Volgers

dinsdag 2 juli 2019

Kaart voor collega met een "nieuw nestje".

Hoi blogmaatjes,

Vandaag heb ik een kaart om te laten zien die ik gewoon een keer met mijn eigen spulletjes gemaakt heb, ook dat staat soms op het programma.
Een kaart gemaakt voor een collega die pas de sleutel heeft gekregen van haar eigen "nestje", en daar hoort een kaartje bij natuurlijk, dus daar ben ik eens rustig voor gaan zitten.
Ik ben helemaal weg van Maja, maar ook het Mintay papier is favoriet.
Dit kaartje is dan ook gemaakt met Mintay, de Dreamer-collectie.
Ik heb er een schilderijtje van gemaakt, en de bloemen zelf gemaakt met foam, en Versamagic, de bloemvorm is van Marianne Design, en de rand rondom van Noor!. de Hedera is van Creative Expressions.
De randen zijn met de hand geborduurd, leuk werkje voor onder het voetballen of Formule I.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, ze vond hem gelukkig mooi.....
Tot de volgende blogpost maar weer, en de teller blijft weer staan op 398......al eeuwen lijkt het, maar goed, de candy loopt niet weg al zou het langzamerhand wel leuk zijn om hem aan iemand op te sturen.
Groetjes Liesbeth


7 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart...echt een plaatje. Zoveel mooie spulletjes gebruikt...wat een feestje is dat toch....
    Balen dat die teller maar niet verder wil hè.....Het is zelden dat er nog eens iemand op je blog bijkomt.....Er zijn mensen die er anders over denken maar ik vind het bloggen wel een beetje gedaan.....Wel kijkers maar geen reacties....en dan ga je eigenlijk al snel je daar ook schuldig aan maken.....We kunnen ook niet alles bijhouden....het wordt gewoon veel teveel....Blog, FB,Insta, Pinterest....noem ze maar.....Ik ga gewoon ook nog graag mijn hobbykamer in ipv alleen achter die laptop te zitten.....Ik ben daar heel eerlijk in.
    XXX Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, wat ben je lekker actief op Blogger! Leuk! En je kaart/ schilderijtje is weer gaaf! Geen wonder dat ze hem mooi vond! Ik ben benieuwd naar de twee laatste nieuwe volgers...moet toch een keer lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en heel leuk gedaan zo om er een schilderijtje van te maken.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt Liesbeth!! Prachtige kleuren en materialen!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is mooi Liesbeth! En geeft net wat extra's dat randje met de hand geborduurd en wat ook leuk te doen is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Liesbeth !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth