Volgers

maandag 3 juni 2013

Challenge nummer 4 bij WLVC, "mijn bijdrage met thema "zomerse vintage-creatie".

Hallo blogmaatjes.

Vandaag gaat al weer de vierde challenge bij We Love Vintage Challenge (WLVC) van start, en wat een mooie bijdragen waren er weer bij  de baby/kind challenge, het is super zoals er wordt meegedaan, daaruit blijkt toch wel dat het een schot in de roos is geweest het vintage challengeblog zoals uitgewerkt door onze Plony.
We hopen dat jullie deze keer ook weer gezellig mee gaan doen want het thema is "zomerse-vintage-creatie", en nu de zon eindelijk tevoorschijn komt moet dat lukken toch?
We hebben weer een mooie prijs voor de Random winnaar, en ook de Top 3 levert aan het eind van het jaar een winnaar op, dus doe allemaal gezellig mee.
Dit is mijn bijdrage"
\





En dit is de prijs die gewonnen kan worden sponsor is deze keer  De Mallenmolen.
Ik wil jullie daarom graag uitnodigen om eens te gaan kijken op het WLVC blog om te zien wat mijn collega's daar gemaakt hebben, erg mooi kan ik jullie wel melden.

Een kleine opsomming van wat ik zoal gebruikt heb:
Designpapier van Marianne Design, gecombineerd met paarlemoer en kraft.
Mallen van Spellbinders, Doohickeys, Joy Crafts, en Memorybox.
Verder lintje, bedeltje, stampendous embossing enamel, pareltjes en houten vlindertjes, hotfixsteentjes, wondgaasje, roosjes van WOC. Plaatje komt van mijn Pinterest.
Ik hoop dat jullie het weer een geschikt kaartje vinden, en dat het jullie wat inspiratie geeft om gezellig mee te doen.

Ik lees het weer graag, en vergeten jullie niet van het heerlijke weer te genieten?

Liefs Liesbeth

Challenges: Hobbyhome: Bingo ( Kraft-Vintage plaatje-bloemen)

32 opmerkingen:

  1. wat een schitterend kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meisje
    het is een prachtige kaart en je hebt er een mooie post ook van gemaakt.
    leuke accenten heb je ook toegevoegd.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart Liesbeth, het zou toch wat zijn he als wij ook lekker met onze blote voeten door het water konden lopen. Zou het nog komen hihi??

    Liefs Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth,
    Een super mooi voorbeeld kaartje heb je gemaakt, en prachtige mallen en materialen gebruikt! en een schitterend plaatje. Fijne dag, Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,dit is het derde kaartje wat ik zie voor deze challenge,en ik zit te genieten...deze is ook weer heel mooi,een pareltje(uit de zee,hihi)vol inspiratie. Hele mooie zachte tintjes heb je gebruikt,complimentjes,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit toch weer een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth, wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! De zomer komt er aan dus deze challenge start precies op tijd...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vintage kaart Liesbeth, zo'n leuk plaatje.... laat de zomer maar snel komen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk en prachtig zomers kaartje Liesbeth!
    Ik krijg helemaal in zin in de zomer als je deze creatie ziet!
    Op naar het 4e succes!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Liesbeth....prachtig plaatje hoor!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig voorbeeldkaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Liesbeth,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Mooi plaatje en mallen.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende vintagekaart Liesbeth, een prachtig freubelwerkje, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Liesbeth,
    Ook jij hebt een prachtig zomers kaartje gemaakt, helemaal super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is inderdaad geweldig zoveel creatieve mensen er mee doen maar het is dan ook een superleuk blog!
    Jouw bijdrage is weer prachtig,dat plaatje is zo leuk en dan die flip flop erop, schattig!
    De challenge is ook erg leuk weer, dit is weer genieten van al het moois.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende vintage kaart. super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, Liesbeth! Plaatje is ook zeer toepasselijk. Heb er zin in....
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterend kaartje Liesbeth, ik ben er helemaal weg van beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel erg leuk kaartje

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Liesbeth wat een beauty heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super, zo mooi weer, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaartje is weer heel mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijk zomers plaatje is dit. Prachtige kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat superleuk is je kaartje! Prachtig is het plaatje en zo mooi hoe alles erbij past.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Liesbeth, schitterend mooie vintage kaart heb je gemaakt,heerlijk zomers.! fijne dag, groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo heerlijk zomers, mooi gedaan Liesbeth!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wowww wat een beauty, ik ben ook weg van de kleuren en wat een geweldige details erop verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jouw zomerse creatie voor deze uitdaging mag er weer zijn hoor Liesbeth! Heel gaaf gemaakt, fantastische kleuren, heerlijk zomers!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supermooie kaart. Heel mooi plaatje, mooi papier en leuke details.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ooohhhh Liesbeth heb ik weer al zoveel prachtige creaties gemist. Ik schaam me zooooo diep!! Maar hier ben ik om volop te genieten. Wat zijn die vintageplaatjes mooi hĆØ?! Je hebt er weer iets schitterends van gemaakt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een schitterende vintage kaart! Helemaal geweldig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth