Volgers

dinsdag 26 juni 2012

Kaartje voor het zilveren bruidspaar.

Hallo blogmaatjes,

Allereerst een welkom aan mijn nieuwe volgers, wat leuk dat jullie mijn blog de moeite van het volgen waard vinden, er komen er toch steeds weer nieuwe bij en dat verbaasd me nog steeds, maar wel ontzettend leuk natuurlijk, net als al die leuke en lieve reacties weer op mijn babykaartje.
Vandaag post ik het kaartje dat ik gisteren nog gemaakt heb en dat moest af.........tussen neus en lippen door vertelde mijn buurvrouw ( we knutselen nu al enige weken samen) dat ze vandaag een beetje een feestdag hebben....ze zijn 25 jaar getrouwd, nou noem het maar niks......
Dus Frieda als je dit leest ( en ik weet dat ze mijn blog volgt) Ik wens jullie samen een hele fijne dag, de zon schijnt al en ik hoop dat je het kaartje een beetje mooi vond.
Dit is 'm geworden.
Ieder kaarsje op de taart staat symbool voor 5 huwelijks jaren, en wat heb ik allemaal gebruikt.
Papier is een nieuwe lijn van Prima Marketing, Fairy Belle gecombineerd met linnen structuurpapier, parlemoer en kraft- papier.
Ik heb de taart ( stempel van magnolia) ingekleurd met distress en H2O, gemat op 2 Spellbindersmallen, de onderste heet Floral Ovals, bewerkt met distress walnut stain in de mal. ook het tekstlabel is van dezelfde serie mallen, Verder de harten van MD, de rand onder de kantrand is een Nellie Snellen mal en een bloem van Crealies met een klein roosje van WOC, de randen in zig-zag geborduurd met de hand en DMC garen.
De finishing touch zijn weer de hotfixsteentjes op de taart en de bedel van een champagnefles.
Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt van Addicted to stamps challenge.
Ik hoop dat jullie dit kaartje als afwisseling weer leuk genoeg vinden, nu even de boodschappen en dan later weer lekker aan de freubel, de rapportvergaderingen zijn weer in volle gang op school dus mijn ega draait weer overuren, kan ik me zonder schuldgevoel terugtrekken op mijn hobbykamertje.

Tot de volgende kaart weer, en ik lees graag wat jullie er van vinden.

Liefs Liesbeth

Ik post het kaartje nog bij de volgende challenges:
The Shabby Tea Room, soft and sweet.
Creative Inspirations Paint: geinspireerd op een huwelijk.

31 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje, het stempeltje is echt "cute".

    Liefs ANS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liesbeth,

    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt.
    Leuke stempel en mooi papier.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stunning card, I love the soft colours and gorgeous detailing

    sue

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er super uit! daar worden ze vast heel blij van

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig gemaakt en zo lief, heel mooi kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi liesbeth
    een erg leuke kaart en toch gaaf als je de buurvrouw kan verrassen met zo leuke toepasselijke kaart
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge wat ben jij op dreef! Jij maakt zoveel schitterende kaarten echt super mooi!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor je buurvrouw gemaakt, Liesbeth....heel attent!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Liesbeth, je hebt een heel mooi kaartje gemaakt.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwwwww liesbeth,een hele mooie kaart ,daar zullen ze wel blij mee zijn. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh Liesbeth,weer zo schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is weer geweldig leuk geworden!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww wat een mooie kaart

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem weer helemaal super Liesbeth, echt weer mooi gemaakt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf die charm en al die andere prachtige details. Supermooi! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Liesbeth ook de stempel is erg leuk en je heb hem leuk aangekleed.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely card, fab detail, great take on the sketch, thanks for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wooow wat een beauty, prachtig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart met prachtige details!
    En de felicitaties voor de buuf.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke kaart, Liesbeth, mooie tinten!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Simply beautiful Liesbeth... :o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jouw kaartje is ook weer super leuk Liesbeth.
    Krijg spontaan trek als ik naar dat taartje kijk ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze wordt vast goed ontvangen, want hij is errug mooi!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige taart uhm kaart Liesbeth:0)
    wat heb je mooie mallen & details gebruikt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Supergaaf, dit ziet er weer geweldiggggggg uit! Leuk die taart zeg, weer eens wat anders.
    Fijne dag, liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart, erg leuk ook met de hartjes erachter. Vaak zijn het de details die het hem doen. Een mens heeft dat toch nodig, dingen doen voor zichzelf? Maar ik ken het gevoel, ik houd er ook rekening mee dat ik ook wel eens gezellig beneden zit :-).

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi kaartje Liesbeth, je hebt leuk details gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Liesbeth, wat een leuke kaart heb je voor je buurvrouw en haar man gemaakt. Met prachtige details. Héééél mooi.
    25 jaar is inderdaad niet niks.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Absolutely BEAUTIFUL!!! I LOVE this and thank you for joining us at Creative Inspirations Challenge this week!!!
    Hugs,
    Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card! The cake is so fun. Thanks for joining the Creative Inspirations Paint challenge. =)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth