Volgers

dinsdag 25 juni 2013

Mijn tweede kaartje vandaag met mijn eerste Bestie.

Hoi blogmaatjes,

Daar ben ik weer met mijn tweede kaartje voor vandaag.
Voor mijn Toby-kaartje moeten jullie dus even naar beneden....
Het Tobykaartje dat ik eerder gepost heb vandaag was voor het weekend al af maar kon nog niet gepost worden, mijn eerste Bestie (en zeker niet mijn laatste) heb ik afgelopen zondag ingekleurd en er moest nog een kaartje van gemaakt worden, en wel met de sketch van het nieuwe sketchchallengeblog, cheerfulsketches, met één stans.
Ze hebben een DT call en omdat 'n sketch.blog me heel erg leuk lijkt ben ik met deze sketch aan de slag gegaan.
Dus twee vliegen in één klap.
Dit is mijn kaartje geworden:

Ik blijf het zo jammer vinden dat op de foto's het mooie effect van de Twinkling H2o's niet te zien is, maar helaas het is niet anders.
Ik heb deze digi (was eens een freebee) ingekleurd met distress en Twinkling H2o.
Het designpapier is Gabrielle van Bo Bunny gecombineerd met kraft.
De mal is van Spellbinders, de takjes van Magnolia. Verder roosjes van Wild Orchid Crafts, verder de houten bloemetjes en pareltjes en hier en daar nog wat extra Frantage verwerkt.
De randjes blijf ik met de hand borduren hoor, ik vind het heerlijk om te doen en het ziet er netjes uit toch? Onder de randjes zit nog een opengewerkte band. Als finishing touch nog wat hotfixsteentjes om het af te werken.
Ik hoop dat jullie mijn Bestie leuk vinden want er gaan er zeker nog meerdere volgen, ze zijn heerlijk om mee te werken. en ik lees het graag weer.
Bedankt weer voor jullie bezoek en tot de volgende blogpost.
Voor diegene die de bloghop zondag gemist hebben, hij staat er nog tot 30 juni.......

Liefs Liesbeth

En voor de eer. In de top3 bij Divas by design met dit kaartje. Zooooo leuk.
En ook Perfect Pinkie bij In the Pink Challenges.

29 opmerkingen:

  1. Hi Liesbeth meis wat een schitterend kaartje. En wat ziet Bestie er beeldschoon uit. Prachtige kleuren combi. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches Challenge blog. We krijgen het lastig :)))

    Liefs,
    Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze kaart is weer een plaatje en Betsy ziet er mooi uit.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en wat een prachtig plaatje, Prachtige kleurtinten gebruikt. super
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Liesbeth,
    wat ben je weer lekker creatief geweest! Ik ben ook wel creatief maar dan met de was en met de tuin! Hihi.
    Mooie kaartjes meis!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superssss! Mooi gemaakt Liesbeth!
    Mooi ingekleurd!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg. Leuk dat je mee doet met de DTcall van Cheerful Sketches! Veel succes!
    Liefs,
    Marjoleine
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuk kaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw schitterend gedaan heb je dat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schittetend die Betsie. Je zult maar zo heten. (Mijn buurvrouw) mooi verwerkt op je kaart. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een activiteit Liesbeth, en ja....je Bestie is prachtig, net zoals je kaart met dat mooie met de hand gestikte randje. Het papier van Bo Bunny blijft ook altijd mooi om te gebruiken, super ook je Frantage!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Liesbeth , met
    een mooie kleurencombinatie .

    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toby is beeldig en deze kaart is helemaal mooi Liesbeth!
    Ik ben dol op groen en neem Bestie er dan maar op de koop toe bij hihihi!! Ik zie haar overal verschijnen, vind alles qua haartjes/hoedjes/kleren leuk maar die zwarte ogen.....ik weet het niet !!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is wat met die stempels hihihih, de ene heeft geen neus en mond, en de andere een bos met haar waar je niet goed van wordt, en deze de ogen.....ik ben blij dat ik ze zelf zo niet heb hoor....

      groetjes

      Verwijderen
  15. Another beautiful creation hun...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje Liesbeth...heel mooi ingekleurde digi....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Hoi, wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt! Leuk dat je mee doet met de DT Call. We gaan het nog moeilijk krijgen.....

    Liefs, Jeanine
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief kaartje, leuke stempel.
    Groetjes Carp;a

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, en wat een leuke stempel is dit.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwww mooie kaart heb je gemaakt Liesbeth. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super creatie heb je gemaakt en alles gaaf verwerkt met je versieringen!

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je gaat weer als een speer Liesbeth! En dan weer met zo'n gaaf en mooi kaartje! Prachtig ingekleurde Bestie, leuke details, helemaal volgens de sketch!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is beautiful I just love your pale colouring
    jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Liesbeth, ook al aan de Bestie's zie ik. Leuk zijn ze hé, ik heb inmiddels ook een paar om uit te proberen.
    Jou kaart is gaaf geworden zeg.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha Liesbeth,
    je was echt te snel voor mij, met 2 kaartjes op 1 dag. Maar ik vind ze allebei helemaal geweldig. Deze is qua kleur heel bijzonder!! Ik vind het een toppertje
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Liesbeth

    Wat een beaty
    En een hele mooie kleurcombi


    groetjes eef

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth