Volgers

vrijdag 22 juni 2012

Graphic 45, Ladies Diary kaartje.

Hallo blogmaatjes,

Allereerst wil ik graag mijn nieuwe volgers welkom heten, jammer dat jullie je bloggegevens niet hebben achtergelaten voor mij, ik vind het altijd heel leuk om een tegenbezoek te brengen en dat lukt zo niet helaas. Dus misschien alsnog???????

Vandaag weer een kaartje van mijn hand, ik ben gisteravond begonnen aan het kaartje en had het niet helemaal afgekregen, dus heb ik er net de finishing touch nog aan toegevoegd.
Het is een nostalgisch kaartje geworden met papier van Graphic 45, de papierlijn met de naam Ladies Diary, ik ben echt een fan van het papier van graphic 45, ik vind het zo mooi voor dit soort kaartjes zonder stempel, ik ben een klein beetje Magnolia-moe op het moment, heb ik wel vaker en dan komt het toch weer kriebelen als ik jullie mooie creaties in blogland zie, dus daar maak ik me geen zorgen over.
Dit is hem geworden:
Met de deurtjes open.......ik heb verschillende stanzen gebruikt de Floral ovals van Spellbinders, een Craftable van MD, bloemetjes van Joy, sprieten zijn creatables van MD, en de rand achter de afbeelding is een mal van Nellie Snellen, dus weer mallen genoeg dacht ik zo.
Alles afgewerkt met distress Walnut Stain en hotfixsteentjes.
Zie ik zomaar ineens bij het plaatsen dat ik mijn vertrouwde wondgaasje niet gebruikt heb.....nou ja, had het niet eerder gemist.

En zo zijn de deurtjes dicht, ik vind het net zo'n paskamer met klapdeurtjes geworden dus heb ik er maar een bedel met een kleerhangertje aan gemaakt met een stuk rafia door de eyelets en vastgeknoopt.
De randen heb ik weer met DMC garen met de hand geborduurd.
Bij het mooie papier heb ik verder Kraft papier gebruikt.
De sketch voor de bovenste foto (de opbouw dus) gebruikt van Sweet Sketch Wednesday.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden, en ik lees het weer vol verwachting......

Fijn weekend allemaal

Liefs Liesbeth

Ik post dit kaartje verder bij de volgende uitdagingen/challenges:
Paper Play Challenges, use at least 1 die.
Nutcrafters: Spots and/or stripes.
Craft your passion, flips and folds.

45 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth, wat een prachtige kaart en super uitgevoerd.!!!En wat en hele mooie papier heb je gebruikt. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een onwijs mooie kaart! ik vind dat hangertje echt een schatje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer heel mooi uit liesbeth.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart...misschien kun je met deze kaart ook nog wel meedoen (als je wil) aan de volgerschallenge bij Judith ( http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/p/bij-333-volgers.html )
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige mooie kaart, na het weekend ga ik ook aan de slag met dit mooie papier,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een supermooi kaartje Liesbeth! En een heel leuk modelletje.
    Ik heb ook tijden dat ik geen afdrukje inkleur maar alleen vintage of soms iets met 3d maak. En dan opeens weer tijden dat ik alleen kleur... Ach, als we er maar plezier in hebben ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Liesbeth een prachtige kaart meis en wat een leuk modelletje !!

    Groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf z n dagboek kaartje, een echte bjoetie om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een geweldig mooi kaartje Liesbeth, schitterend!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Simply beautiful Liesbeth...really love your layout hun :o)

    have a lovely weekend...big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Geweldig mooi gemaakt.

    Fijn weeekend.

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk Liesbeth, het zouden ook zomaar de deurtjes van een Saloon kunnen zijn uit zo'n western film... schitterend sfeertje heb je neer gezet!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht kaart Liesbeth
    geweldig leuk modelletje ook

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke luikjes kaart heb je gemaakt! Heel erg leuk! De kleuren en het papier zijn erg mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowww, wat een supermooie kaart zeg, prachtige kleuren, schitterende details !!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk toch om ook eens wat anders te zien dan Magnolia's!
    Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt Liesbeth:0
    Apart met die deurtjes!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk model zo met de halve deurtjes. Prachtig vind ik ook het papier, mooi nostalgisch. Een heel mooi geheel.

    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi liesbeth
    vind je kaart erg mooi en stijlvol met dat prachtige vintageplaatje!
    fijn weekend en groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart is dit Liesbeth!!!!!!

    xx Irene

    Heb jij bij GEWE gewonnen??????? Proficiat!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stunning card...

    Thanks for joining us at Nutcrafters & good luck!

    hugs and xxx
    Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heeeel leuk model Liesbeth. Echt een schitterend geheel, superleuk ook die kleerhanger. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Liesbeth ook prachtig papier gebruikt het plaatje is ook zo lief.
    Ook de bloemen erg mooi van kleur.
    Nog proficiat met de prijs van Ge-We hobby .
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. beautiful card great design tracy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a very pretty card! Thank you for joining us this week!
    Erika SSW DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Stunning card. I love the added panels in front. thanks for sharing your card with us.
    Nancy SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Elizabeth what a wonderful card, I just adore the vintage look and colours, I just love vintage cards at present. Wonderful image colours and fantastic embellishments. Great card and thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I just love what you have done with this sketch. Such a beautiful vintage card. So glad you could join us at Sweet Sketch Wednesday.
    Hugs, Heide SSW-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This is absolutely gorgeous and your coloring, papers and that tiny little hanger charm are just fabulous! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

    Peace & Luv,
    Jeannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super card, thanks for joining us at Nutcrafters this week and good luck. Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldige kaart, een heel chic geheel!!! TOP!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig kaartje liesbeth, mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind hem prachtig geworden Liesbeth.

    Fijn weekend nog.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat is dit een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. So elegant, so beautiful, so vintage. I love it. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Your embellishment are so SWEET. I love your vintage feel and paper colors. Have a sweet day!!! Arlana@SSW!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een super mooie vintage kaart! Wat een leuk model en je hebt ook prachtige mallen gebruikt! Een super chique geheel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie kaart. Het papier wat je gebruikt hebt is heel mooi.
    Thank you for playing with us at Craft your Passion.
    LG Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige vintage kaart, Liesbeth....het hangertje past er perfect bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een super leuk model kaartje,heel mooi vintage kaartje.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Liesbeth, wat een prachtige kaart en wat een gaaf model, dat hangertje is een finishing touch.
    even een reaktie, ik doe mijn layouts per jaar in een album, en dat is zo fijn om regelmatig in te bladeren.

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een pracht van een kaart Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. What a gorgeous design. I love each and every beautiful detail that you have put into this. The little hanger charm, gorgeous.
    Thanks for sharing at Sweet Sketch Wednesday.
    Patti SSW/DT

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beautiful - a really elegant design and I love the way you've put it together.

    Thanks for joining us at Nutcrafters.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth