Volgers

dinsdag 3 november 2015

Bijdrage voor challenge 57 bij WLVC

Hoi blogmaatjes,

Vandaag gaat er weer 'n nieuwe uitdaging van start op het Vintage blog wlvc, en deze keer heeft DT collega Marjan het thema bedacht.
Maak een kaart/creatie met daarop minstens 5 bloemen, wel in Vintagestijl.
Op het wlvc blog kun je een rijtje vinden waaraan je kaart/creatie buiten de 5 bloemen nog aan moet voldoen om "Vintage", te zijn.
De sponsor deze keer is 
Er staat weer een mooi veelzijdig rijtje voorbeelden op het blog, dus ik zou zeggen, ga een kijkje nemen daar en bij mijn collega DT's, dat zullen ze net als ik erg waarderen.
Dit is mijn voorbeeld voor deze challenge.
Ik heb voor mijn voorbeeldkaartje het mooie Maja Designpapier gebruikt Summer Crush.
De mallen die ik gebruikt heb zijn van Noor! en Creative Expressions, verder bloemen toegevoegd van Wild Orchid Crafts, een klei-schilderijtje, natuurlijk de frantage en lintjes, en de rand met de hand geborduurd. Als jullie inzoomen zien jullie de glossy accents op de bladeren.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, ik hoop dat jullie gezellig meedoen, het is zeker een uitdaging waar iedereen wat mee kan, dus ik zie jullie graag terug, zodat ik jullie blog kan bezoeken.
Uiteraard lees ik graag wat jullie ervan vinden, alvast bedankt.
Liefs Liesbeth



13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, prachtige bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,
    Super mooie vintage kaartje met mooie accentjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan.
    Groetjes Koke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fleurige kaart. Mooie kleuren!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi voorbeeldkaartje is het geworden, daar kunnen we allemaal inspiratie vandaan halen.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtig kaartje geworden, mooi van kleur en leuke accenten!
    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een allerliefst inspiratie-kaartje Liesbeth...prachtige bloemen heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt weer een mooie geplaatst, leuk hoe je alles hebt gecombineerd..! Prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi voorbeeldkaartje Liesbeth, leuk is de bloementoef en het mini kleischilderijtje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het leuk papier hè liesbeth! Prachtig kaartje is het geworden!!!
    Fijn weekend en live groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liesbeth het is weer een super mooi voorbeeldkaartje geworden ... super mooi papier en de bloemetjes zijn ... prachtig !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth