Volgers

maandag 18 juni 2012

Tilda Floating Heart voor sketchuitdaging DCZ.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie dat ik gemaakt heb met de sketch van de nieuwe uitdaging bij De Creatieve Zebra die deze week van start gaat.
De opdracht komt wat later op het challengeblog vanwege internetproblemen maar ik heb de sketch voor jullie zodat jullie er toch al mee aan de slag kunnen.
Hij is heel leuk om mee te werken en de prijzen van de sponsor komen van Bugaboo.
Ik heb er het volgende kaartje mee gemaakt.
De stempel is Tilda Floating Heart ingekleurd met distress en H2O, afgewerkt met stickels op de vleugeltjes.
Ik heb haar uitgesneden met een mal van de Boekenvoordeel, daarna gemat op zwart cardstock uitgesneden met een Spellbinder Circel en deze weer gemat op een circel uitgeneden van Tilda Papier.
De tekst komt ook uit het Tilda Papier, mallen gebruikt van nellie Snellen voor de rand die afgewerkt is ook weer met zwart cardstock waar ik stiksteekjes op gemaakt heb met een witte gelpen, de andere randen rondom zijn met rose borduurgaren met de hand geborduurd, de bloemen zijn een mal Creative Flowers van Crealies, behandeld met glimmermist en afgewerkt met kleine hartjes uit een Cheery Lynn Mal, die heb ik aan de binnenkant nog verwerkt maar vergeten te fotograferen. En natuurlijk het wondgaasje. Dit is de sketch van deze week.
Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk genoeg vinden en gezellig meedoen met de uitdaging bij DCZ.

Ik post dit kaartje verder bij de volgende uitdagingen.
Hobbyvisiondesignteam waar de uitdaging is zwart en een andere kleur.
Bearly Mine Challenge, ik heb gebruikt voor de Bingo: Dies- flowers-sentiment.
Wens ik jullie een fijne nieuwe week toe met wat minder voetbal denk ik voor de meesten van ons nu Nederland naar huis is, en geen weer om buiten te zijn dus rest er meer freubeltijd (hier in ieder geval wel)


 Liefs Liesbeth

25 opmerkingen:

  1. Hoi liesbeth.
    Wat een lief kaartje en zulke mooi kleur.

    Groetjes Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Liesbeth! Mooie kleuren, schattige Tilda! Succes met je challenges.
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth,

    wat een superleuke kaart! Mooi met die kleuren en de sketch is erg leuk! Ik denk dat ik wel wee mee ga doen.
    En ja, wat jammer dat Nederland niet door is.
    Knutsel ze en tot blogs maar weer! Leuk dat je zo trouw op mijn creaties reageert!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een schatje Liesbeth
    en dat papier....jammie

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Liesbeth erg mooi papier gebruikt.
    Een schattige Tilda en mooi ingekleurd ook leuk de glitters op het afdrukje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat leuk Liesbeth!!!
    Ik ga er graag mee aan de slag.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Lisa,
    What a sweet image and a lovely detailed card. Thank you so much for joining us at Bearly Mine this week for the Challenge.
    Hugs
    Laine
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a beautiful card.Thanks for sharing with us at One Stitch At A Time. for our ' Stitch It' challenge.
    Hope to see you back next week ;O)

    Choccy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Liesbeth,

    Ik vind het een pracht kaart met hele mooie warme kleuren.
    geweldig gedaan.

    fijne dag, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Liesbeth!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieffie!
    Het Tildapapier blijft toch ook zo mooi.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card in lovely gentle colours. Thanks for joining us at OSAAT. Hazel x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, mooi papier en Tilda!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig kaartje Liesbeth...mooi gekleurde Tilda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Liesbeth , dank voor je lieve woorden op mijn blog. Wat laat je hier een mooie kaart zien. Tilda is super ingekleurd en dat Tilda-papier blijft zooooo mooi om te gebruiken. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Liesbeth en wat een prachtig papier!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf gemaakt Liesbeth.!!! En wat een mooi papier. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Liesbeth,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Super papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje zeg Liesbeth, prachtige kleurencombi. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook deze is onwijs leuk Liesbeth!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart in een mooie kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Liesbeth,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt! Heel lief ook. Vind de zelfgemaakte bloemen super. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is so beautiful. The color combo is wonderful. Thanks for joining us at OSAAT.
    Hugz,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. great card, love your flowers. Thanks for joining us at Bearly Mine, Good luck, and hope you'll join us again.
    Hugs
    Tracey
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a gorgeous card! Beautiful colors. Thanks for joining us at OSAAT this week! Best, CG

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth