Volgers

maandag 3 juni 2019

Enjoy the little things voor de Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag mag ik jullie de eerste kaart laten zien die ik gemaakt heb met het mooie designpapier van Graphic 45, de Bloom collectie, zo mooi en ik had hem ook al voor mezelf gekocht maar mocht er eerst voor de Hobbyboerderij mee aan de slag.
Vandaag staat hij daar op de FB pagina dus even een blogpost in elkaar zetten.
Zij hebben een link daar staan met wat ik verder allemaal gebruikt heb dus ga dat niet nog eens extra schrijven, je kunt hier vinden wat er gebruikt is.
Ik vond het super om mee te werken en er volgt nog meer.....later.
Dit is hem geworden.
Allemaal een hele fijne week, de kop is er hier weer af.....
Groetjes Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en ben helemaal weg van dat papier, heel mooi Liesbeth!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergave kaart zeg! Prachtige kleuren en weer veel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig en wat een mooi dsp!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs mooie kaart in schitterende kleuren!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth