Volgers

donderdag 30 januari 2020

Ini Mini boekje gemaakt voor een vriendin.

Hoi blogmaatjes,

Vandaag weer eens een berichtje van mij, al weer even geleden....
Ik heb een Ini Mini boekje gemaakt voor een goede vriendin met het mooie Maja Design papier, de mooie jeanskleuren gecombineerd met roze voor haar verjaardag.
|Op de voorkant heb ik een venstertje gemaakt waar ze een foto van haar 2 kleindochters kan plaatsen, verder nog wat extra ruimtes in het miniboekje.
Met een Noor! malletje voor de letters de namen van de 2 kleindochters gemaakt.
De glinstersteentjes zijn hot-fix steentjes, die blijven iets beter zitten is mijn ervaring dan de gebruikelijke plaksteentjes.
De bloemetjes zijn van Prima Marketing.
De binnenkant met verschillende labels.
Op de binnenkant van de achterzijde ook nog ruimte voor een foto, en ook op het label.
Dicht met een organza lintje met daaraan wat kraaltjes. de fijne randjes zijn 'n malletje van Noor!.
Dat was het weer voor vandaag, verder overdag een lekker wandelweekend en 's avonds nog wat fröbelen voor DT de Hobbyboerderij, ik ben benieuwd wie ik ga zien volgende week vrijdag bij de Knotsgekke in Den Bosch, ik ga gezellig mee met de Hobbyboerderij, wellicht zie ik iemand daar.
Fijn weekend, 
Liefs Liesbeth




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi mini boekje heb je voor je vriendin gemaakt. Mooi papier en kleuren. Leuk dat ze aan de voorkant ook een foto kan plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig miniboekje! Zo leuk dit modelletje en het past allemaal zo mooi bij elkaar. Wil daar ook nog eens mee aan de slag. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boekje Liesbeth. Knap gedaan
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit miniboekje Liesbeth..
    prachtig papier ervoor ervoor gebruikt en zo leuk met al die tagjes
    Ik wil ook wel naar Den Bosch, wee alleen niet welke dag ik zal gaan..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth