Volgers

woensdag 19 juni 2013

Mijn eerste Postcard-roos kaartje in het geel.

Hallo blogmaatjes.

Welkom allemaal weer op mijn blog, en welkom aan mijn nieuwe volgers......keileuk want ik heb er net als ons WLVC. blog bijna 300, en dat beloofd dan natuurlijk een dubbel feestje te gaan worden hier. Ik zou zowieso het Vintageblog in de gaten houden want daar staat wat leuks te gebeuren (dit om jullie even nieuwsgierig te maken....., jammer dat we zelf niet mee mogen doen) maar ook hier op mijn eigen bloggie wil ik het niet zomaar voorbij laten gaan, want ik vind het nog steeds erg leuk het "bloggen".
Maar hierover later meer, hier nog 2 te gaan en dan gaan jullie het van me horen, heb wel een idee al  "speciaal voor mijn trouwe bezoekers".
Maar eerst terug naar vandaag. Zoals de titel al aangeeft heb ik de stempel van Noor! Design, Postcard met roos ook aangeschaft en afgelopen weekend heerlijk zitten inkleuren met de Twinkling H2o's, en heb me ook lekker uitgeleefd met de Pan Pastels. Ik heb 2 kaartjes af, en één kan ik er jullie vandaag al laten zien, de andere moet eerst zijn aangekomen op de plaats van bestemming.
Dit is mijn kaartje geworden:
Als je op de foto klikt zie je meer.


De randen heb ik opgeruwd en behandeld met distress Vintage Photo.
Het designpapier is van Basic Grey, 'n al wat oudere lijn gecombineerd met colorcore groen en kraft.
Mallen van Marianne Design en Memorybox (zit onder de strik) en Spellbinders voor het tekstlabel.
Verder bloemetjes van WOC, lintje, wondgaasje hotfisteentjes en natuurlijk lekker gespeeld met de frantage,
De randen deze keer met groen DMC garen geborduurd nadat ik die eerst heb geschuurd.
Ik hoop dat ik jullie met mijn probeersel weer kan inspireren, en ik lees jullie mening weer met veel plezier.
Groetjes vanuit een zwoel maar erg bewolkt en winderig Brabant.

Liefs Liesbeth

nog een leuk nagekomen berichtje:
Met dit kaartje heb ik de Top3/4 gehaald bij Cards und More Challenge: leuk hé!

29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met deze mooie stempel.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt met die prachtige stempel Liesbeth!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superkaart weer Liesbeth.
    Inderdaad heeeeeeeel erg jammer dat we zelf niet mee mogen dingen bij de verrassing straks bij WLVC. Zoooo leuk, maar eigenlijk nog leuker om in het DT-team te zitten ;).

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart Liesbeth
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer mooi zeg. Heb onlangs een afdrukje van deze mega mooie stempel gekregen van mijn zus, dus kan nu mooi bij jouw inspiratie opdoen om hem te verwerken. Prachtig.
    Gaaf ook dat je bijna aan de 300 volgers zit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan Liesbeth!
    Prachtig al die details!
    Ik ben benieuwd hoe snel we aan de 300 zitten?? Ik heb er ook superveel zin in!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,
    Prachtige kaart heb je gemaakt met dé roos,jij hebt er weer iets anders van gemaakt..leuk en dan ons WLVC blog..nog een paar volgers en dan..hebben we 300 volgers..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend mooi kaartje Liesbeth! Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is schitterend gedaan. Ik heb zelf deze stempel ook en omdat hij best groot is moet ik even inspiratie opdoen hoe ik dit ga verwerken. Dit is prachtig gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is weer schitterend Liesbeth, mooi hoor!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk hoe dat je de kaart hebt gemaakt en gekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit toch weer een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Liesbeth, ik vind hem supermooi, echt een beauty weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Liesbeth,jij weet de spanning wel op te bouwen zeg...gaaf dat je ook bijna aan de 300 zit :) Je kaart met geel vind ik ook weer geslaagd,leuk dat je de kleuren zo doorgevoerd hebt. Ook nog gefeliciteerd met je top 3 notering,goed gedaan! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De roos is echt schitterend. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
    En gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf kaartje, heb deze stempel toevallig gisteren gestempeld, nu nog kleuren....................groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Liesbeth,
    het blijft een gave stempel, ik heb er ook mee in mijn handen gestaan en zei toen: nee Gerie je hebt al zoveel! maar het is wel een topper. En jij hebt er een prachtige uitvoering van gemaakt.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig is de rooskaart en mooie kleuren.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Liesbeth,
    Ziet er weer wonderschoon uit leuk in het geel
    Lieve groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een schitterende kaart Liesbeth. Deze stempel is super hé.
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend gedaan Liesbeth.....fantastisch hoe je dit gekleurd hebt.....wauw!!!!!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg mooi Liesbeth, mooi effect met de twinkling H2o's en het shabby enamel. Leuk om te zien hoe we dit stempel allemaal op onze eigen manier gebruiken! enne......die 300 volgers zitten er nu wel snel aan te komen he, spannend!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje Liesbeth! Ik heb de stempel ook, moet er nog een kaart mee maken.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Liesbeth

    Gefeliciteerd met je behaalde prijs, erg leuk maar je kaart is dan ook erg mooi.
    zo ook deze creatie met die mooie stempel, pracht gemaakt in warme kleuren.
    Spannend hoor, jullie maken ons wel nieuwsgierig wat er gaat gebeuren op het WLVC blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart Liesbeth in hele mooie kleuren en leuke details.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Liesbeth,
    je kaart is werkelijk een plaatje!! Prachtig! Leuk dat je wat gaat doen voor je volgers. EN het wlvc hou ik sowieso in de gaten! Gefeliciteerd met je top 3/4 plek. Altijd leuk om te ontdekken!!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow Liesbeth wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt. Er is zoveel moois op te zien, in één woord: Prachtig!!
    En we houden jou en het WLVC goed in de gaten...je maakt me wel heel nieuwsgierig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth