Volgers

dinsdag 23 april 2013

Ton-sur-ton kaartje in bruintinten met een vrolijke Tilda.


Hallo blogmaatjes.

Zo hoor je niks van mij en heb ik echt geen tijd om te freubelen en nu de rust is wedergekeerd ben ik weer lekker te vinden op mijn hobbykamer, waar het trouwens een ontzettende bende is nu.......dus dat wordt opruimen vanavond. (herkennen jullie dit?)
Na de vintage-storm hier in huis, weer even tijd voor een Magnolia-kaartje, ze blijven ook zo leuk, en zoals jullie als vaste bezoekers ondertussen wel weten, ik ben gek op afwisseling.
Toch heeft mijn kaartje toch een beetje een Vintage uitstraling, door de ton-sur-ton kleurtjes in bruintinten en het gebruikte designpapier.
Ik vond het wel een uitdaging dit eens te proberen.
Dit is 'm geworden, gemaakt met de sketch van Sketchy Colors, Tilda ingekleurd met distress en Twinklings. Papier is een combinatie van Kraft, Glitz, en digitaal muzieknootjespapier. Mallen van Tim Holtz, Spellbinders, Memorybox en Doohickeys, verder lintjes, pareltjes, wondgaasje en een perlenpen gebruikt in lichtbruin.
De tekst is van Joy.
Ik hoop dat jullie hem weer geslaagd vinden, heel anders zo met minder frutsels, maar soms is less more, toch?
Bedankt weer voor al jullie lieve reacties, en ik hoop dat dit jullie weer wat inspiratie geeft om weer eens wat anders te proberen.

Liefs Liesbeth.

challenges: Dutch Magnolia Lovers: bruintinten
Sketchy Colors: sketch.

24 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth.

    Ook deze kaart is heel mooi.
    Mooi papier en details.
    Een erg mooi geheel.

    Fijne avond en succes met het opruimen van de hobbykamer, ik ken dat ook hoor!

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart Liesbeth, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer erg mooi uit Liesbeth, kleurencombi is ook prachtig....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een geweldig kaartje Liesbeth, mooi in die kleuren. Mooie opbouw en details...
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig Liesbeth, mooie kleuren en idd. toch ook een beetje vintage.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele vrolijke kaart Liesbeth met weer tal van mooie details. Enne bij mij is het nooooiiiit een bende als ik aan het freubelen ben.......hahahahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er feestelijk uit!
    Gaaf gedaan, mooie accenten!
    Leuke combi zo!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je vintagekaartjes zijn prachtig maar deze iets rustigere is ook super leuk Liesbeth, hele leuke details en mooie kleuren!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk hè als je zo lekker aan de freubel bent! Je kaartje is heel mooi geworden. en prima voor de challenge van DML. Mijn hobby kamer is weer picobello, nadat ik vanmiddag de rotzooi weer eens heb opgeruimd! Het is zo zalig een aparte ruimte, je trek de deur dicht, en laat de boel de boel. Dat kan ik nu ook want 2 van de 3 kids wonen op zichzelf. Voorheen zat ik aan de kamertafel die 2.30m. is, dan kon er niemand meer bij, hihi.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Liesbeth
    Juist door het steeds verschillende soorten kaarten vind ik dat juist zo leuk!! En wat rommel in de hobbyruimte kan ik je de hand schudden,haha iedere keer moet ik ruimen
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth,heb je al opgeruimd,hihi,als ik bezig ben lijkt het ook alsof er een bom ontploft is,maar tussen twee projectjes door ruim ik altijd wel op...Ik vind je kaart goed bedacht en opgebouwd,leuk zoals je die banner geplaatst hebt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit heb je weer superleuk gemaakt Liesbeth, alles past zo mooi bij elkaar en het plaatje is prachtig ingekleurd, een mooie combinatie zo.
    Goh.....is het bij jou een bende op je hobbykamer???
    Hihi, mijn man kwam laast bij me op mijn kamer en vroeg zich af hoe ik in godsnaam toch nog ruimte had om iets neer te leggen om een kaart te maken, ik heb aan een kant 3 bureautafels, kun je nagaan.....lol. Elke keer na het knutselen als een kaart af is ruim ik op om het vervolgens weer tot een grote puinhoop te maken......pfff..........dat is ook een hobby...lol.
    Fijne avond, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook werk altijd op een keurig net werkblad, hi, hi. Niet dus... Prachtige kaart. Heel mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem weer prachtig Liesbeth, het is weer een plaatje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje Liesbeth.
    En die bende is erg herkenbaar. Ik heb gelukkig een eigen plek op zolder, dus hoef niet elke keer alles op te ruimen. Maar op het moment is het ook een zootje, opruimen gaat nl. allemaal weer van mijn knutseltijd af LOL.
    Maar je kent het gezegde : Creatieve mensen hebben geen rommel, die hebben overal ideeën liggen !

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel erg mooi kaartje liesbeth
    en veel suc6 vanavond hihi herkenbaar

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, Liesbeth, dat less soms more is ben ik helemaal met je eens. Prachtige kaart! Heel mooi gemaakt. En voordat ik straks verder ga freubelen moet ik toch echt wel wat ruimte maken....maar misschien schuif ik het ook wel door naar morgen...ik ben in de puntjes precies maar als het om mijn hobbykamer gaat...ha,ha,ha, het tegenovergestelde!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit is echt een schatje de vorige is ook heel erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card!
    Thank you so much for joining us at Sketchy Colors this week!
    Hugs, Jannhild

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Liesbeth Duidelijk te zien, dat de hobbykamer weer je salon is geworden Wat een schattige kaartjes. Ik heb duidelijk minder tijd voor de computer Thuis is Wim 4 ochtenden weg en s middags gaat hij graag op sjouw. Hier dus niet. En soms wordt hij dat zwarte ding voor zijn neus zat.
    Kaarten maken vind hij niet erg. Daar klets ik tussendoor. groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi, hoi Liesbeth nou ik ben er weer hoor, pffffff heb jullie wel gemist.
    Heb je blog ff bekeken en je hebt weer schitterende creaties gemaakt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met onze DML-Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth