Volgers

zondag 22 november 2015

Een extra inspiratie beterschapskaartje voor WLVC

Hoi blogmaatjes,

Vandaag op deze november zondag een extra inspiratiekaartje van mij voor de lopende challenge bij WLVC, de beterschapschallenge, op het moment dat ik dit bericht plaats hebben we nog geen inzendingen dus ik hoop dat mijn extra kaartje een beetje extra stimuleert om toch gezellig mee te doen.
Ik denk dat iedereen druk is met de kerstkaarten maar het zou toch zonde zijn als onze sponsor zijn prijs niet kwijt kan....
Ik heb er een lief opkikker-kaartje voor gemaakt met een teddybeer.
Verder is het wel redelijk duidelijk denk ik wat ik zoal gebruikt heb.
Ik hoop dat jullie gezellig toch nog even mee doen, hier kunnen jullie je inzending linken:
WLVC  om kans te maken op die mooie prijs van onze sponsor Kreatrends.
Fijne zondag allemaal, wij gaan er deze zondag even opuit, een beetje thuis ontvluchten omdat het gemis van onze hond Tessa toch wel erg moeilijk is, we hebben afgelopen vrijdag afscheid van haar genomen, ze heeft ruim 13 jaar mogen worden en heeft een mooi leven gehad, maar we missen haar wel heel erg, ze was een deel van ons gezin....hoop dat ze het goed heeft in de hondenhemel, als die al bestaat.

Liefs Liesbeth

10 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige beterschapskaart! Zo mooi en zacht van kleur!
    Het afscheid nemen van een huisdier is altijd moeilijk, sterkte!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liesbeth wat een schitterend, super lief kaartje ... Zo'n lief beertje ... Ja hoor ik ga wel nog een kaartje maken hoor !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart
    leuk dat modelletje

    en ja afscheid nemen van je hond is en blijft moeilijk
    ik heb 3 weken terug mijn jack russel ook moeten laten inslapen
    ze is 15 jaar deel van het gezin geweest en missen doe ik haar nog elke dag
    maar soms moet je keuzes maken, het diertje kon gewoon niet meer en dan doe je wat het beste voor het dier is ook al heb je daar grote moeite mee
    ik weet hoe je je voelt, heel veel sterkte

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje is dit.
    Heel lief.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,
    Wat een supermooi kaartje ,Probeer deze week nog een kaartje te maken voor wlvc .
    Heel veel sterkte Liesbeth..... heb ook een hondje en kan me inbeelden dat het een heel groot gemis is .
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig beterschapskaartje Liesbeth.....een super lief plaatje en heel mooi bijpassende accentjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige beterschapskaart met dat lieve beertje. Mooie vorm is dit trouwens.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is een prachtige reminder Liesbeth, maar ik denk dat er veel toch nog met de laatste kerstkaartjes bezig is! Zelf denk ik dat ik er ook niet aan toe kom, maar wie weet! Je hebt een hartstikke mooi kaartje met een aandoenlijk plaatje van de teddy beer!
    Sterkte met het gemis van jullie Tessa, een half jaar terug hebben wij ook dat besluit moeten nemen en mis mijn labrador nog steeds!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart !!! Zo lief ...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi
    superleuk tof kaartje
    veel sterkte met het gemis van je lieve Tessa
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth