Volgers

dinsdag 9 april 2013

Een mannenkaartje met een vintage-touch.

Hallo blogmaatjes.

Wat fijn dat het er eindelijk op begint te lijken dat de winter de benen neemt, ik moet me dan ook echt wel meer oppeppen om wat te maken, het nodigt wel erg uit om buiten te vertoeven.
Het kaartje van vandaag heb ik dan ook al eerder gemaakt, en is nu aan de beurt als pauze-inspiratie op de WLVC. blog.
Ik heb het kaartje een tijdje terug al gemaakt voor een jarige buurman maar nog niet eerder gepost.
Nou kosten mij Mannenkaarten altijd wat meer energie omdat ik dan met mijn bloemetjes en frutsels blijf zitten.
Maar een stoer mannenkaartje hoeft niet zoveel, mooi papier van Graphic 45, met kraft doet al heel veel.
\Verder heb ik wat stempels van Marianne Design gebruikt en verwerkt met letters en old-timer, allemaal uit het papier, verder een Creatable oldtimer van MD, en een Memoryboxmal, randjes wat minder recht geborduurd, en met grote steken. Verder wat hotfixsteentje en een eyelet voor het tekstlabel. en ook een wondgaasje voor meneer.
Ik hoop dat het jullie weer wat inspiratie geeft, en tot de volgende blogpost maar weer.
Bedankt voor jullie bezoek en leuke, lieve reacties telkens weer. Ik wacht weer vol spanning af wat jullie ervan vinden.
En blijf het WLVC blog in de gaten houden want er komt nog meer inspiratie van mijn DT collega's aan, in de aanlooptijd tot 18 april, wij zijn er bijna klaar voor, samen met onze lieve sponsors die allemaal worden voorgesteld.

Liefs Liesbeth


25 opmerkingen:

  1. Wat is dit een prachtige kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth,
    Ook hier een berichtje, lekkere,stoere mannenkaart, het papier van Graphic45 is daar heel geschikt voor..Super gedaan.
    liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Liesbeth! Ik zag hem al voorbij komen op jullie vintageblog maar wil hier toch ook even mijn complimenten achterlaten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mannenkaart Liesbeth, wat een leuke plaatjes. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel mooi mannen kaartje
    en ja ik geloof ook dat het nu beter weer gaat worden

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere mannenkaart. Dat gaat je toch altijd goed af zeg!! Geweldig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth, ja mannen kaarten vragen niet om bloemetjes en frutsels hè!, maar daar voor in de plaats heb je lekkere stoere materialen gebruikt.
    Ziet er heel gaaf uit met dat graphic 45 papier.
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige mannenkaart. Leuke details en prachtig papier heb je gebruikt. Echt een stoere kaart.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap gemaakt zeg, super resultaat!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Liesbeth, dit heb je wel weer heel erg mooi gemaakt hoor. Inderdaad, bij een mannenkaart gebruik je geen bloemetjes dus moet je het op een andere manier opleuken maar dat is jou prima gelukt!
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige mannenkaart. super
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige mannenkaart. Mooie details en leuke papier.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja hij is echt prachtig!
    Lekkere kleurencombi stoer en toch knus!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi liesbeth
    nou echt een prachtige stoere mannenkaart,je fixt het toch maar prachtig zonder bloemen en tierelantijntjes:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooi mannenkaart Liesbeth!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart heb je voor je buurman gemaakt Liesbeth, ik vind hem helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige mannenkaart. Mooi van kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie stoere mannenkaart. Erg leuk gecombineerd alles.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke mannenkaart heel mooi deze vintagestijl.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooie chique vintage mannenkaart! Heel mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohh ik ben niet de enige die niet zo makkelijk een mannenkaart maakt, maar jij hebt er een heel gave kaart van gemaakt.
    Heel knap gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt super stoer zeg!! Heel mooi. Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. moeilijk of niet ik vind je mannen kaart heel mooi geworden, prachtig papier van graphic 45......
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth