Volgers

zondag 1 november 2015

Een kerstkaartje...

Hoi blogmaatjes,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn album, was een groot project dus gaan we nu weer even wat kleinere projecten uitvoeren, oa. om te beginnen wat kerstkaarten.
Graag wil ik Ellen, Inny en Ja-Renii welkom heten als nieuwe volgers op mijn blog,
De teller staat op 395 dus het begint nu de goede kant op de gaan, maar je weet het maar nooit want er verdwijnen ook weer volgers, maar de 400 daar gaan we nog steeds voor.
De candy staat rechts bovenin en je kunt dus nog meedoen, ook als je al volger bent...
Voor de verandering heb ik niet zoveel designpapier gebruikt, alleen de paperpad van Joy met de planken. verder een afbeelding van mooie kerstballen en wat mallen van Noor! en L'eane, de bloemen zijn van Joy gemaakt en de takjes van Cheery Lynn, de bovenste rand is een Spellbinders.
Ik moet er nog zoveel maken, maar het begin is er.
Bedankt voor jullie bezoek en een fijne zondag nog, wij gaan de fiets pakken om van het heerlijke najaarsweer te genieten, weinig wind dus dat gaat helemaal goedkomen.

Liefs Liesbeth

12 opmerkingen:

  1. Ziet er gweldig uit enne gaan jullie maar heerlijk genieten van je fietstochtje want hier zit het helemáál dicht van de mist dus ik ga maar verder met feuvelen.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje met een leuk plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart, de achtergrond geeft een hele robuuste uitstraling.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart en mooi met die planken-achtergrond erbij....geeft een heel mooi effect.
    Wij zijn vanmiddag ook nog lekker wezen fietsen maar aan het einde van de middag werd het toch ineens een stuk kouder hoor.
    XXX Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kerstkaartje Liesbeth en het weer hier in Brabant doet helemaal niet vermoeden dat kerst al zo dicht bij is dus groot gelijk dat je lekker gaat fietsen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi kaartje vindt de bloemen ook super! En tja de kerstkaarten langzaam maar een verzameling maken ;).

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart ik heb vandaag ook weer de eerste gemaakt dus ik mag wel eens aan de slag gaan . Maar er zijn zoveel leuke challenges en Sol en Scrap`n chat dat ik daar meer mee bezig ben geweest hihi.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi gedaan Lydia. Wat een prachtig geheel is dit. Erg leuk met dat plaatje met die kerstballen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi, stijlvol kaartje!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart, Liesbeth!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth