Volgers

dinsdag 25 juni 2013

Toby kaartje "Hugs and Kisses" voor Cuddly Buddly.

Hoi blogmaatjes,

Laat ik eerst maar eens beginnen met mijn nieuwe volgers welkom te heten hier op mijn blog. "Welkom", ik hoop dat ik jullie wat kan inspireren, en dat jullie hier wat van jullie interesses terugvinden, want ik ben niet "alleen" van de vintage-kaartjes, zoals jullie wel zullen merken.
Wat is er enthousiast gereageerd op onze bloghop van We Love Vintage Challenges. maar het is nog steeds mogelijk om mee te doen hoor, het bericht blijft nog tot 30 juni bovenaan staan, dus heb je nog tijd en zin om te hoppen, en een kansje te wagen op al die mooie prijzen die her en der te winnen zijn, ik zou zeggen DOEN.

Vandaag heb ik weer een Toby kaartje voor Cuddly Buddly gemaakt, eigenlijk moet ik zeggen een kaart, want met deze basis Go Kreate mal is het wel een maatje groter geworden.
Maar vinden we dat erg......nee want dan kan er wat meer op toch?
De digi is van Cuddly Buddly, Pachela Studios en die kun je hier vinden in de webshop van Cuddly Buddly. Het mag dan een paasafbeelding zijn maar ik vind hem ook erg leuk in deze tijd van het jaar waar je de jonge eendjes ziet groeien als kool.
Ik heb hem ingekleurd met distress en Twinkling H2o's.
Het papier is van Marianne Design gecombineerd met color core orange, en kraft, de kleine vlindertjes uit paarlemoerpapier.
De basis is een Go Kreate Frilly 3 XL. Die kan gewoon door de Cuttlebug of Big Shot.
Verder mallen van Spellbinders, Marianne Design, Whimsy, Cheery Lynn, Memorybox en mijn mooie nieuwe aanwinst de vlinderrand van Noor! Design. Verder lekker gespeeld met de Frantage, hotfixsteentjes, en een kreukel-lint. De tekst-stempels zijn ook van Joy. Crafts.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden, ik blijf Toby toch wel één van mijn favorieten vinden......
Bedankt voor jullie bezoek, en tot de volgende blogpost, en vergeten jullie de bloghop niet?

Liefs Liesbeth

Nog even een leuke toevoeging waar ik heel blij en trots op ben:

Dit kaartje van mij heeft gewonnen bij You, Me and Magnolia, en deze keer heb ik wel 'n mooie prijs gewonnen, en niet alleen de EER. Bedankt DT, en Cynthia van Krea2day

12 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,
    Er zit zeker weer lekker veel op je kaart en er is weer zoveel moois op te zien, Geweldig! En mijn frantage is ook binnen, dus ga er ook mee aan de slag. Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend afdrukje en gefeliciteerd met je prijs. Zo leuk als je kaart eruit wordt gekozen dat die echt de mooiste is. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is weer een hele mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart Liesbeth en wat een prachtig plaatje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart Liesbeth!
    Daar kan idd veel op leuk gedaan hóór!
    En je afbeelding is echt te schattig!
    Gefeliciteerd met je prijs! Altijd leuk als je werk zo beloond word!!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een schatje van een kaart geworden. zo'n lieve stempel en prachtig verwerkt.
    Ook je andere kaart van vandaag is mooi geworden.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Liesbeth en gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart,echt geweldig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Another beautiful creation hun...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend mooie kaart heb je gemaakt Liesbeth. Wat een hele leuke digi is dit. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh Liesbeth, wat ziet dit er weer supermooi uit! Prachtig model, daar kun je zeker lekker veel op kwijt! Een prachtige ingekleurde afdruk, zo lief en dat tesamen met alle details, ik vind het een prachtige creatie!!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth