Volgers

maandag 9 november 2015

En een ingekleurde Edwin op een kerst(ster)kaart.

Hoi blogmaatjes,

Ik zag vanmorgen bij Plony voorbij komen dat het nog maar 46 nachtjes slapen is tot de Kerst, dan moet ik nu toch echt wel wat vaart gaan maken met de kerstkaarten, ik heb er nog niet zoveel af en ze moeten toch echt al wel wat eerder op de post willen ze nog voor de kerst bij iedereen aankomen.
Dus vandaag mijn eerste af, en dan zometeen gelijk maar aan de volgende beginnen, dit stempelafdrukje had ik al ingekleurd liggen dus een kaart er omheen gebouwd.
Ik heb voor de basis een Dutch Doobadoo Stermal gebruikt, en dan dubbel.
En om het maar een beetje in de stersfeer te houden heb ik ook de ster-rand van Diesire en de sterrand van Leane erbij gebruikt, verder de bomen van Joy en de sneeuwrand van Marianne Design.
Het mooie designpapier is van Pion Design, Christmas in Norway.
De stempel is van Magnolia, en dit is echt wel mijn favoriete Edwin stempel, heb hem al eerder gebruikt. Ingekleurd met distress en Twinkling H2o.
Verder sneeuw gemaakt met Liquid Aplique en met Foamclay. verder wat belletjes een strikje en de sterretjes van hout heb ik behandeld met een special kleurenmengsel groen, maar dat is niet echt goed te zien op de foto, maar het is maar vanaf welke kant je kijkt hoe de kleur is.
Heb ik nog een foto van het stempeltje, en dan ga ik weer aan mijn volgende kerstkaart beginnen, jullie zien het wel weer verschijnen hier.

Bedankt weer voor jullie bezoek, en uiteraard kijk ik weer uit naar jullie reacties, dat ga ik tussendoor nog proberen.....hier en daar een tegenbezoek brengen, want het bloggen moet voor iedereen leuk blijven om te doen, al neemt Facebook wel veel over......ach, ik doe er zelf ook aan mee, dus tot de volgende blogpost maar weer.

Liefs Liesbeth

Ik wil graag meedoen met deze kaart bij Time for Magnolia Challenge, let's play Bingo.
Ik heb de diagonale lijn gebruikt met sterren, Edwin en snijmallen.
Ook wil ik graag nog meedoen bij Hobbyvision, Kerst

11 opmerkingen:

  1. Nou deze stempel is ook al zo mooi ingekleurd een prachtig kaartje groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een STER van een kaart...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal mooi geworden zo ! geslaagd kaartje
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. it is stunning card, fabulous winter scene.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart! Super!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan, hoor! Een fabelachtig kaartje :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een toppertje van een sterkaartje Liesbeth ! Super mooi ingekleurd stempeltje !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wen schitterende kaart Liesbeth! Zo leuk ook dat kerstdorpje erbij en Deze vorm kaart is top. Bedankt voor je deelname aan Time for Magnolia Challenge!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Liesbeth,
    Wat een prachtig kerstster heb je gemaakt !
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth,
    wat is je Kerstster heel mooi geworden met zoveel mooi's erop te zien ook is je Edwin heel mooi ingekleurd
    liefs van martine en heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth