers

vrijdag 8 juni 2012

Tilda little butterfly op nog een een vintage-tag.

Hallo blogmaatjes.

Wat een leuke reacties heb ik op mijn bericht van gisteren mogen ontvangen, als dat geen inspiratie is om verder te gaan dan weet ik het niet meer. Duizend maal dank, misschien wat overdreven?? (lol)
Ook een warm welkom aan mijn nieuwe volgers, ik hoop dat ik jullie een beetje kan inspireren zodat jullie regelmatig terugkomen hier.
Vandaag ben ik weer lekker een nieuwe klieder-project begonnen, want schone handen houden lukt me niet.
Eerst de foto van de voorkant met de stempel ingekleurd met distress en H2o's, papier PM, dezelfde lijn als van gisteren, veel kraft basis papier. Mallen van Joy voor de vlinders, Craftable voor de ovaal, en Doohickey voor de bloem, en een klein stukje van een Memorybox achter de bloem. De tekststempels komen uit een setje van MD, verder veel hotfixsteentjes, en veel bewerkt met verschillende kleuren distress, vintage photo, antique linen en walnut stain, en een klein beetje groen uit de winterserie. Beter te zien op deze achterkant-foto.
Hier nog een grote vlinder van MD gebruikt, verschillende stempels weer uit de setjes en ook weer lekker met de distress bewerkt, een bandje van kant bij elkaar geknoopt, een vlinder-ornamentje bewerkt met embossingpoeder koperkleur. De ticket bovenin het zakje is blanco aan de achterzijde om wat op te schrijven want de tag heeft verder geen tekst, kan altijd nog toch als ik weet waar hij voor gebruikt gaat worden.
Ik denk dat jullie dit nog vaker voorbij zien komen want ik vind het erg leuk om te doen, hoop dus dat jullie deze ook weer kunnen beoordelen met een voldoende.

Fijn weekend allemaal en tot de volgende blogpost.

Liefs Liesbeth

Ik wil meedoen met de volgende passende challenges:
PaperPlay Challenges, back to kraft basics.
CCEE Stampers, vintage feel.
Stampin for the weekend, bugs and butterflies.
Emergency Crafters, oa. butterflies.


26 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,
    echt een gave tag! Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw deze is gaaf Liesbeth, super details en die kleuren..........ik ben er helemaal weg van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden!! Heel erg mooi gedaan, en blij te lezen dat ik niet de enige ben die soms vieze handen oploopt tijdens het freubelen hihi
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely tag, layout and colouring thanks for joining us over at Emergency Crafters Faye x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze tag heb je supermooi bewerkt!!!
    Een schitterend geheel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Liesbeth het wordt een ruime voldoende hoor.
    Ook dit project is weer geweldig mooi geworden.
    Heerlijk hé dat geklieder hahaha.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Liesbeth !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende tag, het ziet er geweldig mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow dat vindt ik echt super uitzien

    gr en een fijn weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg mooi, Liesbeth, ik kan me voorstellen hoe mooi hij in het echt is!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een super gave tag heb je gemaakt, schitterende details en super mooi van kleur!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw zeg ziet er mooi uit mooi hoor zo in deze kleuren!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goeiemorgen Liesbeth, wat een hele mooie tag heb je gemaakt. Ik heb dat ook regelmatig hahaha, Groetjes en een fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterende tag
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een plaatje !! schitterende tag. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fab tag! love the gorgeous details
    thanks for playing with us at paperplay this week
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. whouwwwie deze is ook al zo mooi
    schitterend

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige tag heb je gemaakt zeg. Erg leuk gedaan.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende tag Liesbeth.
    Leuk die stempel,mooie kleur papier.
    Super details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een super mooie tag! Mooie warme kleur en super veel mooie details! Prachtige vlinders. Ik zal toch ook eens wat meer vlinder mallen aanschaffen, het heeft een heel mooi effect! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind deze ook erg mooi leuke vlinders voor op je tag en de grote vlinder achterop erg mooi.
    Erg mooi kleurencombo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Liesbeth,

    wat een mooie kaart/tag. Het is wel slim om geen tekst te gebruiken als je nog niet weet aan wie en voor welke gelegenheid je hem gaat sturen. Die vlinders zijn zo helemaal het einde!!
    Prachtig gewoon!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze is ook erg mooi, Ik heb nu ook een Tag mal gekocht van Tim Holtz en ga eens kijken of ik er ook zoiets moois van kan maken.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende tag heb je gemaakt, heel mooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WOWZERS What an awesome tag, thanks so much for playing along with our Krafty challenge at Paper Play
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth