Volgers

zaterdag 15 juni 2013

Nieuwe uitdaging NKU 45, sketch zonder thema.

Hallo blogmaatjes.

Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij NKU en deze keer is team Oranjeboven weer aan de beurt om jullie te inspireren.
We hebben een hele leuke bruikbare sketch van Marga deze keer.
Nu hopen we dat jullie weer allemaal meedoen natuurlijk.
Dit is mijn bijdrage voor deze keer:

Ik heb gekozen voor een schattige digi van Mo Manning die heet talk to the bear!
Ingekleurd met distress en twinkling H2o. Het designpapier is van Prima Marketing en is zo'n mooie lijn dat ik één van de velletjes al weer heb bijgehaald, was helemaal op en ik ben op het moment erg in de paarse stemming (lol). Dit is zo leuk om te combineren met wit en kraft (vind ik dan)
Verder heb ik weer verschillende mallen gebruikt oa. van Marianne Design en Lin en Lene. Niet teveel toegevoegd omdat de sketch zo b eter tot zijn recht komt, en soms is less more toch?
een klein bloementoefje, pareltjes en striklintje. En de randjes weer zoals meestal met de hand geborduurd. De tekst is van Femke.
Nu wil ik jullie graag uitnodigen om ook mijn mede teamgenoten te verblijden met een bezoek, en ga zeker eens op het NKU blog kijken naar de weer prachtige prijzen, zeker de moeite van het meedoen waard. Ik hoop dat ik jullie in ieder geval weer wat heb geinspireerd, dat is tenslotte de bedoeling.
Uiteraard lees ik weer graag jullie mening.
Fijne zaterdag allemaal, en tot de volgende blogpost.

Liefs Liesbeth

23 opmerkingen:

  1. Wat een schattige stempel!!!! Geweldig, talk to the bear!! Je kaart is ook een sweetie!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Liesbeth,lief dat meisje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart heb je weer gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is inderdaad prachtig papier! Ik vind paars ook heel erg mooi! Prachtige kaart heb je er mee weten te maken, super!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwwwww Liesbeth, schitterend mooie kaart heb je gemaakt meis met mooie kleuren! Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Liesbeth!
    Fijn weekend
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,
    Weer een topkaartje hoor, mooi ingekleurd, super afgewerkt met erg mooi papier..fijn weekend..hier stortregen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldige kaart, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig van kleur en geweldige details gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een geweldig mooie kaart Liesbeth, leuke stempel, supers!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel lief kaartje

    superssss

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, Liesbeth! Deze digi van Mo is ook zo leuk....
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Liesbeth,
    Mooie kaart zeg zo in het lila en kraft. Prachtige digi en weer stijlvol gedaan. Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem helemaal super geworden Liesbeth, wat een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie combinatie van papier, kleur, en alles, erg leuk!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Liesbeth, prachtige kleurtjes en een mooie digi...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een plaatje Liesbeth, je stempel is superleuk en mooi gekleurd .

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig kaartje heb je gemaakt met mooi afdrukje.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OOO Wat een geweldige lieve digi is dit en ook zo fantastisch ingekleurd, zo mooi die kleurtjes, het is een prachtige kaart geworden.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een superkaart weer Liesbeth.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig voorbeeld Liesbeth en heel inspirerend! Geweldige kleuren en een heerlijk lief eigenwijs meisje met haar lieve beertje...mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een beauty. Ik vind hem super en de digi, geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth