Volgers

zaterdag 1 juni 2019

Kaartje van jarige dochter.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag een kaart hier die ik afgelopen week heb gemaakt voor mijn jarige dochter die al weer 32 is geworden met Hemelvaart.
Ik heb hiervoor een serie designpapier gebruikt van Mintay de Berrylicious. Weer eens wat anders dan de pastelkleurtjes.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, de basis is een DDBD mal.
Allerlei malletjes gebruikt, en de bloementoef gemaakt met foam met wat oudere malletjes al van Crealies.

En nog een extra foto gemaakt van de bloementoef.
Zo lief ook de poesjes die verwerkt zijn in deze lijn, met die van ons gaat het gelukkig de goede kant weer op, ze eet weer iets al is het niet veel, en verplaatst zich weer een beetje van de ene naar de andere stoel. Hopen dat ze snel weer de oude is want ik kan het moeilijk aan zien als de huisdieren ziek zijn.
Fijn weekend allemaal.
Liefs Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag van je dochter.
    Wat een dot van een kaart met mijn lievelingsdier erop, zo schattig, en je bloementoef..prachtig!
    Zieke huisdieren, ik herken dat wel, ik trek dat ook moeilijk.
    Katten moeten wel blijven eten anders even een afspraak maken met de dierenarts.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie hoor voor je dochter...gefeliciteerd!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte met je jarige dochter! Je kaart voor haar is beeldschoon! De poezen, de bloemen en haar leeftijd....prachtig!
    Ja, zieke huisdieren zijn zo niet leuk. Ze kunnen je niet echt zeggen wat er aan de hand is, dat maakt het zo lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heel mooi kaartje is het!
    Ja ik kan dat ook niet aanzien hoor, ze kunnen niks vertellen he, vertroetel ze maar lekker.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat zal je dochter ontzettend blij zijn geweest met deze kaart. Hij is erg prachtig!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth