Volgers

woensdag 5 juni 2013

Een super-schattig Vintage stelletje op mijn kaartje.

Hallo blogmaatjes,

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers, en wat leuk dat jullie mijn blog zijn gaan volgen, super gezellig.
Wat 'n lieve, leuke reacties heb ik weer gelezen op mijn vorige kaartje, dat blijft zo'n super beloning.
Vandaag heb ik op de valreep nog 'n kaartje dat ik jullie wel kan laten zien want ik ben echt lekker bezig alleen zijn het kaartjes die jullie later pas te zien krijgen hier.
Zoals de titel van dit bericht al aangeeft heb ik een sweety verwerkt op mijn vintage kaartje, ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Als je op de foto klikt zie je meer.

Wat ik heb gebruikt:
Designpapier van Fabscraps, Color Core wit en lavendel.
Mallen: Spellbinders, Marianne Design, Doohickeys en Memorybox.
Verder heb ik weer gebruikt: pareltjes, organza lint, bedel, jute touw, veertjes, roos (WOC) en wondgaasje. Verder weer Stampendous Embossing Enamel, en de randen met de hand geborduurd nadat ik ze geruwd heb met de distresser en beinkt heb met distress Walnut Stain.
Het plaatje heb ik van Pinterest uitgeprint.
Heb ik teveel gezegd dat het een super-schattig stelletje is? Ik hoop dat jullie de rest van mijn kaartje ook mooi vinden, en dat lees ik natuurlijk weer met veel plezier, fijn als jullie die moeite willen nemen.
Geniet van het lekkere weer.

Liefs Liesbeth


25 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth,
    Ik vind hem prachtig! Mooi papier en plaatje. En wat een vele materialen heb je gebruikt. Super. Een vraagje dat van stampendous embossing emanel. Werkt dat ook met een heat tool. Ik heb namelijk een heat tool besteld en wil ook dat materiaal aanschaffen. Weet dat andere produkten van stampendous met een heat tool moet. Vandaar de vraag, ben me aan het oriënteren.
    Echt prachtig spul zo te zien bij verschillende.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,

      Die embossing enamel moet je idd met de heat-tool doen, en dan in de meeste gevallen van onderaf anders vliegt alles weer net zo snel weg als jij het erop legt.
      succes en veel plezier ermee, het is echt keileuk spulletje.
      gr. Liesbeth

      Verwijderen
  2. Het is inderdaad een schatje Liesbeth. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje weer en wat een leuk plaatje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig plaatje heb je verwerkt op je prachtige kaart! Mooi die bloemen en leuk dat veertje ook erbij, geeft iets extra zachts aan je kaart.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik smelt helemaal weg van je kaartje Liesbeth, Prachtig! Echt helemaal mijn ding dit. En je hebt niets te veel gezegd, het is een super schattig stelletje! Een hele fijne zonnige dag.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth

    Niet teveel gezegd hoor, heel schattig, zowel het stelletje als je kaart. Wat een mooi papier heb je gebruikt en mooi om dat zo door te stikken. Leuke details, kortom een schitterende creatie.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone kaart Liesbeth, het is een toppertje
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Liesbeth wat een prachtig kaartje en met zo'n lief stelletje erop, heel erg mooi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje Liesbeth!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth,
    Een heel lief kaartje met prachtig papier en een schattig plaatje, mooi opgewerkt!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth,
    Superlief plaatje en..een schitterende kaart, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtig kaartje Liesbeth
    Schattig zeg dat plaatje
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks teveel gezegd...het is een schattig kaartje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Romy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is een super mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Liesbeth

    Wat een schitterende kaart heb je ons weer laten zien, mooie kleuren echt super gedaan.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat weer een schitterende kaart Liesbeth en ik ben er weer!
    Heb de rest van je blog ook even bekeken en het ziet er super uit allemaal. Ik kom vanaf nu weer regelmatig bij je langs hoor, heb je gemist maar door privé-omstandigheden
    kon ik even niet anders!

    Lieve groetjes
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooie kaart Liesbeth en ook je zomersenvintagekaart isnprachtig.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuk kaartje,en die kleuren ook zo mooi.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt Liesbeth, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig mooi gedaan Liesbeth! Je papierkeuze, je plaatje en je schitterende details, het maakt alles weer zo prachtig af! Een beauty!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje.
    Alle details amai super mooi gedaan ,leuke papier en je corsetjes die erbij hangen echt toppi.
    Prettig weekend
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth