Volgers

maandag 10 juni 2013

Big Hug kaartje met Magnolia "Tilda loves flowers".

Hallo blogmaatjes,

Daar ben ik al weer met 'n nieuw kaartje om te laten zien hier.
Wat fijn dat jullie ook zo van afwisseling houden, ik vind het heerlijk om vintage kaartjes te maken, maar het inkleuren van stempels is ook zooooooo leuk om te doen, en lekker ontspannend, al gaat het regelmatig helemaal mis, maar goed dan verdwijnt het in de prullenbak die toch al uitpuilt van al ons freubel-afval.
Vandaag is het weer een magnoliastempel "Tilda loves flowers", toen ik de inspiratiefoto zag bij YouMe and Magnolia, zat het al helemaal in mijn hoofd, en ik heb net zo lang naar een sketch gezocht waarbij ik mijn nieuwe mal mooi kon gebruiken.
Dit is 'm geworden:
Als je op de foto klikt, zie je meer.
De sketch die ik gebruikt heb is van Cards und More:
De stempel heb ik ingekleurd met distress en Twinklings, papier is Annalee collection van Prima Marketing met wit cardstock, de basis is een Go Kreate Mal.
Verder heb ik mijn nieuwe Sizzix mal gebruikt bovenin met de bladeren, het is een setje van twee, en de andere ga ik zeker de volgende keer gebruiken, Elly van het Scrap-Ateljeetje heeft deze in haar (web)winkel.
Verder heb ik nog mallen gebruikt van MD, Memorybox, Doohickeys.
Verder 'n lintje, bedeltje, roosjes, wondgaasje, hot-fixsteentjes en embossing-enamel.
Ik wil deze mee laten doen aan de volgende challenges:

CardsundMore: sketch
YouMe and Magnolia: inspiratiefoto.
Marvelous Magnolia Challenge: Anything goes.

Ik heb nog een extra foto van de afbeelding gemaakt zodat de embossing enamel beter te zien is, ik hoop dat jullie mijn kaartje weer goedkeuren, ik lees het weer met veel plezier,

Tot de volgende post maar weer, fijne avond.

Liefs Liesbeth

Top 3 gehaald bij Cars und More, helemaal top toch?

28 opmerkingen:

  1. Ik zag je foto en ik dacht: dat is de mal! Hij is prachtig zo op je kaartje! Heerlijke zomerse kleurtjes en zo mooi ingekleurd, geloof echt niet dat er veel de prullenbak in gaat! (of je bent gewoon te streng voor jezelf, dat kan natuurlijk ook!)Dus wat mij betreft: goedgekeurd!!!
    Lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel erg mooie kaart Liesbeth, prachtig papier en schitterend ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Liesbeth! En de mal is heel erg mooi!
    Ik hou ook van afwisseling hoor, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi en geslaagd kaartje ! top hoor, al die laagjes, helemaal geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Liesbeth, ik vind hem helemaal geweldig. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig, wat een mooie en frisse kaart heb je gemaakt. Zo'n lief plaatje, mooi ingekleurd en gewoon een vrolijk kaartje met de mooie toevoegingen en mallengebruik.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldschone kaart Liesbeth, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Liesbeth!
    Erg mooi dat enamel en prachtige stanzen!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohh...deze is ook weer schitterend! De mallen van Go Kreate zijn zo leuk hè om als basiskaart te gebruiken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is een schatje en dat enamel superleuk spul. Volgens mij zijn wij allemaal door een zeker persoon besmet :) haha.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Liesbeth,
    Wat heb je er weer iets prachtigs van gemaakt! en inderdaad die mal met de blaadjes is heel gaaf. Ik vind het een prachtig mooie kaart.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Liesbeth,
    Wat een schitterende kaart. Mooie details. Mooie kleuren.
    Prachtig dus!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Liesbeth,
    Wat een schitterende kaart. Mooie details. Mooie kleuren.
    Prachtig dus!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Liesbeth...heerlijk die frisse kleurtjes!!
    Bedankt voor je deelname aan YMAM....

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die is erg mooi zeg !
    Leuke stansen heb je gebruikt met die blaadjes.
    Gezellig dat je meedoet bij YMAM.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is dit een plaatje zeg
    super mooie mal leuke stempel en de kleuren heerlijk

    heel mooi kaartje groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zooooo jij was ff snel met de foto-inspiratie....Een supergave kaart heb je gemaakt en wauw....wat een mooie spulletjes heb je gebruikt meis. Toppie gedaan en leuk dat je meedoet bij YMAM, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lisbeth,

    Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt,
    schitterend die kleuren,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een lieverd hoor Liesbeth! Prachtig in dit model, lieve Tilda en al je superleuke details en afwerking! Heel mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Liesbeth,

    Wat een mooi kaartje vooral de kleuren zijn prachtig,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kaart. Prachtige kleuren.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Stunning! I really like all the green leaves and that border is gorgeous.
    Thank you for joining us at the Marvelous Magnolia challenge. Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a wonderful card Liesbeth!!
    Love the papers and layout!! Great colouring too..
    Thanks for playing with us at Marvelous Magnolia this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Liesbeth.
    Mooie kleurencombi en een mooi geheel heb je er van gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen bij YMAM
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi Liesbeth,
    Just popping over to Congrat you on the winner over at You, Me & Magnolia:) I wanted to come & see your design, which btw is wonderful. I love all the layers, the colours & Tilda looks gorgeous. Thank you so much for sharing. Hugz, Lisa.

    P.S Would love for you to come, visit & like :) Join my blog prompt challenge to get featured on my blog &/or enter for my design giveaway on Facebook.

    Dreamtime Designs: www.etsy.com/shop/DreamtimeDesigns
    Blog: http://dreamtimedesigns.blogspot.com.au
    Facebook: www.facebook.com/DreamtimeDesigns - Free Giveaway
    Twitter: https://twitter.com/DreamtimeDsigns
    Pinterest: http://pinterest.com/LisaWDesigns

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth