Volgers

dinsdag 5 juni 2012

Ruim op tijd nu: Sarahkaartje voor EKEF met Mo Manning stempel.

Hallo blogmaatjes,

Het ene uiterste bij het andere, gisteren heb ik op de valreep net voor sluiting mijn kaartje kunnen posten voor EKEF met het thema Proost, nou is dat niet helemaal mijn manier van werken maar ik had hem de hele week al op mijn werkblad liggen omdat ik het een leuke uitdaging vond.
"Dat zal me niet meer gebeuren"  dacht ik, dus vandaag met de start van de nieuwe uitdaging gelijk aan de slag met een Sarah-kaartje, want die had ik geen meer op voorraad dus dat komt goed uit.
Hier is het vaak dat je ergens op geattendeerd wordt door allerlei atributen die dan vertellen dat iemand 50 is geworden en dan is het wel zo handig als een kaartje dan zo "voor het pakken" ligt.
Dit is 'm geworden, afbeelding van Mo Manning ik vind deze ook zo leuk ervoor.
Ingekleurd met distress, papier van Marianne Design Birds, gecombineerd met colorcore in verschillende kleuren. Nog wat restjes opgemaakt voor de blaadjes en de opgeplakte bloemetjes op de springborder.
Mallen gebruikt van Spellbinders, Tim Holtz de klok, de wijzers heb ik gebruikt om de slinger aan op te hangen, de vlaggetjes heb ik zelf gemaakt met ringetjes uit het "kettingmaak-tijdperk"en de tekst Sarah erop geplakt, voor e blaadjes MD, Bloem Crealies, en border en hekje van Memorybox. Wondgaasje mag weer niet ontbreken net als de hotfixsteentjes, lintje en de tekststempel komt van een setje van Stampinback. De randen weer aangezet met distress, deze keer met Pumice Stone, en de rand met de hand geborduurd.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, ik ben zelf best wel tevreden, ben helemaal weg van de kleuren daarom kon ik het blokje papier ook niet laten liggen toen ik het zag liggen, helaas gebeurd dat te vaak dat ik iets TE mooi vind om te laten liggen (lol) Komt bekend voor natuurlijk?????
Allemaal weer bedankt voor jullie lieve woorden, wat is een blogleven toch gezellig. Toch?

Fijne avond verder, en misschien tot morgen?

Liefs Liesbeth

ps. vergeten jullie niet mee te doen aan de uitdaging van de Creatieve Zebra, je kunt deze keer leuke digi's van Bugaboo Stamps winnen, de kaartjes van alle DT leden van team wit staan er nu op.
En ook de uitdaging van de Nederlandse Kaart Uitdagingen met thema Vaderdag, ik heb er zelf nog niet als DT aan meegedaan maar er staan erg leuke voorbeelden van mijn DT collega's, en meedoen kan nog een paar dagen, ook hier leuke prijzen te winnen.



22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een schitterende kaart! Zondag is het bij mij zover. ik denk niet dat ik zo'n mooie kaart ga krijgen haha.
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Liesbeth en wat heb je de vlaggetjes leuk opgehangen!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Liesbeth! Ja, en deze digi is ook zo leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie kaart met prachtige details erop! Leuk gedaan met de vlaggetjes en het hekje past hier ook perfect bij! Een geweldig geheel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth,

    wat een mooie kaart!
    Prachtige kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een schatje is het

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi liesbeth
    een erg leuke en mooie kaart zowel de afbeelding is cute maar ook de kleurkeuze SUPER!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk kaartje weer, Liesbeth!! Geweldige afbeelding en leuk ook zo met die feestvlaggetjes!! En inderdaad mooi papier, maar ik herken dat helemaaaaal niet, dat ik alles wil hebben wat ik zie. LOL!! Geintje, is veel te herkenbaar. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met veel mooie details!! Super ziet het eruit!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwww wat een super gaaf kaartje Liesbeth

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart Liesbeth,super die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Liesbeth, leuk gedaan met die vlaggetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe krijg je het toch voor elkaar, iedere dag maar weer een kaart en zo mooi weer, prachtige details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Liesbeth,

    dat is weer helemaal top. En tja, nippertjeswerk.....soms presteer je het beste met tijdsdruk (en vaak ook niet). Maar het is in elk geval niet aan je kaart te zien. Hij ziet er heel verzorgd uit!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend afdrukje voor bij deze gelegenheid. Je kaartje is helemaal top!!
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Liesbeth en meer dan op tijd:-) Bedankt voor het mee doen bij Elke kaart een feestje!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met een geweldige digi van Mo erop.


    Leuk dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schitterend kaartje in leuke kleuren.
    Mooi afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hij is echt gaaf jòh!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart, Liesbeth!
    Super leuke details heb je ook gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth