Volgers

vrijdag 7 juni 2013

Mijn verjaardagskaartje speciaal gemaakt voor Plony.

Hallo blogmaatjes,

Daar ben ik weer, het is weer weekend........tot volgende week donderdag hihihihi.
Vandaag kan ik jullie één van de gemaakte kaartjes laten zien en dat is het verjaardagskaartje dat ik gemaakt heb voor Plony haar verjaardag, als oprichter van het WLVC. blog moest het natuurlijk wel een vintage kaartje worden.
Gelukkig vind ze hem mooi, liet ze me weten, dus kan ik hem nu hier laten zien.
Wanneer je de foto aanklikt zie je meer.
Nu hoop ik natuurlijk dat jullie hem ook mooi vinden, dat zou mooi meegenomen zijn niet?
Een kleine opsomming van wat ik gebruikt heb:
Als basisvorm een Go Kreate Frilly, gestanst uit color core paars en DP Maja Vintage Spring.
Verder heb ik bazil white en kraft gebruikt.
Mallen van: Tim Holtz, Memorybox, Doohickeys, Cheery Lynn en Joy Vintage Flourishes.
Het plaatje heb ik van Pinterest, deze is bewerkt door Janet. 
Verder lint, roosjes WOC, wondgaasje, veertje en hotfixsteentjes en de Embossing Enamel.
Alles bewerkt met Distress Walnut Stain en Brushed Corduroy..
Ik lees uiteraard weer graag wat jullie ervan vinden, heel fijn dat jullie die moeite steeds nemen, dat is ook stil genieten om te lezen.
Bedankt weer voor jullie bezoek en tot de volgende blogpost. Fijn weekend.

Liefs Liesbeth


challenge: Crafts and Me: Shabby Chic.
                Whimsical Designs: Vintage
                 Bearly-Mine Challenges: punches or dies.

21 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje en ja vintage of rose hoort bij Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig!!!

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaart heb je daar in elkaar gefreubeld Liesbeth, mooi vintage en mooie kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten dat Plony hem prachtig vond want dat is hij ook beeldig en dan dat stralende koppie in het midden, een plaaaaatje!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig mooi vintage kaartje Liesbeth.Ziet er super uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow Liesbeth, da's een beauty geworden! mooie malletjes heb je gebruikt en dat plaatje vind ik ook erg mooi. ik heb weleens op de site van Janet gekeken en zij is erg goed in het bewerken van foto's.
    die Plony is maar verwend, zoveel mooie kaaten! jammer dat ik pas in februari jarig ben..............
    fijn weekend en groetjes,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Plony Liesbeth, ik vind het een plaatje, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth,
    Wat een mooie kaart en dat plaatje..heb ik ook en ook van Janet..ik ben er helemaal weg van en ook van je kaartje..super..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan me niet voorstellen dat Plony er niet blij mee zou zijn... Wat een schitterende kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende Vintage kaart, die zal Plony wel heel erg mooi vinden.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Liesbeth,mooi plaatje en papier.
    Super details gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O hij is prachtig Liesbeth, erg mooie malletjes gebruikt en de kleuren zijn ook top. En ja, het moest wel vintage zijn he hihi. Mijn kaart is ook bij Plony aangekomen inmiddels en ze was er ook blij mee, eerdaags zet ik hem ook op mijn blog.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth,
    Een beeldschone kaart en die jurkjes erop vind ik zo gaaf! en zo lekker vintage! geweldig gedaan.... Fijn weekend Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Liesbeth wat zal Plony hier blij mee zijn geweest. Tis een bjoetie met zoveel moois om naar te kijken. blij te zien dat je je inspiratie weer helemaal (en al even) weer hebt gevonden. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een schitterende kaart Liesbeth, gave kleurtjes!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Liesbeth, ik vind het een prachtige vintage verjaardagskaart! Die jurkjes zijn zo gaaf!
    Snap best dat Plony hem erg mooi vond!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend wat een beauty heb jij ook voor Plony gemaakt! Het is puur genieten, je jurkjes, al die andere prachtige details, een fantastisch plaatje, een supergaaf geheel!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. stunning work and we are glad you joined us at whimsical designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is gorgeous. I love the colors and that image is adorable. Thank you for joining us at Whimsical Designs.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth