Volgers

vrijdag 5 april 2013

Magnolia, Tilda with big Tulip pot op een wit kaartje.

Hallo blogmaatjes,

Wat een leuke reacties heb ik overal weer mogen ontvangen op mijn Pauzekaartje voor het WLVC. blog, we hebben al 162 volgers voordat we daadwerkelijk begonnen zijn, geweldig toch!
En een woord van welkom voor mijn nieuwe volgers, ik hoop dat ik jullie niet teleurstel nu jullie volger zijn geworden, want nou gebeurd het ook wel eens andersom, dat er iemand plotseling vertrekt, toch volger geworden van een verkeerd blog "denk ik dan maar".
Vandaag heb ik weer een ander soort kaartje voor jullie, de trouwe volgers weten dat ik van afwisseling houd.
Ik heb een helemaal wit kaartje gemaakt alleen de Magnolia stempel, Tilda with big Tulip pot, is ingekleurd met distress en Twinklings.

Ik zag deze uitdaging bij Addicted to stamps Challenges en wou daar graag aan meedoen, ik vind het toch altijd wel een uitdaging om geen designpapier te gebruiken, al gebeurd het me vaak dat je het niet eens meer ziet aan het eind. (herkenbaar?)
Ik heb verschillend wit papier gebruikt, met linnen structuur, glad en paarlemoer. Veel mallen gebruikt:
de basis is weer een Inshapemal van Crealies, verder embossingmal ook van Crealies op de basis van Paarlemoerpapier, daarop een Marianne Design, de vlinder-rand van Tim Holtz, swirl en tag van Magnolia, ook het blaadje onder de veertjes. Verder een bedel, bloemetjes (WOC) pareltjes, en organzalint. De tekst heb ik van Pintrest geplukt.
Ik hoop dat jullie hem een beetje mooi vinden, ik vond het wel weer een leuke uitdaging en lees weer graag jullie meningen hier.
Wens ik jullie alvast een fijn weekend.

Nog een closeupje:


Liefs Liesbeth.

Ik wil het kaartje verder mee laten doen aan de volgende uitdagingen:
Addicted to stamps: alleen de stempel gekleurd op wit.
Tilda's Town: Fussy and Fancy ( comfortzone)
Midweek Magnolia:How Charming, use some charms.
Totally Tilda: Shaped Cards


21 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje weer Liesbeth en je vintagekaart hieronder schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Liesbeth en zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Liesbeth, mooi dat wit gecombineerd met je gekleurde stempel.
    Ik vind het echt heel lastig om een kaart in 1 kleur te doen, heb dan altijd de neiging om randjes te gaan inkten.

    Liefs Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Liesbeth!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje, heel mooi zo in het wit, heeft altijd wel stijl,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die weer super geworden Liesbeth, ik vind hem helemaal top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldig Liesbeth en knap dat je d euitdaging bent aangegaan!!!
    Had het ook bij ATSC gezien en moest nog een kaartje maken maar het is me niet gelukt...hartstikke moeilijk een hele witte kaart dus er zit nu roze bij hhihhi!!!.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty weer Liesbeth en variatie vind ik juist leuk,lieve groetjes en fijn weekend Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Liesbeth.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is erg mooi geworden Liebeth. Ik ben er ook mee aan het stoeien. Lastig hoor zo helemaal in het wit maar wel een uitdaging. Jij hebt er in elk geval iets moois van weten te maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart! Heel chique met alle wit en een leuke Tilda heb je erop gedaan. Leuk dat je meedoet met ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een beetje mooi? Een heleboel mooi hihi, ik vind hem prachtig. In een kleur werken is moeilijk maar dit is je wel heel erg goed gelukt en zo komt het lieve afdrukje wel heel goed naar voren met een prachtig resultaat.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a gorgeous card! Thanks for sharing with us at Totally Tilda. Jen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful image & colouring lovely design great use of the shapes.

    Thanks for sharing with us at Totally Tilda chall ..

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the whit on white style so clean
    Thank you for entering our challenge at Totally Tilda
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card. Thanks for joining us at Tilda's Town.

    Gro :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh my goodness me, this took my breath away! What a beautiful card - personally I struggle to work with lots of white and I envy those who can do it because I love it so much! You did an amazing job with this, and I thank you for sharing it with Midweek Magnolias :o) x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card! Beautiful design and I love all the white, very elegant! Thanks for joining us at Tilda's Town! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A lovely card Liesbeth, and beautiful colored image! Thanks for joining our challenge at ATSC this week!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card, thanks for joining us at Addicted to Stamps challenge.
    Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth