Volgers

woensdag 20 juni 2012

Jongenskaartje met Edwin de voetballer.

Hoi allemaal,

Vandaag even een kort berichtje want ik zit even bij te komen van een druk programma vandaag, het kaartje dat ik post, heb ik dan ook vandaag niet gemaakt maar afgelopen weekend al maar nog niet geplaatst.
Het was eigenlijk de bedoeling om een Oranjekaartje te maken voor de voetbal maar ik ben blij dat ik even gewacht had met de kleuren....
Vanmorgen eerst met mijn moeder naar de oogarts, daarna zelf een uur in de stoel gelegen bij de tandarts en vanmiddag heb ik me weer nuttig gemaakt op school, nu moe maar voldaan maar wel tandpijn, heb ik nou altijd als ik bij de tandarts ben geweest, herkennen jullie dat?
Ik heb er een kaartje met verborgen boodschap van gemaakt van allerlei restjes papier (ik kan zo moeilijk weggooien dus heb een berg restjes.....ik moet wel 100 worden)
Ik heb verschillende mallen gebruikt voor de voorkant, Crealies, Memorybox, en MD voor de bloemen.
Edwin ingekleurd met distress en H2o's gemat op groen cardstock uitgesneden met een Spellbinder., hotfixsteentjes en touw.
En dan de verborgen boodschap:
Tekst heb ik op de computer gemaakt, de rand is een mal van Leane Creatief, afgewerkt met hotfixsteentjes, ook dezelfde bloemen, en een bedel van een voetbalshirt, met een koordje.
Weer helemaal wat anders dan mijn vorige kaartje, ik hoop dat jullie deze ook weer leuk vinden.
Bedankt voor jullie bezoekje en als jullie een reactie achterlaten met jullie mening wordt dat heel erg gewaardeerd hoor.

Liefs Liesbeth

challenges: Here come the boys more than one fold.
                 Fussy and Fancy Friday:  boys attitude.
                Stempelsonnenchallenge: sport und spiel.
                Een hoop inspiratie challengeblog,  verjaardagskaart.
                Magnolia Down Under, Bingo ( Edwin-sentiment- charm)
                Send A Smile 4 kids, verjaardagskaart voor kinderen.

ik heb van Cynthia van krea2day deze award mogen ontvangen:
Dankjewel voor de waardering, ik vind het echter erg moeilijk om 10 mensen aan wie deze doorgezonden moet worden te nomineren, ik vind dat jullie hem allemaal heel erg verdienen, vooral de mensen die bijna bij iedere blogbericht de moeite nemen om een reactie achter te laten.
Dus voor DIE trouwe volgers, neem hem gerust mee, hij is jullie heel erg gegund.
Op het blog van Cynthia kun je lezen wat je allemaal moet doen.
Omdat ik het op dit moment erg druk heb laat ik deze opdracht even aan me voorbij gaan, bij een eerdere award heb ik de meeste van deze vragen al beantwoord.

Liefs Liesbeth

40 opmerkingen:

  1. Wow! Was für eine wundervolle Karte! Gefällt mir sehr gut.

    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi jongenskaart Liesbeth. Ik vind de verborgen boodschap heel leuk gedaan.
    Toevallig heb ik ook net zo'n model geplaatst.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Liesbeth,
    Wat een mooie stoere jongenskaart, heel mooi gemaakt.

    En het beste met je tandpijn.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer super uit
    Toppie

    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Ha, inderdaad beter dan oranje...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig kaartje Liesbeth en ik hoop dat het gauw beter gaat met je tand!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk hoor Liesbeth en gelukkig geen oranje!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Your card is wonderful for a boy. I love all of your embellishments. Thanks for sharing with Send a Smile 4 Kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie, Liesbeth. Goed dat je even gewacht hebt;) Als ik alles wil doen wat op mijn lijstje staat moet ik ook 100 worden ;))) Leuk al die oude vrouwtjes..
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwwwww,wat een hele mooie kaart Liesbeth. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Liesbeth.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Liesbeth,
    leuke kaart! Het is net of ie zo uit het kaartje komt. Heel leuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, die edwin stempels zijn ook zo leuk, eigenlijk jammer dat je ze redelijk weinig ziet.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuke kaart leuk zo met die verborgen boodschap ook de bloemen vind ik erg mooi en gelukkig geen oranje het is een bjoetie.
    Succes met je tand,dat heb ik ook wel eens gaat in de loop van de dag vanzelf over.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat geweldig leuk gedaan! Stoere kaart ook!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soms heb je van die dagen dat je van het één naar het ander vliegt...
    Maarre...je kaartje is super. Lekker stoer!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart weer met zoveel moois om naar te kijken. Maarre ik weet niet wat jouw tandarts dan doet, want ik heb er dus nooit last van, lol!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! Mooie details...
    Die tandpijn herken ik wel ja....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart ,leuk gedaan
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, zet je restjesbak maar op tafel en ga zo verder zou ik zeggen want is is een schitterende restjes-kaart geworden!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn die bloemen gaaf en die border mal past perfect bij zo'n stoere jongenskaart, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart Liesbeth en succes met je tand.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaart Liesbeth, mooie kleuren heb je hiervoor gebruikt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart,leuk die stempel,lekker stoer.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie kaart! Mooi papier in mooie kleuren en ook een leuk model! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig wat een prachtige jongens kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een schitterende kaart Liesbeth en die kleuren passen zooooo mooi bij elkaar.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Knap hoe je deze jongenskaart hebt gemaakt want ik mis helemaal niet de toeters en de bellen waar we zo goed in zijn. Heel mooi gedaan, complimenten!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat knap van je om restjes op te maken, bij mij groeit het nog steeds aan :-). De kaart is erg leuk geworden, mooi met de randen onderaan.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wooow wat een onwijs stoer kaartje!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lekker stoer jongenskaartje, Liesbeth.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ha Liesbeth,

    wat een superleuke verjaardagskaart heb je gemaakt! Helemaal top met die label!
    En leuk dat je je kaart inzit voor de challenge van EHI!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuk kaartje, prachtig. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Great birthday card for a boy - love the little shirt charm on the tag/hidden message. I know what you mean about a mountain of scraps, so hard to use them all up! But you did a great job. =) Thanks for joining us for the Birthday Fun for Kids challenge at SAS4K! ~Christy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Cute Edwin! Love your tag and folder, thank you for playing at Here Come The Boys Woo x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ein feines Kärtchen.
    Vielen Dank für die Teilnahme bei der Stempelsonnenchallenge,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gorgeous male card Liesbeth with a great Edwin image and I love the framed birthday sentiment inside too!
    Thanks for joining us at Fussy and Fancy and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Congratulations Liesbeth on being chosen as one of our Top 5 from the "boy attitude" challenge over at Fussy and Fancy :-)

    Please pop over to our challenge site to pick up your blinkie!

    xx Happy crafting and glittery hugs xx

    Sazzle

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Fabulous pocket card, really wonderful details! Thanks so much for joining us this week @ SAS 4 Kids in our "Birthday Fun" challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth