Volgers

maandag 15 juli 2019

Strandkaartje voor DT de Hobbyboerderij.....

Hoi blogmaatjes,

Vandaag nog een strandkaartje om te posten, gemaakt voor DT de Hobbyboerderij met het mooie designpapier van Mintay uit de serie Paradise, hier kun je met deze LINK vinden wat ik extra gebruikt heb, niet zoveel omdat hij in laagjes is opgebouwd al is dat niet zo goed te zien op de foto.

Mooi papier om in laagjes te werken, en weer eens helemaal wat anders dan jullie van mij gewend zijn.
Tot de volgende blogpost maar weer, ik ben nog druk met de babyalbums dus het duurt even voordat ik terug ben.
Fijne week allemaal, en fijne vakantie voor diegene die al vakantie hebben, wij moeten nog 2 weken.

Groetjes Liesbeth


5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor dit strandtafereeltje! Leuk om eens uit je comfortzone te gaan. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is dit zomerse strandkaartje Liesbeth...hele leuke details er allemaal op....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaart is het en inderdaad wel wat anders dan we van je gewend zijn, maar laagjes opbouwen doe je natuurlijk wel vaker ;-) Het is een kaart waar rust vanuit gaat, door het tafereel.... het ademt vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Ja bij ons duurt het ook nog even., iets om naar uit te kijken dan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk zomers tafereeltje laat je zien Liesbeth!!
    Schitterende kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth