Volgers

donderdag 28 juni 2012

Hanglar, "Dance with your heart" kaartje.

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik een heel kleurig kaartje dat ik met jullie wil delen, na al die leuke reacties op mijn vintage en berenkaarten ben ik heel benieuwd wat jullie "hier" van vinden.
De kleuren spetteren van de kaart maar dat komt omdat ik weer eens deel wil nemen aan de uitdaging van EKEF, een kleuruitdaging met als thema "Shall we dance", ik heb gekoezen voor de kleurcombinatie paars-appeltjes groen-turkoois. Ik heb gebruik gemaakt van een Hanglar afdrukje dat ik had liggen, en voor de verandering eens ingekleurd met de copicmarkers.
Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt van The Sweet Stop, verschillende kleuren color core gebruikt, verder wat restjes en het Bo Bunny kerstpapier van een paar jaar terug, nergens aan te zien dat dit een kerstlijn is vind ik, en de kleuren waren super geschikt.
Ik heb voor het "lijstje" de Floral Ovals van Spellbinders gebruikt, gesneden uit board, bewerkt met paars acrylverf, crackle basis, en afgewerkt met turkoois, de achtergrond ovaal heb ik met turkoois geverfd, crackle en wit, ik vond het anders wat TE worden.
De randen weer met de hand geborduurd, tekst is van Phooka, hartje van hout met appeltjes groene inkt bewerkt net als de randen van het DP, mal van Nellie Snellen voor het hoekje, 2 verschillende paarse organza lintjes met een dansschoen als bedel, bloemen van WOC.
Nou als dit niet uitnodigd om de voetjes van de vloer te krijgen, dan weet ik niet meer "hoe dan wel"?
Ik post het kaartje verder nog bij Just Magnolia, zomer kleuren.

Bedankt weer voor jullie bezoek, en ik waardeer het heel erg als jullie een reactie voor me achterlaten.
Tot de volgende kaart maar weer?

Liefs Liesbeth

24 opmerkingen:

  1. Het is weer een beauty van een kaart geworden Liesbeth.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liesbeth,

    dank je wel voor je reactie op mijn blog.
    IK heb jammer genoeg niet zo veel tijd om bij iedereen reacties achter te laten, maar ik volg alle favoriete bloggers wel trouw!
    Ik moet even kwijt, dat ik je kaarten van de laatste tijd supermooi vind. Complimenten hoor!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kleuren heb je gebruikt Liesbeth...het stempeltje is mooi ingekleurd (inclusief de haren)!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi liesbeth
    een erg frisse en fruitige kaart en ja hangler-stangler is een van mijn favorieten:-)) dus vind ik deze dubbel zo mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. De kleuren zijn erg mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth ,wat een heerlijk fris kaartje heb je gemaakt. En wat een hele leuke digi. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan Liesbeth.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hanglars, ze blijven leuk vind je niet?? Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Liesbeth! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ahhhh wat een schatje !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke stempel, een prachtig kaartje.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje!!! Mooie kleurencombinatie!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Liesbeth leuke kleuren en een leuke stempel heb je gebruikt.
    Groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeeeeerlijkkkkk!!!! Wat een toppie kaartje, daar word je nou vrolijk van!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig mooie kaart, hele mooie kleurencombinatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel erg mooi, Liesbeth, prachtige kleuren heb je gebruikt!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart, schattig die Hanlar.
    Helaas zie je ze zo weinig.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi je kaart het sfdrukje is ook erg leuk en mooi ingekleurd.
    Ook je kleurencombo past heel goed bij elkaar.

    Ik ben met een andere kleurencombo bezig pppfff wat een kleurtjes bij elkaar.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart en wat leuk dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OMgoodness what a Darling Card! Love your Sweet Wonderfully colored image and the Lovely color scheme you chose! The Pretty lacy mat behind you image is such a Wonderful touch and Love the Sweet Sentiment too! So glad you could join us at The Sweet Stop! 8-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeeey die Liesbeth,

    Helemaal tegek jouw spetterende kaart. Past helemaal bij de zomer, lekker kleurrijk en vrolijk. Niets mis mee hoor een dikke 10!

    Dat papier is ook zo supergaaf..en dan die toffe blommegies....Die heb ik nog niet hihi.

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke kaart!!! Leuke kleurtjes en een lief stempeltje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is just beautiful!! Thank you for joining us at The Sweet Stop.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart is dit geworden zeg!
    Je hebt de kleuren prachtig verwerkt!
    Dank je wel voor het meedoen bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth