Volgers

vrijdag 28 juni 2019

Deel 2 van het drieluik met Bloom van Graphic 45.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag deel ik deel II met jullie van het drieluik wat ik gemaakt heb met de Bloom serie van Graphic 45 voor de Hobbyboerderij.
Deel 3 komt weer later.
Het was echt heel leuk om met deze serie te mogen werken, zo mooi de kleuren.
Ik post weer de foto gemaakt door Ton van de Hobbyboerderij, ik hoop zelf weer wat betere foto's te kunnen maken met mijn nieuwe telefoon, uitgezocht op de camera deze keer, want bellen doe ik er toch niet mee hihihi, herkenbaar? gebruik alleen de camera, whatsapp en internet .....je zou bijna denken .....kun je er mee bellen dan? Wie had dat gedacht nog niet zo heel lang geleden...mijn dochter had telefoonrekeningen waar je niet goed van werd.....telefoon op mijn naam omdat ze nog geen 18 was.....
Maar goed, dit is de foto met de link naar de gebruikte materialen weer.
Tot de volgende blogpost maar weer, tussendoor genieten van de zomerse temperaturen en proberen niet teveel brandhaartjes te vangen van de processierups......wat een rotdingen....
Groetjes Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Prachtig Liesbeth je kaartje.
    En zeer herkenbaar hoe jij je mobiel gebruikt! Hier precies hetzelfde.
    Ja verschrikkelijk die processierups..mijn dochter is bevangen ervan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu al benieuwd naar deel 3...
    1 en 2 zijn allebei supermooi. Je ziet zo ongelooflijk veel mooi papier tegenwoordig dat je niet meer weet wat je nemen moet...
    Veel succes verder...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat is deze ook weer geweldig! Fijn dat je me liet weten dat je wel kijkt bij mij, maar niet altijd kan reageren....waardeer ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Liesbeth!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth