Volgers

maandag 1 juli 2019

En deel 3 van de serie Bloom voor de Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag kan ik jullie de laatste, dus deel III laten zien van de serie Bloom van Graphic 45, de basis van dit drieluik is gemaakt met een mal van Studio Light So Spring 04040/STENCILSS80, waarvan er eentje de originele uitvoering is gebruikt, en de andere twee alleen de basisvorm. 
Wellicht dat het duidelijker is als ik ze hier nog even naast elkaar post.
Ik heb ze gemaakt als DT member van de Hobbyboerderij waar ik gisteren weer een nieuwe serie voor heb gemaakt, maar daar moeten jullie nog even op wachten, wel heel anders kan ik verklappen, alhoewel 😉.
Dit is weer de foto en de LINK waar alles terug te vinden is wat ik zoal gebruikt heb.
Lekker roze toch?
Dan hier nog even in het klein het drieluik onder elkaar.



Helaas het lukt me niet ze naast elkaar te krijgen dus moeten jullie het hier mee doen...
Benieuwd wat jullie ervan vinden, ik kijk uit naar jullie reacties....
Fijne week weer en tot de volgende blogpost maar weer.
Groetjes Liesbeth




7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend totaalplaatje is het geworden!!
    Ieder deel op zich is ook onwijs gaaf!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een serie om trots op te zijn!!! Prachtig....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal bij elkaar... prachtige creaties. Mooi die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow wat een schitterende kaartjes heb je voor de serie 'Bloom'
    gemaakt Liesbeth...het zijn stuk voor stuk echte kunstwerkjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,
    je kaart nummer 3 is ook weer heel mooi. Inderdaad lekker roze, houd ik wel van. Als je ze zo alle drie bij elkaar ziet: juweeltjes hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So gorgeous! Love them all!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige creaties allemaal, maar die rose is echt wel mijn favoriet echt heel mooi gedaan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth