Volgers

maandag 16 november 2015

Eén van de gemaakte kerstkaarten...

Hoi blogmaatjes,

Druk in de weer met de kerstkaarten om ze op tijd af te krijgen, mijn voornemen om in januari gewoon door te gaan is niet zo goed gelukt, maar af en toe zal ik er jullie ééntje van laten zien.
Wees gerust, ik zal ze niet allemaal posten...
Deze is gemaakt met designpapier van Pion Design, verder gecombineerd met groen color core en kraft papier.
Verder nog wat glitterpapier gebruik achter het frame van L'eane.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, dan ga ik weer verder met mijn serie met Studio Light, ik dacht dat het dan beter zou opschieten maar ik wil er toch mijn eigen draai aan geven, dus kost het toch nogal wat tijd.
Bedankt weer voor jullie bezoek en tot de volgende blogpost.

Liefs Liesbeth


11 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth, wat een mooi kaartje. Het komt ook door de vorm van de kaart, dat hij meteen opvalt in de leeslijst. Mooie kleuren heb je ook weer gebruikt. Ik kan me wel voorstellen dat je met de studio light geen standaardkaartje wilt maken. Maar ja, dan kost het wel meer tijd ...
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, mooie kleuren ook
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, sprakeloos mooi...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart Liesbeth. Met deze prachtige materialen en mallen die je hebt gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi liesbeth
    een pracht van een kaart en in een prachtige kleur groen
    groepjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterend mooi kaartje
    en een leuk model
    ja echt suuuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is dit kaartje Liesbeth...prachtig in die groene kleur....en ook de vorm is schitterend!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kerstkaartje is ook weer schitterend !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth