Volgers

zondag 9 juni 2019

Graphic 45 kaart uit de Bloom serie voor DT De Hobbyboerderij.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag nog een kaartje van mij uit de serie die ik gemaakt heb met de Bloom-serie voor de Hobbyboerderij, ik heb geprobeerd met de serie wat verschillende dingen uit de serie te gebruiken, en deze is in mooie Aqua-tinten.
Ik heb wat in dimensies gewerkt bij deze kaart, en wat ik zoal gebruikt heb kun je vinden door de link HIER te volgen.  Dan heb je gelijk alles bij de hand wat ik zoal gebruikt heb.
Dan is dit mijn kaart geworden:
Uiteraard lees ik weer graag wat jullie ervan vinden, toch een wat andere stijl dan jullie van me gewend zijn maar wel erg leuk om eens af te wisselen.
Dan zeg ik tot morgen want dan ben ik er weer met een kaart als reminder bij Vintage & More op Facebook.

Groetjes Liesbeth

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een schitterende kaart Liesbeth!! Prachtige bloemen in hele mooie kleurtjes!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel chic geworden....mooie frisse kleuren.....heel goed geslaagd.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth