Volgers

donderdag 18 april 2013

Eindelijk van start: de eerste uitdaging op het We Love Vintage Challenge blog.

Hallo blogmaatjes,

Wat heerlijk om vandaag eindelijk van start te mogen gaan op het We Love Vintage Challenge Blog.
Wat een volgers hebben we al, en sponsors, helemaal geweldig.
Nu hopen we dat jullie met z'n allen mee gaan doen natuurlijk, en om de start heel breed te houden heeft deze als uitdaging, Vintage in de breedste zin van het woord, dus alles mag als het maar Vintagestijl is, en dat kan heel veelzijdig zijn, dat zien jullie op het blog WLVC.blogspot.com.
Deze eerste uitdaging is de sponsor Hobbyhome-hobbyartikelen, en ze hebben een prachtige prijs beschikbaar gesteld,
Mijn collegas's hebben ook prachtige kaartjes gemaakt ter inspiratie, een bezoek van het WLVC blog is zeker de moeite waard.
Dit is mijn bijdrage geworden voor de eerste uitdaging:
Het designpapier is van Prima Marketing, mallen gebruikt van Spellbinders, Tim Holtz, Memorybox, Crealies en Magnolia Doohickey. De verdere aankleding is wel bekend denk ik.
Afbeelding komt van Pinterest.
Ik hoop dat jullie het ons lekker moeilijk gaan maken door massaal mee te doen, en dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan.
Uiteraard lees ik weer graag wat jullie ervan vinden, en wens ik jullie een fijne dag en tot ziens op het WLVC.blog.

Liefs Liesbeth



33 opmerkingen:

  1. Hallo Liesbeth

    ik ging als eerste naar het blog van jullie, ik was zo benieuwd hihi. Ik zag jouw mooie creatie al staan en oo wat zijn ze allemaal mooi. Je hebt ook een schitterende creatie gemaakt hoor, een schatje. Ik heb inmiddels al een creatie geplaatst en doe dus mee, spannend.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Liesbeth, de afrap is eindelijk begonnen hè!
    En het is een superleuke challenge, alles mag.
    Je voorbeeld kaart is prachtig geworden, lekker vintage (hoe kan het ook anders) die film strip vind ik super op het kaartje, maar ook de andere materialen zijn heel mooi. Geniet maar heel erg vandaag van alle leuke reacties!!!
    Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk van start meis en met dit soort kaarten van jou........wauw!Dat gaat een feestje worden.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je voor de eerste challenge gemaakt maar dat wist je al ;-)
    Gaaf dat we nu eindelijk van start zijn.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vintagekaart Liesbeth leuke details.Je maakt leuke kaarten. IK ga je volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Liesbeth,

    Wat een prachtige kaart, mooie kleuren en mooie mallen heb je gebruikt.
    Ik ben gelijk volger bij je geworden.
    Groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat schitterend mooi is je kaartje! Leuk hoor dat jullie nu echt van start kunnen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi meis.
    heerlijk he? we zijn van start gegaan en ik vind je blogpost en kaart dan ook prachtig.
    en zullen velen tot inspiratie zijn.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Liesbeth, een schitterende voorbeeldkaart.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beeldschone kaart Liesbeth en zo mooi bewerkt,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jou wil ik mijn complimenten uitspreken Liesbeth! Jij hebt er ook een geweldige creatie voor gemaakt...mooie kleuren, prachtige details, echt een schitterende vintage!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eindelijk is het dan zover voor jullie Liesbeth en wauw hier zie ik ook al weer zo een toppertje. Hij is helemaal schitterend. Een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterend kaartje staat hier te schitteren, ik wens julle heel veel succes.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Liesbeth
    Nou. Je kaart ziet er geweldig mooi uit, erg leuk met al die details erop en veel succes met je nieuwe jobje
    Groetjes
    Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Liesbeth,
    Wat geweldig dat iedereen zo enthousiast is, jouw kaartje is ook prachtig...wij houden gewoon van Vintage.. Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jippie! Eindelijk mogen we onze kaartjes laten zien! Aan de reacties te zien overal gaat het allemaal goed komen
    Jou kaart is ook zo'n toppertje!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Liesbeth.

    Mooi plaatje en papier en hele leuke details.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig kaartje ik ga het ook een keertje proberen of ik het zo mooi kan maken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook jou kaartje is een beauty Liesbeth!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowwwww prachtige kaart Liesbeth. Groetjes Marga.!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Liesbeth, heel mooi papier en superleuk plaatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super mooie kaart
    helemaal toppie

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk he al zoveel reacties, geniet er van! fijn dat we vandaag dan eindelijk onze kaartjes mochten showen, jouw kaartje is ook heel mooi maar dat wist je al.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk he een vintage blogje .
    Jou kaartje is prachtig .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig Liesbeth, die filmstrip is ook erg mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi kaartje Liesbeth en leuke details gebruikt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige vintage kaart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig Liesbeth, supermooie creaties hebje gemaakt en gefeliciteerd met de vintageblog!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi liesbeth wat een prachtige kaart heb je voor het blog gemaakt mijn complimenten en veel sucses groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je voorbeeld kaart is echt schitterend Liesbeth!
    Een super challengeblog met al heel veel volgers proficiat en bedankt voor de complimenten.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth