Volgers

zaterdag 6 juli 2019

Mintay Paradise voor een heerlijk zomers vrolijk sfeertje

Hoi blogmaatjes,

Vandaag de eerste van de serie kaartjes die ik gemaakt heb voor de Hobbyboerderij.
Gemaakt met Paradise serie van Mintay, heerlijk zomerse vrolijke kleurtjes, totaal anders dan wat ik meestal gebruik maar wel erg leuk om te experimenteren.
De basis is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal, en voor de overige spulletjes verwijs ik naar deze LINK, daar is alles terug te vinden.
Fijn weekend allemaal, ik ga aan de slag vandaag met baby-albums voor een tweeling jongen-meisje, dus een hoop (leuk) werk te verrichten, 
En hup hup hup voor onze voetbaldames morgen....

Groetjes Liesbeth

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi vrolijk zomers kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker tropische n zomers. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs schitterende zomers sfeertje heb je op je kaart gecreëerd!
    Heel erg gaaf gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth