Volgers

zondag 23 juni 2013

WLVC. 300 volgers bloghop...

Hallo blogmaatjes,

Dit bericht van de bloghop blijft bovenaan staan tot 30 juni, voor nieuwere berichten even doorscrollen naar onder.

Hieperdepieppppppppp........HOERA!!!!!!
We hebben al 300 volgers.....hoe superleuk is dit!!!
Tijd voor een klein feestje........

Om te vieren dat we 300 volgers hebben gaan we een bloghop houden waar erg mooie prijzen te winnen zijn.

In het kort wat de bedoeling is:
Je start op het wlvc. blog, daar staat ook de volledige omschrijving en de prijzen die te winnen zijn. Een soort van speurtocht die eindigt op het blog van onze Plony. Dus neem hier ook een woord mee op weg naar Plony, jullie zijn er al bijna.

Dus wil je meedoen (en dat is zeker de moeite waard, dan start je bij het wlvc.blog.en lees goed de regels.

Als je deze route al gevolgd bent dan kom je van Anneke af nu hier bij mij.
Je weet dus wat je moet meenemen naar de volgende met 'n kleine aanwijzing van mij erbij.
Mijn bijdragen voor deze bloghop

Just Married/ Getrouwd:

Als je op de foto klikt zie je meer.
Dit heb ik gemaakt voor de bloghop, en volgens mij heeft het thema niet zoveel uitleg meer nodig.
Wel 'n kleine opsomming van wat ik gebruikt heb.
Als basis een Go Kreate mal uit Bazill white, het designpapier is van  Fabscraps met paarlemoer en kraft.
Ik heb me weer uitgeleefd met de verschillende mallen waarvan de meest linkse de andere is van het Sizzix setje dat ik eerder gebruikt heb (blad-rand), tag bloemetjes en blaadjes (magnolia doohickeys) hartjes en borduurrandje van Marianne Design en de basis vierkanten zijn van L'eane. Verder veel frantage gebruikt, lintjes en frutsels, zoals hotfix en veertjes. Stempel uit een setje van de Action.

Ik hoop dat jullie het thema ontdekt hebben en meenemen naar mijn collega Ans.
Zij wijst jullie weer verder op weg.
Vergeten jullie niet 'n reactie bij ons allen achter te laten? Niet alleen om aan de bloghop mee te doen uiteraard lezen we ook graag wat jullie ervan vinden.
En ik ga een klein prijsje verloten onder de volgers die een reactie achterlaten.
Het is deze leuke mal van Memorybox, leuk voor op je Vintage kaartjes.
Veel plezier nog op jullie verdere reis ri.........de uitkomst......jullie hebben 'n week de tijd, op 2 juli gaan we de winnaars bekend maken, dus dat moet gaan lukken toch. Vergeten jullie niet om volger te worden op het wlvc. blog om kans te maken op de prijzen, en ook hier en bij mijn DT collega's? Good Luck.

Liefs Liesbeth

84 opmerkingen:

  1. Dit is toch wel echt een super leuk spelletje zo op de natte zondag morgen!! Ik ben direkt volger geworden bij je en die mal is natuurlijk een HOT ITEM voor op je kaarten. Je trouwkaart is heel gaaf geworden .Ik doe mee! Ik ga gauw verder SPOORZOEKEN en puzzelen hahahaha.... LOL!

    Gr Antoinette. volg jij mij ook?
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook al zo'n mooie vintage kaart, echt dit kan ik nog niet zo goed, ik doe mijn best om dit ook te leren.
    Ik ga snel verder hoppen want dit is op een grijze dag als vandaag echt heel leuk.
    Groetjes Caroline
    http://carolineshobby.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth, Je kaart is weer schitterend. Wat een leuk idee om zo de 300 volgers te vieren! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk is deze speurtocht en wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt, zo mooi!!!! Ik doe heel graag een kansje wagen voor de mooie MB mal, volger ben ik geloof ik al heeeeeeeel lang haha,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt Liesbeth!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, Liesbeth
    ik vind hem geweldig mooi en wat een mooie dingen heb je toegevoegd.
    ook je prijsje is een leukertje.
    ziet er allemaal toppie uit.
    fijne zondag en lekker hoppen vandaag.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtexemplaar Liesbeth. Zoveel mooie details. Ziet er echt super uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie basis geeft deze mal toch. Mooie kaart geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor deze bloghop! Prachtige details zijn er ook op te vinden!

    Gefeliciteerd met het behalen van de 300 volgers op jullie blog, super he! Komt ook door al het moois wat julle maken.

    En wat leuk dat jezelf ook nog een prijsje weggeeft, echt en feest.

    Een hele fijne zondag nog en ik ga weer verder hoppen.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via omwegen heb ik je post voor de bloghop bereikt, staat niet op de leeslijst, misschien moet je 'm even handmatig neerzetten.
    Je kaart is prachtig geworden, heerlijk romantisch!

    groetjes en fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met jullie volgers wat een super gave kaart heeft u gemaakt schitterend. en het is echt erg leuk om te doen dat hoppen/reizen naar andere blogs...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aangeland bij jou kom ik ook hier genieten van jouw bijdrage aan de bloghop. Zoals we van jou zijn gewend is het weer een schitterende kaart met prachtige details en....met veel liefde gemaakt. Wat fijn dat je erbij bent meis en ik blijf het zeggen.....ik ben zoooooooo trots op jullie.Fijn met z'n allen door naar de 400 en ik ga zélf nu even door met de hop. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg wat voor moois je voor deze bloghop gemaakt heb.
    Ben ook hier volger geworden en hop graag mee naar deze mooie mal.

    Fijne dag en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Liesbeth,
    We hebben onszelf overtroffen, ik zie de ene na de andere prachtige creatie voorbij komen, ook de jouw e is weer helemaal superss..op naar de 400,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Liesbeth,
    Super 305 volgers gefeliciteerd en je hebt een prachtige creatie gemaakt en de bloghop is heel erg leuk en dan nogal die te winnen prijzen .
    Een fijne zondag
    liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    En leuk hoor zo'n blog hop.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig trouwkaartje Liesbeth, hele leuke accentjes erop, ik heb er met bewondering naar gekeken..
    En ook jij GEFELICITEERD met de 300 volgers bij WLVC
    Een prachtig blog met een super DT die telkens weer fantastische inspiratiekaartjes maken...
    Ik vind deze bloghop erg leuk...en ben ook gelijk volger bij je geworden...
    nu snel naar de volgende hop...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig mooie creatie Liesbeth!! Het ziet er weer zo gaaf uit, ook jij bent een inspirerend lid van het DT-team van het WLVC blog en daardoor hebben jullie in korte tijd samen de prestatie neergezet om 300 volgers te halen!! Proficiat met dit succes! Ga vooral lekker zo door met elkaar en kunnen wij allemaal blijven genieten van de schitterende creaties die jullie maken! Ik hop gauw door naar Ans en geniet jij ook maar lekker deze week van jullie succes met deze leuke bloghop!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Liesbeth gefeliciteerd met deze mijlpaal. Dat kon ook niet anders. Ik had het een aantal weken geleden al tegen mijn man gezegd: Die gaan het helemaal maken!" Zulke mooie creaties als jullie maken. En wat heb ik veel geleerd. Ik laat wel niet altijd een berichtje achter, vind het gemakkelijker om op mijn ontvangen mails te antwoorden, maar kijk wel heel vaak op al die fraaie blogs. Ik doe dan mijn eigen bloghop, snap je? Maar deze Trouwkaart is weer geweldig mooi Dank je wel, dat ik mag meedoen!!! gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een super leuke kaart heb je weer gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Liesbeth,
    Wat een drukte op het blog he! Jouw kaart is ook schitterend geworden, zo heerlijk romantisch, echt heel mooi!!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Liesbeth,van harte gefeliciteerd met jullie 300 volgers,en nu "hop"naar de 400,hihi Aan jullie kaarten zal het niet liggen,dit is ook alweer zo'n beauty en wat hebben jullie een leuke uitdaging bedacht,heerlijk langs al die mooie creaties hoppen.Graag ding ik ook mee naar jouw mooie prijs,ik wens je een fijne zondag en hop door naar Ans,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat tof gedaan Liesbeth! Een schitterend geheel! En wauw al die mallen en accenten zijn schitterend ik zeg geslaagd! Top!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend kaartje Liesbeth, nog gefeliciteerd met de 300 volgers, waag graag een gokje op het prijsje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Liesbeth,
    Gefeliciteerd met de meer dan 300 volgers inmiddels al. Ook jou kaart is werkelijk super mooi. Mooi dat frantage, heb het ook sinds kort. Ben er dol op. Mooie mallen gebruikt. Ook de mal die beschikbaar stelt vind ik super mooi en wil graag een kansje wagen bij je.
    En ik ga weer verder hoppen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig stijlvol gemaakt.
    Een hele mooie trouwkaart.
    Ik ben volger geworden van je blog, want ik kom in de toekomst nog meer kijken naar al dat moois dat je maakt.
    Groetjes en tot ziens,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook al zo'n prachtig kaartje,met een heel mooi plaatje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi,
    Gefeliciteerd met de 300 volgers. Ik ben ook hier volger geworden. Niet alleen vanwege de bloghop.
    Ik heb weer genoten van je kaartje. En een extra prijsje is ook altijd leuk. tot snel. Ik ga verder hoppen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je dat mooi gemaakt er valt zoveel op te zien, mooi hoor. Leuke stans ook van die luchtballon
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met de 300 volgers. Prachtige vintage kaart heb je gemaakt, zoveel mooie mallen, schitterend. Leuk dat je een mooi prijsje beschikbaar stelt.
    Ik ga nu verder hoppen... groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat hebben jullie hier een leuk feestje van gemaakt!!! Hartelijk gefeliciteerd met dit resultaat...
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, super!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Meer dan 300 volgers is een felicitatie waard, maar ik denk dat het er zeer snel een heleboel meer worden want het blog van WLVC is super!
    Ik volg het al lang en ben vanaf nu ook volger van jouw blog geworden want (net als alle DT-leden) maak je echt mooie creaties!
    Ga zo door!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hartelijk Gefeliciteerd 300 v0lgers,
    Het is ook zo leuk om mee te doen,
    Liesbeth je kaartje is weer super,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Liesbeth,
    3oo volgers bij WLVC en dan ook nog zo'n leuk feestje bedenken! Je kaartje is ook iedere keer weer een feesje!
    En jullie geven allemaal zoveel kans op het weggeven van een mooie prijs en de luchtballon van memory box wil ik wel heel graag aan mee doen. Veel plezier verder met dit feestje en ik hop nu even naar Ans!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk hoor 300 volgers bij WLVC ,volger ben ik al een poosje van je...doe graag mee met je prijs.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoera voor jullie 300 volgers,
    En wat heb je een mooie kaart gemaakt, hij is super,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat goed 300 volgers, gefeliciteerd.
    En ook nog een prachtige kaart gemakt, hij is super.
    Lieve groetjes LIsa

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met het behalen van de inmiddels 306 volgers op het WLVC-blog, hoe gaaf is dat in zo een korte tijd, helemaal super. Ik vind je kaart ook weer helemaal geweldig, wat een beauty Liesbeth. Volger ben ik al heel lang bij je dus dat zit wel snor en wat geef je een leuke prijs weg, top. Ik blog nu verder naar Ans.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Liesbeth, Gefeliciteerd met de 300 volgers op het WLVC. Via de bloghop kwam ik op jou blog terecht, en ben gelijk volger van je geworden. Je hebt een Schitterende kaart gemaakt voor deze bloghop. Graag wil ik een gokje wagen op de mal van Memorybox die je weg gaat geven.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ha Liesbeth,
    wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor de bloghop. Een superlief plaatje en een heel mooie aankleding. Volger bij jou ben ik al heel lang!! Ik geniet van je mooie creaties en ze inspireren me...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow Liesbeth wat een beeldschoon trouwkaartje heb je gemaakt. Dan wil ik je nog feliciteren met jullie vintage blog 306 volgers JOEPIE!!!!! daar krijg je toch een kick van. Ga vooral zo door want ik vind vintage kaartjes een lust voor het oog, ook al kan ik het zelf niet zo goed.
    Wens je een fijne zondag....liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige kaart en ja het gaat snel 300 volgers is ook een prachtige blog.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een romantische trouwkaart, super!!!!
    en wat leuk is dat hoppen.
    Ik hop weer verder hop hop ......

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wat is dit ontzettend leuk om te doen.
    en wat maken jullie allemaal ontzettend mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Proficiat met zo snel zoveel volgers bij WLVC, Liesbeth....je kaart is zo mooi en zo romatisch...geweldig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met het halen van 300 volgers op de WLVC blog.
    Jammer dat ik al zo lang getrouwd ben, zou zo'n schitterende kaart wel willen ontvangen!
    Ben volger geworden.
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wat een prachtige kaart zeg. Echt super.
    Gefeliciteerd met jullie 300 volgers.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd Liesbeth met jullie 300 volgers! Je kaart is weer een bjoetie en erg romantisch!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat leuk dat jullie blog zo'n groot succes is. Van harte gefeliciteerd daarmee, ben nu lekker aan het hoppen. Jouw kaart is een beauty met al die mooie details,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gorgeous hun....and I love the soft colours too...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hop-hop-hop... daar ben ik Liesbeth en natuurlijk ook meteen volger geworden... Wat een mooie kaart heb je gemaakt ter ere van de 300 volgers van WLVC en wat een prachtige mal heb je beschikbaar gesteld, natuurlijk maak ik daar graag kans op... Ik hop weer vrolijk verder... hop-hop-hop...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Schitterend gedaan Liesbeth. Helemaal leuk en vooral romantisch.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een schitterende kaart, super. Ik ben al volger van jouw en het WLVC blog.
    Gefeliciteerd met het behalen van de 300 volgers van het WLVC blog.
    ik ga nu verder met de hop
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Schittende kaart, prachtig om de kleuren zo naturel te houden. Ik doe graag met je candy mee. Ik probeer zo volger van je te worden, zie ze namelijk niet staan. Anders probeer ik het later weer. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hey Liesbeth, wat een leuke kaart heb je gemaakt. supper sech .ik ben al volger van je :) en doe heel graag mee . groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een mooi kaartje voor een mooie gelegenheid!
    ik ben volger geworden.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  58. een schitterende vintage kaart Liesbeth heel erg mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Gefeliciteerd Liesbeth met jullie 300 volgers! Je kaart is weer schitterend en erg romantisch!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. En zo kom ik dan al hoppend en genietend bij jou Liesbeth, dikke proficiat met het succes van het blog!
    Je hebt weer een beeldige creatie gemaakt en je prijsje vind ik ook super leuk!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een super mooie romantische trouwkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Liesbeth,
    Jouw prachtige just married kaart geeft me precies de inspiratie die ik nodig had. 11 juli trouwt de dochter van m'n beste vriendin en ik moet nog een kaart maken, maar had nog geen idee.
    Al hoppend van het ene DTlid naar het andere kom ik bij jouw terecht, en ja hoor een beauty van een kaart, geeft me hoop. Het komt wel goed met die kaart.
    Ik hoop net zo goed als met jullie prachtige Blog, geweldig hoor zoveel volgers in zo'n korte tijd.
    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Je just maried kaartje is weer super!
    Ik dacht eigenlijk dat ik je blog al volgde....niet dus...bij deze wel!
    Gezellig deze bloghop!
    Bedankt voor je inspirerende dt kaartjes!
    Natuurlijk waag ik een kansje op je extra prijsje.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo Liesbeth,

    Schitterende kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  65. hoi liesbeth
    heb al gereageerd en ben volger van je
    maar ik doe mee met de bloghop
    en wil ook wel een kansje wagen op de prijs

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat heb je een schitterende creatie gemaakt. Heerlijk romantisch met het prentje en zoveel mooie details.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo Liesbeth, zonder deze bloghop had ik je misschien nooit ontdekt, wat een leuk idee van jullie. Kom je ook eens bij mij langs? Ik zie dat er al velen meedoen maar toch probeer ik ook om een klein kansje. Je kaart is prachtig en ik word nu zeker volger van je, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Nelly (Creanelly)26 juni 2013 om 15:55

    Hallo Liesbeth,
    Via de bloghop bij jou blog gekomen.
    Wat maak je mooie kaartjes voor het WLVC blog.
    Ik ben ook lid van jou blog geworden.
    Ik wil graag een kansje wagen voor je mooie prijs.

    Lieve groetjes nelly (Creanelly)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een mooie kaart,en ik wil graag een gokje wagen voor het prijsje dus ben ik volger van je geworden.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Mooie creatie, ik ben je volger geworden!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hallo Liesbeth, Mooie trouwkaart heb je voor de bloghop gemaakt. Ben ook volger geworden van je blog en maak ook graag een kansje op je prijs.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Hoi Liesbeth

    OOo wat heb ik veel gemist omdat ik geen internet had. Ik ben nu alles in aan het halen en kom uiteraard ook bij jou en meid wat heb je weer prachtige creaties gemaakt, wat een schatjes! Je laatste is ook weer zo mooi, heerlijke lieve kleuren en mooie details! ik las dat jullie 300 volgers hebben, geweldig, ik probeer mee te doen aan de bloghop maar moet van mezelf eerst al mijn volgers bezoeken om ook een berichtje achter te laten en te kijken wat voor moois ik gemist heb. Ik wil echter wel graag meedoen voor de leuke prijs die jij ter beschikking stelt.
    fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een schitterende trouwkaart!
    ik ben volger geworden van je blog en maak graag een kasje op de prijs.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wow wat mooi de trouwkaart die je gemaakt hebt ,die zul je maar krijgen.

    Ik ben volger van je geworden en ik zal hier vast nog wel eens een ideetje op doen.

    Groetjes Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Zo eerst maar eens volger geworden, want ik wil wel al dat moois elke keer kunnen bekijken, nu heb ik nog wel even wat in t halen hihi.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik hoop dat je die ook die ook echt nog aan een nieuw paar kan geven, zonde om te laten liggen.
    En jouw prijsje is ook super zeg!
    Groetjesssss Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hallo, Ik ben ook volger geworden van je blog hoor! Hier zijn erg mooie creaties te vinden zeg. En de prijs die je zelf nog weggeeft is ook helemaal leuk!
    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi Liesbeth,
    Ik kom ook gezellig bij jou langs hoppen ik vind het erg leuk om mee te doen met jullie bloghop. En ik word ook bij jou prachtige blog volger (ik zou het leuk vinden als je ook bij mij komt langs hoppen en mijn volger wilt worden). Ik vind je just married kaart erg mooi. Leuk met al die mallen die je hebt gebruikt en leuke kleuren zorgen voor een prachtig geheel. Graag maak ik ook een kansje op jouw prijsje.
    Groetjes Ellie

    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo liesbeth,

    Jij ook gefeliciteerd met zoveel volgers in zo'n korte tijd.
    En natuurlijk wil ik graag een kansje wagen voor de memorybox mal.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  79. wat een prachtige trouwkaart, heel mooi. Leuk blog trouwens, echt vintage, gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hmm, bedankt dat je me hebt laten weten dat er iets niet helemaal goed is gegaan met het volgen van je blog. Ik heb je nu echt toegevoegd hoor! Leuk om je te blijven volgen met je mooie creaties!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Het is dat ik al getrouwd ben, maar wat een gave creatie! Je zal hem maar krijgen, geweldig pronkstukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth