Volgers

dinsdag 2 april 2013

Een inspiratiekaartje voor het WLVC blog, en voor Henriette haar verjaardag.

Hallo blogmaatjes.

Vandaag kan ik jullie mijn inspiratiekaartje voor het WLVC blog laten zien want de ontvanger DT collega Henriette heeft hem ontvangen voor haar verjaardag de 31e maart.
Omdat de eerste uitdaging pas de 18e van start gaat proberen we in de tussentijd jullie van wat inspiratie te voorzien zodat jullie allemaal gezellig mee gaan doen bij de aftrap.


Een kleine opsomming van de gebruikte materialen:
Het designpapier is van Pion Design, gecombineerd met paarlemoerpapier in een rose/oranje tint.
De basisvorm is een Inshap van Crealies. Verder mallen gebruikt van Marianne Design, Memorybox en Doohickeys. Vlinder is een Cheery Lynn die,  een satijnlint heb ik wat gerafeld en boven een theelichtje gehouden op een paar plaatsen (heel voorzichtig omdat het dus gewoon in brand vliegt) een taartkleedje, wondgaasje, gehaakt kantje met muntbedeltje, bloemetjes WOC, en finishing touch de hotfixsteentjes. De tekst is van Cuddly Buddly.
Ik hoop dat het jullie wat inspiratie geeft om mee te doen aan onze eerste uitdaging de 18e, hou het blog in de gaten want er volgt nog meer inspiratie van mijn teamgenoten.
Bedankt voor jullie bezoekjes, en ik lees weer heel graag wat jullie ervan vinden.

Liefs Liesbeth

Mijn kaartje ga ik posten bij de volgende challenges/uitdagingen:




22 opmerkingen:

  1. Beeldschone kaart Liesbeth, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, de stans aan de zijkant vind ik ook erg gaaf!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Liesbeth!

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind m prachtig en mag er nu elke dag naar kijken. Superbedank voor dit kadootje.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie hier geen inspiratie van krijgt.......die houdt écht niet van vintage! Wat een bjoetie!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel erg mooi kaartje
    super uitgewerkt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een mooie vintage kaartje heb je gemaakt Liesbeth,
    en wat een prachtige achtergrond.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!!! Schitterend zeg. Zeker een bron van inspiratie en ik ga zeker een keertje meedoen bij WLVC!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Simply gorgeous hun...really love the colours you have used....:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow die is mooi Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend is je vintagekaartje , mooie kleuren heb je gebruikt ook. Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Liesbeth. Echt supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OO Ik had hem al op het ander blogbericht gezien maar wil nog even laten weten dat ik hem supermooi vind.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een beauty geworden Liesbeth, echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje! Je zal maar jarig zijn.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje Liesbeth!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwwwww schitterend mooie kaart Liesbeth.! Groetjes marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Just gorgeous card and so elegant image dearest friend^_^
    I celebrate my first blogaversary with a surprise candy and if you want partecipate I'm very happy^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card, perfect for our challenge at Allsorts this week, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful design, beautiful card. Thanks for joining us ober on BTCvG Carolxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth