Volgers

zondag 7 juli 2019

Reminder voor de älles mag" challenge bij Vintage & More.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag is het mijn beurt om een reminder te paatsen bij de facebookgroep "Vintage & More",
We hebben een maandchallenge en het thema "alles mag" als het maar vintage is.
Nou daar kan iedereen lekker mee aan de slag, hij duurt een hele maand dus ergens vast nog wel een gaatje te vinden om ermee aan de slag te gaan.
Ik heb dit kaartje voor jullie gemaakt.

Ik heb het mooie designpapier gebruikt van Pion Design, gecombineerd met kraft en glimmend papier, de gebruikelijke frantage, en de rand en ronde mal zijn van Noor!. de blaadjes zijn van Magnolia, wat kant pareltjes en de bloemen zelf gemaakt met foam.

Ik hoop dat het jullie nog wat extra inspiratie geeft om mee te doen.
Fijne zondag nog......en natuurlijk veel succes voor onze voetbaldames.
Wij gaan er voor zitten hier.
Groetjes Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze inspiratie kaartje. En gaaf he dat frantage.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een ontzettend mooie kaart Liesbeth!
    En wat een prachtige bloemen heb je gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt. Die randstansen zijn gaaf! Jammer van de dames , maar het is sowieso een prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable image and card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth