Volgers

dinsdag 18 juni 2013

Challenge nummer 5 bij WLVC, met als thema "dieren als extra toevoeging".

Hallo blogmaatjes.

Wat hebben we lekker veel deelnemers gehad met challenge nummer 4 bij WLVC, en er zaten weer erg originele mooie creaties bij hoor, nu kan het altijd meer natuurlijk en we denken dan ook dat dat met het thema "dieren als extra", zeker moet gaan lukken.
We vragen dus niet een kaartje met 'n dier erop, maar bijvoorbeeld een kind met 'n dier, of extra in de vorm van n stans, hout of noem maar op.
Dit is mijn bijdrage voor deze challenge, en ik heb niet de veel gebruikte kleuren gebruikt, maar deze aangepast aan het plaatje.
Als je op de foto klikt, zie je meer.
De sponsor voor deze uitdaging is Anma Creatief.
En ze hebben een mooie prijs gesponsord, ga maar eens kijken op het WLVC blog, dan kun je gelijk de mooie creaties van mijn DT collega's bewonderen.

Wat ik zoal gebruikt heb:
Plaatje van Pinterest en daar heb ik de rest op aangepast, papier is van Riddersholm, restjes Kraft en wit paarlemoer.
Mallen van Memorybox, Doohickeys, Marianne Design en Joy. (Noor) Design.
De tekst komt van Cuddly Buddly.
Verder heb ik ecru kant gebruikt, bloemetjes van WOC, hotfixsteentjes, veertje en embossing enamel gebruikt. De randen weer met de hand geborduurd.
Ik hoop dat het jullie weer inspireert om mee te doen met onze challenge.
Uiteraard lees ik weer graag wat jullie ervan vinden, ik moet zelf erg aan de kleuren wennen, maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen.
Fijne dag nog allemaal.

Liefs Liesbeth


25 opmerkingen:

  1. super leuk je kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,
    Je kleuren heb je mooi aangepast aan je plaatje, en je hebt mooie mallen gebruikt!
    Het is een prachtig voorbeeld kaartje geworden!
    Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kaartje in niet allerdaagse kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh...wat lief... Een schitterende kaart met schattig plaatje en mooie mallen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,
    Je kaartje is weer schattig, mooi in die warme kleuren en weer super afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaar liesbet, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig Liesbeth, heb onlangs toevallig ook een kaart met dit plaatje van Bessie gemaakt en vind het een schatje. Ik heb hem nog niets geplaatst (reserve hihi) maar ik ga wel meedoen met de challenge, zo leuk weer.
    ik vind de kleuren die gebruikt zijn prachtig, ze passen mooi bij het plaatje en de details zijn ook al zo mooi. Die rand die je genaaid hebt past er ook mooi bij..
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart super, prachtig papier, mooie mallen en een superschattig plaatje.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi hoe jij de opdracht hebt ingevuld Liesbeth! Prachtig en toch ook mooi hoe je alles in de kleuren van het plaatje hebt gehouden! Een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart. Heel leuk plaatje en mooie details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Liesbeth, de kleuren zijn ook zo mooi net als het plaatje,.

    groetjes Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is schitterend Liesbeth, prachtige kaart weer en zo lief dit plaatje, wat heb je toch superleuke plaatjes. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende kaarten en een mooi blog.
    complimenten
    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Liesbeth, mooie kleuren!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is die afbeelding lief, echt super schattig, geweldig geheel weer!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw ik vind hem schitterend Liesbeth, mooie kleuren, leuke afbeelding en weer superleuke details!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk in deze kleuren!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel verrassend die warm gele tint die zo beeldig bij het lieve plaatje past!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje Liesbeth! Mooi in deze kleur! Ik vind het een leuke uitdaging, dus wie weet ben ik weer van de partij.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een plaatje, hij is echt supergaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. je hebt een mooie post er van gemaakt Liesbeth en je kaart is een echte blikvanger in de warme zomerse kleuren.
    gaaf plaatje ook en mooie bloemetjes.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een dotje en zo mooi in zo´n frisse kleur. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi in deze warme kleuren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth