Volgers

zaterdag 2 juni 2012

Beterschapskaartje met vlinders.

Hallo blogmaatjes,

Heel veel leuke reacties heb ik gekregen van jullie op de workshop-doosjes, ik heb ze met heel veel plezier gelezen hoor, en omdat er gevraagd werd of ik dit vaker ga doen?   Het antwoord is nee, niet meer op school voorlopig want ik heb er erg veel werk mee gehad aan de voorbereidingen en ik vind het dan toch jammer als je een groepje leerlingen krijgt die geen idee hebben wat ze komen doen, op ééntje na.
Maar ze hebben gelukkig meegedaan, dat is al heel wat, maar dat ga ik mezelf niet nog een keer vrijwillig aandoen hihihi. Maar achteraf was het toch een leuke ervaring al was ik bekaf.

Vandaag heb ik nadat de witte tornado door het huis was gevlogen nog een kaartje gemaakt, een beterschapskaartje voor een collega van mijn man op school.
Ik had de sketch gebruikt van de Kaartenmakenmettietsclub maar had niet gezien dat er ook nog een bingo aan vast hing, en helaas zie ik ook geen mogelijkheden meer. Jammer, maar volgende keer beter.
Omdat het best wel een drukke sketch is, veel laagjes, vind ik het teveel worden om er nu ook nog bloemen op te gaan plakken, dan zie je niks meer van de sketch en het mooie Pion papier.
Geen ingekleurde stempel gebruikt maar wel veel verschillende technieken gebruikt, embossing van vlinders op de onderste laag parlemoerpapier, figuurschaar, vlinderpons, een Spellbindermal en daar heb ik ook weer het parlemoerpapier voor gebruikt. De randen bewerkt met distress Antique Linen.
De vlinders en de letters heb ik uit het papier geknipt, de vlinders afgewerkt met voelsprietjes en nog verschillende hot-fix steentjes verwerkt hier en daar.
Ik ben er zelf wel tevreden over, en dat gebeurd niet zo vaak, dus dan maar geen uitdaging en een zieke collega gewoon blijmaken toch?
Fijn weekend allemaal, en tot de volgende blogpost.

Liefs Liesbeth

22 opmerkingen:

  1. een heel leuk beterschaps kaartje
    je kan wel zien dat er veel aandacht en werk aan is besteed

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,

    ik vind je kaart geweldig!! Prachtige kleuren!! En die vlinders.....beeldschoon. Ik had het pas ook, dat ik een sketchhad gebruikt en de kaart was klaar en toen schoot me te binnen dat er en stempel op MOEST zitten en die zat er niet op...hihihi, nou ja de ontvanger was er erg blij mee!
    En ja les aan pubers is een vak apart. Jammer alleen dat de docent het niet had uitgelegd van te voren wat ze te wachten stond....
    Nou ja, wee reen ervaring rijker!

    Groetjes en een fijn weekend verder!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Liesbeth.
    Tja de sketch van Tiets zijn vaak met heeeeel veel laagjes en dan komt soms het mooie DP niet goed tot zijn recht als je er ook nog veel andere frutsel bij op doet.
    Zo is de kaart prachtig!

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en wat is de vlinder mooi.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwww Liesbeth, wat een beauty!!! Een super mooi geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DAt moet wel lukken met zo'n kaart Liesbeth!
    Had je nog zoveel energie over na die witte tornado.
    Vanmorgen heb ik groene tornadeo in de tuin gespeeld, goed gelukt, maar er kwam geen kaartje meer uit mijn handen hoor.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een keigaaf kaartje Liesbeth. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhh prachtig zeg, wat schitterend van kleur!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend mooie kaart Liesbeth, helemaal geweldig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart hoor !
    Ik mis de bloemen niet, hij is helemaal 'af' zo.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow dit ie een superleuk kaartje, mooie details, super.

    Liefs ANS

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Liesbeth! Het papier van Pion blijft ook zo mooi. Mooie sketch ook, je hebt 'm supers uitgewerkt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Liesbeth, en wat een schitterend papier heb je gebruikt. Super1

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart heel erg mooi prachtige details en heel mooi het papier zo bij elkaar.
    Ja bij Tiets heb je veel laagjes op elkaar maar het papier komt toch goed uit.
    En de bloemen mis ik niet hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart, mooi papier en mis de bloemen niet!

    Fijne zondag verder,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi liesbeth
    een erg mooie kaart en zeker zoals je het nu hebt gemaakt niet te vol en nog kunnen genieten van het prachtige papier!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat papier is zooooo prachtig!! Net als je kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Liesbeth, prachtig. Mooi is dat pionpapier hè, ik ben er helemaal wég van
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Liesbeth je kaart is schitterend mooi gemaakt en je bloemen mis ik niet,de vlinders komen zo goed uit op je kaart.En je papier is erg mooi. Fijne avond, groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Liesbeth,je kaart is schitterend mooi gemaakt,en je bloemen mis ik niet op je kaart. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh Liesbeth,wat is dit een schitterende kaart.
    Dat papier is toch zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth