Volgers

vrijdag 15 juni 2012

Nostalgie ten top.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik weer eens een echt nostalgisch kaartje gemaakt, ik zag op verschillende challengeblogs het thema weer voorbij komen en dan begint het me toch te kriebelen dus al het kleurmateriaal aan de kant en aan de slag met crackle en kantjes.
En dit is 'm geworden!
Als je de foto wat groter maakt zie je het mooie effect van de cracklepaint op het frame/fotolijstje wat beter, erg leuk om te doen.
Ik heb de sketch gebruikt van Scr@ap Cards Challenge. Er is alleen niet zoveel meer zichtbaar omdat het frame/fotolijstje wat groter is uitgevallen dan de bedoeling was (maar het zit er allemaal op hoor)
Papier is van prima Marketing samen met kraft en colorcore en parlemoer-papier.
Mallen gebruikt van Spellbinders, MD en Memorybox (daar is niet veel meer van te zien op de foto.
De randjes weer met de hand geborduurd en met de distresser geruwd, een wondgaasje, bedeltje en bloemetjes van WOC.
Ik post het kaartje verder nog bij Dutch Card lovers, een nostalgisch kaartje met een plaatje.
Ik ben er zelf wel tevreden over, beter dan over mijn vorige babykaartje, hij staat hier nog op de kast en ik zie er iets aan maar weet niet wat, maar goed misschien dat ik het nog ga aanpassen.
Bedankt weer voor het langskomen en ik vind het weer fijn om te lezen wat jullie er van vinden, goede tips zijn altijd welkom.....
Fijn weekend.
Liefs Liesbeth


16 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met mooie details, bedankt voor je deelname aan DCL.

    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt met de mooie kaders en randjes! Heel mooi!
    Fijn dat je meedoet bij DCL!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwwww schitterend mooi Vintage kaartje Liesbeth.!! Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Liesbeth,lief plaatje.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, hoi,
    Wat lijkt dat crackle paint mooi!
    Prachtig hoor!
    Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,
    prachtig kaartje! Ook de kleuren vind ik heel mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,
    Ik kan maar één ding over je kaart zeggen hij is PRACHTIG!!!

    Fijn weekend, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi liesbeth
    een mooie vintage kaart in mooie kleuren en dat crackle paint staat er prachtig op!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben gek op vintage.
    Jouw kaartje vind ik geweldig mooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart, Liesbeth en je babykaartje vind ik nog leuker!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende vintagekaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth,

    wat een prachtige kaart!! Heel nostalgisch en daar heb je precies de goede kleuren voor gekozen.
    ik vind je babykaart ook supermooi!! Geen idee wat er mist, ik vind hem erg leuk zo!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan Liesbeth
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zier er allemaal weer even mooi uit, Liesbeth, en de crackle paint ook!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth