Volgers

dinsdag 9 juli 2019

Zomers kaartje gemaakt voor DT de Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag een zomers kaartje op mijn blog, gemaakt voor DT de Hobbyboerderij,
Het mooie Paradise designpapier van Mintay als uitgangspunt, lekker vrolijke kleurtjes die hier "ietsie" minder aanwezig zijn dan op de vorige.
Hier is de LINK naar wat ik zoal gebruikt heb.
Onder de voetbalwedstrijden die ik grotendeels gezien heb, lekker randjes borduren, 2 vliegenin één klap.
We blijven nog even in zomerse sferen,, tot de volgende blogpost maar weer, 
Liefs Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zonnige kaart Liesbeth!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit zomerse kaartje Liesbeth

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi zomers kaartje met heerlijke kleuren Liesbeth!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend designpapier Liesbeth!! Je hebt er een geweldige zomerse kaart meegemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,
    het is een heel mooie kaart. Die randjes geven er iets extra speciaals aan, vind ik. Kan niet zeggen wat precies... maar heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth